kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Franklin-Társulat Magyar Irod. Intézet és Könyvnyomda |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Félvászon |
| Oldalszám: | 528 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Az első kötéstábla aranyozott illusztrációval díszített. 193 fekete-fehér fotóval, reprodukcióval illusztrálva. Második, bővített kiadás. Nyomtatta Franklin-Társulat nyomdája. |
| Előszó a második kiadáshoz | |
| Előszó az első kiadáshoz | |
| Verona | 3 |
| Verona és vidéke: kicsiben Olaszország képe | |
| A római emlékek, az aréna | |
| A román templomok, különösen San Zeno | |
| A gothika, különösen a Scaliger-sirok | |
| Can Grande | |
| A renaissance: a veronai festészet, a Piazza Erbe és Piazza dei Signori | |
| A Dante szobra, tartózkodása Veronában | |
| Nyilatkozatai saját sorsáról | |
| A Divina Commedia jelentősége | |
| Vicenza | 17 |
| A Palladio városa, paloták muzeuma | |
| A város fekvése, régibb épületei | |
| A Palladio pályája, jelentősége az építőművészetben | |
| A classicismus és a mai kor fölfogása | |
| Palladio alkotásai Vicenzában: a Bazilika, a Palazzo del Prefettizio, magánpaloták | |
| A Pal. Chieregati s a benne levő muzeum | |
| Palladio követői, a Teatro Olimpico, az ókori színművészet felélesztése a renaissanceban | |
| Pádua | 31 |
| Velenczére emlékeztető vonások | |
| A város mozgalmas története s annak emlékei | |
| Szent Antal cultusa | |
| Pádua a tudomány városa | |
| Dante és Giotto együttes időzése Páduában, a művészet föllendülése | |
| A Madonna dell'Arena és az Eremitani frescói | |
| Giotto és Mantegna művészi egyénisége | |
| A keresztény vallásosság és az antik művészet felélesztése egyaránt szükséges volt a renaissance művészetének létrehozására | |
| Velenczei benyomások | 43 |
| Az első benyomás mindig szomoru, különösen a keskeny csatornákon haladva | |
| Velencze páratlan épitkezési módja s abból kifejlődött szerepe a történelemben | |
| Szépsége az egyedüli, a mi megmaradt | |
| A Szent Márk-tér, a templom káprázatos látványa | |
| Az Építési stilek sajátságos vegyülése, a San Marco belseje, a Dogepalota | |
| Az idegenek mai nap Velencze urai | |
| A Serenaták és a Canal Grande egykor és most | |
| A Velenczei festészet, Giovanni Bellini | |
| A cinquecento élete az egykorú festéseken | |
| A velenczei iskola fénykora, a késő virágzás előnye | |
| Tizian | |
| A siremlékek, Bartolommeo Colleoni szobra, a renaissance dicsvágya | |
| Ferrara | 73 |
| A város jelentéktelennek látszik | |
| Építkezésének jellege | |
| A dóm | |
| A Castello benyomása, emlékei | |
| Az Esték: Lucrezia Borgia, sphynx a történelem alakjai között | |
| A Palazzo Schifanoja frescói | |
| A ferrarai festőiskola | |
| Ariosto vidám, Tasso szomorú emlékei Ferrarában | |
| A Savanarola szobra | |
| Ravenna | 86 |
| A világtörténelem három paradox jelensége az ókor és a középkor érintkezése vonalán | |
| Ezeket magyarázza Ravenna | |
| A góthok emlékei, Theodorik eszméje | |
| Az ó-keresztény basilikák | |
| Átmenet a byzanczi stilbe | |
| A ravennai templomok mozaikjai, a művészileg szépnek és a műtörténetileg érdekesnek megkülömböztetése | |
| Az ó-keresztény és a byzanczi stil fejlődésének szükségszerűsége | |
| Justinian és Theodora a San Vitale-templomban | |
| Ravenna végzetszerü hanyatlása | |
| A tenger is elhagyta | |
| Dante és Byron fölkeresik e várost | |
| Az előbbinek sírja | |
| Rimini és San Marino | 104 |
| A Rubicon és egyéb Caesar-reminiscentiák | |
| Rimini az ókorban s a középkorban | |
| A Malatesták, Francesca da Rimini története | |
| A Castello, a Tempio Malatestiano homlokzata és belseje | |
| Sigismondo Malatesta és Isotta Degli Atti | |
| Leon Battista Alberti mint a Tempio tervezője | |
| Rimini mint tengeri fürdő | |
| A sanmarinoi köztársaság, a Monte Titano és San Marino városa | |
| Monda, történelmi múlt és jelen állapotok | |
| Éjjeli út az Adria-parton Nápoly felé | |
| Visszaemlékezések Nápolyra | 128 |
| Közeledés Nápolyhoz | |
| A Vesuv első látása | |
| A város rettentő zaja | |
| A fogadók városnegyede | |
| A tenger és a tengerparti várak | |
| Kirándulás a Grotta Vecchián át Pozzuoliba, ennek lakosai és partja | |
| Felséges kilátás a Posilipóról a szigetekre, a tengerre, a városra és a Vesuvra | |
| Nápoly éjjeli utczai élete | |
| A nápolyi dalok | |
| Monumentális épületek hiánya | |
| A Castello és az egykori királyok | |
| A dóm | |
| A Via di Tasso | |
| Egy éjjeli tengeri vihar | |
| Nápoly jelentéktelen szerepe a képzőművészetek terén | |
| A Museo Nazionale jelentőségét az antikok adják meg | |
| Pompeji és Herculanum | |
| A museum Pompejiben, az utczák, a lakóházak, a sírok utczája | |
| A tengerpart Castellammare és Sorrento között, ez utóbbinak bája | |
| Boldogító és pusztító erők egyesülése a természetben és az emberben | |
| A Sirenek hazájában | 154 |
| A Sirenek szigetei a sorrentoi félsziget mellett | |
| A Siren-mythos és a Nápolyvidéki görög regekör | |
| Capri szigete, Tiberius-reminiscentiák, a természet s az emberek a szigeten | |
| Lepillantás a Salto di Tiberio-ról | |
| A Minerva hegyfoka, a sorrentoi félsziget, a nyájas Sorrento | |
| Út a félsziget körül, a déli oldal jellege | |
| Positano, Conca | |
| Amalfi sajátszerűsége | |
| Az egykori Capuccini mint utazók pihenője | |
| A további út, Salerno | |
| Paestum, a görög templomromok csodás története | |
| Visszaálmodott görög élet | |
| A meghalt istenek | |
| Még egyszer a Sirenek | |
| Nápoly nyáron | 193 |
| A nyár különleges bájai Nápolyban | |
| Nyári élet a városban, mythosi kép, a Villa Nazionale | |
| A márványszobrok vonzóereje, nyári látogatás a muzeumban | |
| A régi római világ ismerete, szeretete | |
| Középkori márványsiremlékek magyar vonatkozások | |
| A renaissance-síremlékek kifejlődése a gohtikából | |
| Római benyomások | 207 |
| Az örök városban a változás is örökkévaló | |
| A legutolsó átalakulás talán valamennyi között legnagyobb | |
| A város mai képe | |
| Abból a mi a régiből megmaradt, leginkább az antik Róma és a renaissance fénykora emelkedik ki | |
| AZ ókori Róma teljes képének képzeleti reconstructiója mily nehéz | |
| Az összes antik emlékeket szem előtt kell tartani | |
| A classikus ó-kor szépségideáljának jogosultsága és maradandósága | |
| Ennek ujra felélesztése volt a renaissance, emennek legfényesebb képviselője és "uralkodó alakja" Ráfael | |
| A renaissance művészeti ideálja mégis különbözik az antiktól | |
| Nagypéntek a Laterában és husvét a Vatikánban | 226 |
| Mai nap a nagyhét és a husvét Rómában nem az, a mi régen volt | |
| A város életének profán benyomása | |
| A nagypénteki notturnák a Laternában | |
| A basilika belseje | |
| Az ének magasztossága | |
| Husvét vasárnapja Sixtinában | |
| A kápolna festményei | |
| A pápa megjelenése, miséje, áldása | |
| A Borgia-szobák a Vatikánban | 240 |
| XIII. Leo pápa hozzáférhetővé tette a Borgiákról nevezett hat termet a Vatikánban | |
| Ezek fekvése, elrendezése, történeti szerepe | |
| Pinturicchio frescói az Appartamento Borgiá-ban | |
| A groteszkek, az ábrázolt személyekre vonható következtetések | |
| VI. Sándor pápa, Lucrezia és Cesare jelleme | |
| A pápa és Cesare katastfrofája | |
| Az utódok, II. Julius alkja, megbízásából ráfael és Michel-Angelo egyszerre működnek a Vatikánban | |
| A kettőnek ellentéte | |
| A primitívek legújabb méltatása | |
| Az albanói hegység és a Campagna | 273 |
| Róma déli vidéke | |
| Az albanói hegyek | |
| Albano | |
| Genzano | |
| A Nemi-tó a Cesarini-palota kertjéből nézve | |
| A Galleria di Sopra, az Albanó-tó látványa | |
| Castel Gandolfo, az erdei út, Marino | |
| Az olaszok kéjelgése a szinekben, a formákban és a hangokban | |
| A Campagna útjai alkonyatkor: a város zaja | |
| Egy dynastikus tüntetés | |
| Tivoli | 285 |
| Körültekintés az Albergo Sibylla erkélyéről | |
| A tájkép varázsló hatása | |
| A Sibylla-templom romjai | |
| A természet változhatatlan szépsége, csak az ember változik és az, a mit ő alkot | |
| A régi római emlékek | |
| Tivoli szerepe a középkorban | |
| Az Este-Villa regényes képe | |
| Az olajfaerdő | |
| Villa Adriana romjai, Hadrián császár alakja | |
| Subiaco | 297 |
| Az út Tivolitól az Anio folyása mentén fölfelé | |
| Subiaco képe, története | |
| Nero kéjlakának emlékei | |
| A Monte Calvo magaslatai, Sta Scholastica Kolostora | |
| Szent Benedek élete, történeti alakja | |
| A Sacro Speco kolostor zöld ligete, temploma, udvara, a nagy szerzetalapító emlékei | |
| Visszatérés a városba | |
| Assisi | 311 |
| A város benyomása a völgyből tekintve | |
| A San Francesco hármas temploma, annak belseje | |
| Cimabue és Giotto frescói, a felfogás távolsága a maitól | |
| Szent Ferencz alakja és történeti szerepe a mai kor szempontjából nézve | |
| A kilátás a kolostor arkádjaiból, - naplemente | |
| A belső kolostorudvar holdvilágban | |
| Az olaszországi tavasz és a vidék képe | |
| Perugia | 323 |
| A város és a környék általános képe | |
| A piaczán lejátszódott történetek | |
| Az olaszországi kis városok egyéni jellege és becse, - különösen a művészetben | |
| Az umbriai iskola és Perugino, ennek művészi jelleme és szerepe | |
| Ráfael frescója a San Severo kápolnában | |
| Perugino és Ráfael mint mester és növendék | |
| Firenzei benyomások | 337 |
| Firenze a grácziák városa | |
| A sötét történeti emlékekre fényt borít a művészet örökös hajnala | |
| Az Uffizik porticusa, Firenze nagyjai, különösen Michel Angelo | |
| Mindenütt vele találkozunk, k épmásai, egyénisége | |
| Nagysága daczára hatása káros is volt a művészet fejlődésére | |
| A Medici-sirok a San Lorenzo templomban | |
| Michel Angelo borus eszmevilágának magyarázata | |
| Fra Angelico az előbbinek tökéletes ellentéte, derült művészete, boldog kedélyvilága | |
| Újabb firenzei benyomások | 353 |
| Az Amerigo Vespucci és Paolo Toscanelli emlékére rendezett ünnepélyek | |
| Ghirlandajo egy újon fölfedezett frescója | |
| Savonarola halálának évnapja | |
| A XV. század vége Olaszországban és kivált Firenzében | |
| Az újkori szellem bölcsője | |
| Ama kor palotáinak, képeinek benyomása | |
| A Medicik Gozzoli és Botticelli festméynein | |
| Firenze akkori képe | |
| A plátói academia | |
| Luigi Pulci, Angelo Poliziano, Pico della Mirandola | |
| A Medici-kertek és a Brancacci-kápolna szerepe a művészet fejlődésében | |
| A quattrocento végének művészei | |
| Michel Angelo első fellépése | |
| Lorenzo de'Medici az első modern ember, jelleme, sokoldalusága | |
| Savanoral Lorenzo halálos ágyánál | |
| A San marco-kolostor, Savonarola csudálatos alkja az újkor elején, bukása tulajdonképen a renaissance diadala | |
| Macchiavelli mint író | |
| Firenze historikusai | |
| Michel Angelo, Lionardo és Ráfael találkoznak Firenzében | |
| A hanyatlás, Róma felülkerül, ezt is eléri végzete | |
| A Sacco di Roma | |
| Olaszország sorsának tragikuma | |
| Siena | 381 |
| A középkor méltatása az ujabb időben, igazságosabb megitélése | |
| Siena a középkori emlékek városa | |
| Az olaszok conservativismusa az életszokásokban és mindennapi dolgokban | |
| A város egykori közélete és a Piazza del Campo | |
| Sienai Katalin | |
| A sienai festőiskola | |
| Ambrogio Lorenzetti allegorikus képei a Palazzo communaleban, jelentősége a renaissance szempontjából | |
| A dóm | |
| A Libreria és Pinturicchio frescói | |
| Sodoma művészete | |
| Pisa | 398 |
| A nyugati partvidéken Velencze szerepét vitte | |
| Művészete a renaissance hajnalhasadása | |
| Emlékei könnyen áttekinthetők | |
| A dóm építészeti jelentősége és szépsége | |
| A Campanile vagy ferde torony | |
| A Battistero, Pisano szobrászati műveinek fontossága | |
| A Campo-Snato, festményei | |
| Benozzo Gozzoli | |
| A "Halál diadala" és a "Végitélet" | |
| A középkor vallásos felfogása s annak hatása az életre | |
| Génua és szomszédsága | 411 |
| A város nagyszerű látványa a kikötőből nézve | |
| Fiesco és a pártharczok | |
| Az olasz genius practikus oldala itt nyilvánult meg | |
| Kereskedelem és fölfedező utak | |
| Columbus | |
| A késő renaissance génuai palotastilje | |
| A város mostani átalakulása | |
| A Campo-Santo, szépsége és izléstelenségei. - A Riviera di ponente kezdete | |
| A Pallavicini-kertek pegliben | |
| A Riviera di levante, nervi kertjei és partja | |
| Olaszország természeti gazdagsága | |
| A Certosa | 428 |
| A paviai Certosa kietlen fekvées, keletkezése és jelen állapota | |
| Homlokzata az olaszországi korai renaissance betetőzése | |
| Dombormű-dísze visszatükrözi a renaissance eszmegazdagságát, de egyuttal vallási és bölcseleti eszmezavarát | |
| A sirok a templom belsejében, Gian Galeazzo Visconti typicus kényuri alakja | |
| Milano | 438 |
| Lombardia Európa csatatere | |
| Milano sorsának változandósága | |
| Mai képe kevéssé olaszos | |
| A külömböző korok kinyomatai az épületeken | |
| A dóm csodaálatos megalkotása, belseje, a gothika hatása | |
| A Brera és az Ambrosiana gyűjteményei | |
| A milanoi festőiskola, Lionardo da Vinci a renaissance universalitásának megtestesülése | |
| Szerepe a művészet történetében | |
| A Viscontik és Sforzák, a Castello: Napoleon-emlékek,a Simplon-ív átalakulása | |
| A történelmi képrombolók és a Napoleon-cultus | |
| Mantua | 456 |
| Fekvése vizek közepén | |
| A Citadella és Hofer András halála | |
| Magyar őseink emléke | |
| Virgilius Mantua szülöttje | |
| A Gonzagák szerepe, palotáik: a Palazzo Ducale, ennek átalakulása, fénye, mostani állapota | |
| A Castello, benne a Camera degli Sposi - a quattrocento művészetének szentélye | |
| Mantegna itteni frescói, ezekben is az olasz renaissance megnyilatkozása, hatásuk a művészet fejlődésére | |
| Isabella Gonzaga-Este alakja | |
| Giulio Romano mantuai szereplése, a Palazzo del Te | |
| Visszapillantás és befejezés | 476 |
| Olasz renaissance és humanismus | |
| Olaszország szerepe a renaissanceban | |
| Ez utóbbinak jelentősége | |
| A keresztény és pogány vallási felfogás különfélesége | |
| A kereszténységben rejlő fájdalmas vonás magyarázata | |
| A két felfogás küzdelme a renaissanceban | |
| Kisérletek a kiegyenlítésre | |
| Az erkölcsök meglazulása | |
| A humanismus mint a pogány és keresztény eszme egyesülésének szüleménye | |
| Túlzásai, szükségessége, befolyása a művészetre | |
| Az "aranykor" művészete és a humanistikus ideál | |
| A renaissance hanyatlása | |
| Ellentét a mai kor és a renaissance között | |
| Képek jegyzéke | |
| A Parnassus | |
| Madonna | |
| Pillantás Firenzére | |
| Dekorativ alak | |
| Verona | 3 |
| A San Zeno-bazilika | 7 |
| A Scaliger-sírok | 9 |
| A Bevilacqua-palota | 11 |
| Dante szobra | 13 |
| A Villa Palladiana | 17 |
| A Bazilika és az óratorony | 21 |
| Bazilika | 23 |
| A Palazzo del Prefettizio | 27 |
| A Teatro Olimpico | 29 |
| Szt. Antal csodatevése | 31 |
| A Prato della Valle | 37 |
| A Cappella San Felice | 39 |
| A sírbatétel | 41 |
| Donatello angyalputtói | 42 |
| Molo | 43 |
| Velenczei részlet | 45 |
| Piazzella és Molo | 51 |
| Dogepalota | 53 |
| Szt.-Márk-templom | 55 |
| A Dicsőségtől megkoszorúzott Velencze | 57 |
| A Riva Grande di Canareggio | 59 |
| Bellini Madonnaképe | 61 |
| Santa Barbara | 65 |
| A Pesaro-család Madonnája | 67 |
| Vendramin doge síremléke | 69 |
| Colleoni lovas-szobra | 71 |
| Szent Orsolya legendájából | 72 |
| Borso d'Este udvara | 73 |
| A Székesegyház | 75 |
| Castello | 76 |
| Minerva diadala | 82 |
| Venus diadala | 83 |
| Savonarola szobra | 85 |
| Dante sírkápolnája | 86 |
| Nagy Theodorik sírja | 89 |
| Galla Placidia sírkápolnája | 91 |
| A Sanl' Apollinare Nuova belseje | 93 |
| A San Vitale-templom belseje | 97 |
| Justinian császár és udvara | 99 |
| Sant'Apollinare in Classe | 101 |
| A Pineta | 103 |
| Augustus hídja | 104 |
| A Malatesta-vár | 109 |
| A Malatesta-templom | 111 |
| A Tempio Malatestiano | 113 |
| A Monte Titano | 119 |
| San Marino fellegvára | 123 |
| A tengerpart | 127 |
| Nápoly | 128 |
| A Castello dell'Ovo | 133 |
| A nápolyi kikötő | 137 |
| Santa Lucia | 139 |
| A Vettiusok háza | 145 |
| A sírok utczája | 147 |
| A tegnerpart | 149 |
| Pompejiből | 153 |
| Salerno | 154 |
| Capri | 159 |
| Sorrento | 165 |
| Posilano | 169 |
| A Capuccini | 173 |
| Capuccini | 175 |
| Szószék | 179 |
| Neptun-templom | 183 |
| Naptun-templom | 189 |
| Pompeji falfestmények | 193 |
| A Posilipo | 195 |
| Donna Anna palotájának romja | 197 |
| Vilal Nazionale | 199 |
| A capuai Venus | 201 |
| Agrippina szobra | 202 |
| Anjou László király síremléke | 205 |
| Antik sarkofag | 206 |
| Szt. Péter-basilika | 207 |
| Palatin-hegy | 209 |
| A Palazzo Venezia udvara | 213 |
| A vatikán antik múzeum | 215 |
| Sophokles szobra | 218 |
| Antinous | 219 |
| Ráfael arczképe | 222 |
| Mad. de. Granduca | 223 |
| Zenekarzat a Sixtina-kápolnában | 226 |
| Laterán-basilika | 229 |
| A Laterán-basilika | 231 |
| Márványsorompó a Sixtina-kápolnában | 233 |
| A kulcsátadás | 235 |
| Végitélet | 237 |
| Monte Pincio | 239 |
| A Szent-Péter-basilika | 240 |
| Borgia-szoba | 243 |
| A zene | 247 |
| Szent Katalin vitatkozása | 253 |
| Cesare Borgia | 263 |
| II. Julius pápa | 267 |
| A Stanza della Segnatura | 271 |
| A della Rovere czímere | 272 |
| Az albanoi tó és Castel-Gandolfo | 273 |
| A Horatiusok és Curiatiusok sírja | 275 |
| A Nemi-tó és Nemi város | 277 |
| Campagna | 279 |
| Via Appia | 281 |
| A sibyllák | 285 |
| Tivoli | 287 |
| A Sibylla-templom | 289 |
| Az Este-villa | 291 |
| Hadrián császár | 293 |
| Az angyalvár | 295 |
| Subiaco | 297 |
| Santa Scholastica kolostora | 301 |
| A Sacro Speco-kolostor | 305 |
| A Sacro Speco-kolostor | 307 |
| Giotto allegoriai falképéből | 311 |
| Assisi | 313 |
| A Minerva-templom | 317 |
| Szent Ferencz sírtemploma és kolostora | 319 |
| A Palazzo Municipale | 323 |
| Az Augustus-kapu | 325 |
| Szent Bernát oratoriuma | 327 |
| A Fonte Maggiore | 329 |
| A próféták és Sibyllák | 331 |
| Ráfael és Perugino frescói | 335 |
| Jupiter-fej | 336 |
| Luca della Robbia domborműve | 337 |
| A Sirozzi-palota | 339 |
| A Loggia Dei Lanzi és az Uffizik | 341 |
| A tavasz | 343 |
| Michel Angelo szobra | 345 |
| A hajnal | 346 |
| Az éj | 347 |
| Fra Angelicónak a végitélete | 349 |
| Zenélő angyal | 351 |
| Krisztus levétele a keresztről | 352 |
| Szent Ferencz és Szent Domokos találkozása | 353 |
| Bargello | 355 |
| A Pitti-palota | 359 |
| A három király imádja a kisded Jézust | 361 |
| Zachariás patriarcha a templomban | 363 |
| Magnificatról nevezett Madonnája | 365 |
| Lorenzo Medici | 367 |
| Cyprus-liget | 369 |
| Fra Angelico falképe | 371 |
| Savonarola czellája | 373 |
| Machiavelli arczképe | 375 |
| A Marzocco | 380 |
| Fontegiusta-templom | 381 |
| Siena | 383 |
| A Palazzo Communale | 387 |
| Részlet Sienából | 389 |
| A sineai dóm | 391 |
| A sienai székesegyház | 393 |
| Ádám és Éva | 395 |
| Niccolo Pisano reliefje | 398 |
| A Battistero, duomo és Dampanile | 401 |
| Campo-Santo | 405 |
| A végitélet | 407 |
| A Villa Pallavicini | 411 |
| Génua | 413 |
| A kikötői házsor | 415 |
| A génuai egyetem | 419 |
| Génua körnéykéből | 421 |
| A Campo-Santo | 423 |
| Nervi | 425 |
| A tengerpart | 427 |
| Sforza Lajos és d'Este Beatrix | 428 |
| Certosa | 431 |
| Sekrestyekút | 433 |
| Visconti síremléke | 435 |
| A dóm és a főtér | 438 |
| Az Ospedale Maggiore | 441 |
| A milanói dóm | 443 |
| Gaston de Foix síremléke | 445 |
| Szűz Mária Jézussal | 447 |
| Lionardo da Vinci arczképe | 449 |
| A szent György-híd | 456 |
| A Palazzo Ducale és a vértanúk emléke | 459 |
| Lodovico Gonzaga családja körében | 463 |
| Mantegna falképe | 465 |
| Mantegna falképe | 467 |
| Mantegna mennyezetképe | 469 |
| Gonzaga-Este Isabella arczképe | 471 |
| A Palazzo del Te | 473 |
| Donatello tánczoló geniusai | 476 |
| Éneklő fiúk | 479 |
| A Költészet | 481 |
| Ádám teremtése | 485 |
| Az athénei iskola | 489 |
| Az isteni és földi szerelem | 495 |
| Donatello tánczoló geniussai | 497 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.