kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 110 oldal |
| Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai tanulmányok |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-401-036-9 |
| Bevezetés | 3 |
| A kutatás módszerei | 8 |
| Az ismeretellenőrzés helye és feladata a felsőoktatásban | 11 |
| Az alapfogalmak meghatározása | 12 |
| Az ellenőrzés célja és funkciói | 15 |
| Az ismeretellenőrzést befolyásoló feltételek és tényezők | 20 |
| Felkészülés a felsősokú tanulmányokra. Tanulmányi feltételek | 20 |
| A szakválasztás | 22 |
| Anyagi feltételek | 25 |
| Az oktatási folyamat jellemzői a felsőoktatásban | 28 |
| Az ellenőrzés és vizsgáztatás pszichológiai és etikai aspektusai | 33 |
| A vizsgák hatása és indokoltsága | 33 |
| Az ellenőrzés és vizsgáztatás pszichológiai aspektusai | 35 |
| A hallgatók lelkiállapotának alakulása az ismeretellenőrzés folyamán | 45 |
| Az ismeretellenőrzés etikai aspektusai | 48 |
| Ismeretellenőrzési típusok a felsőoktatásban | 56 |
| Az ismeretellenőrzés típusai | 56 |
| Folyamatos ellenőrzés | 56 |
| Aláírás | 60 |
| Gyakorlati jegy | 61 |
| Vizsga | 62 |
| Az ismeretellenőrzés és az oktatási folyamat korszerűsítése | 69 |
| Új szempontok a hallgatók ismereteinek megítélésénél | 69 |
| Új tendenciák a felsőfokú oktatásban | 72 |
| Törekvések az ismeretellenőrzés modernizálására | 86 |
| Oktató- és vizsgáztatógépek | 89 |
| Az ellenőrzés "hagyományos" és "modern" módszerei | 92 |
| Az ismeretellenőrzés alapelvei és módszertana | 94 |
| Az ellenőrzés alapelvei | 94 |
| Az ismeretellenőrzés módszertana és szervezése | 98 |
| A vizsga lefolyására és a vizsgateljesítményre ható tényezők | 106 |
| Tartalom | 109 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.