1.031.464

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iskolakultúra 1999. február

Pedagógusok szakmai-tudományos folyóirata - IX. évfolyam 2. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Cs. Czachesz Erzsébet:
Az olvasásmegértés és tanítása 3
Gáspár Csaba László:
A személy megismeréséről 16
Sebő Péter:
A tudomány tanításáról 30
Takács Gábor:
A játék és a tréfa szerepe a kisiskolások matematikaoktatásában 48
Csillag Ferenc:
„Belülről és kívülről" 59
Lőrincz Csongor:
A retorika temporalitása 69
Szirák Péter:
Az olvasás „visszatérése" 82
Rácz I. Péter:
„mi végre az olvasás, mi végre a könyv?" 85
Csányi Erzsébet:
Mese-beszéd: önreflexió az antik regényben 89
Kiss Antal:
Arany János moza-ikon? 93
Bednanics Gábor:
Mit jelent „olvasni"? 98
Salló László:
A fiatal Babits világszemlélete 104
Tóth Zoltán:
Egy kémiai tévképzet nyomában 108
Csíkos Csaba:
Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban 113
Satöbbi 120
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv