1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Generációk, márkák, célcsoportok

Marketingeseknek a nemzedékek célpiacairól (A Yankelovich-riport)

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 326 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9508-03-9
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A generációs marketing lényegét leginkább a következő mondás foglalja össze: "Az ember jobban hasonlít a korhoz, amelyből él, mint a saját apjához". A fogyasztói döntések megértéséhez elengedhetetlen annak ismerete, milyen motiváció húzódik meg ezek hátterében. A szakemberek elsősorban a gazdasági és a lélektani tényezőket szokták vizsgálni mint a fogyasztók magatartását befolyásoló motívumokat. Ez azonban nem mindig bizonyul elegendőnek. A hatvanas évek végének Amerikájában egy új nemzedék érte el a felnőttkort, és újfajta viselkedésével alaposan felkavarta a piac állóvizét. Természetesen korábban is történtek kisebb irányváltások a fogyasztói magatartásban, de messze nem olyan mélyek és érthetetlenül összetettek, int amelyek a hatvanas években kezdődtek: ezek alapjaiban rengették meg a hagyományos fogyasztói márkahűséget. A kutatók hosszas vizsgálódás után találták meg a magyarázatot. Vizsgálataik alapján rájöttek arra, hogy a vásárlók magatartását a felsorolt tényezőkön kívül... Tovább

Fülszöveg

A generációs marketing lényegét leginkább a következő mondás foglalja össze: "Az ember jobban hasonlít a korhoz, amelyből él, mint a saját apjához". A fogyasztói döntések megértéséhez elengedhetetlen annak ismerete, milyen motiváció húzódik meg ezek hátterében. A szakemberek elsősorban a gazdasági és a lélektani tényezőket szokták vizsgálni mint a fogyasztók magatartását befolyásoló motívumokat. Ez azonban nem mindig bizonyul elegendőnek. A hatvanas évek végének Amerikájában egy új nemzedék érte el a felnőttkort, és újfajta viselkedésével alaposan felkavarta a piac állóvizét. Természetesen korábban is történtek kisebb irányváltások a fogyasztói magatartásban, de messze nem olyan mélyek és érthetetlenül összetettek, int amelyek a hatvanas években kezdődtek: ezek alapjaiban rengették meg a hagyományos fogyasztói márkahűséget. A kutatók hosszas vizsgálódás után találták meg a magyarázatot. Vizsgálataik alapján rájöttek arra, hogy a vásárlók magatartását a felsorolt tényezőkön kívül nagymértékben befolyásolja a nemzedéki hovatartozás.
A generációs kutatások összefoglaló éves jelentések Yankelovich-riportként váltak ismertté, és fogalomnak számítanak a hazai marketinges szakmában is, bár magyarul nem jelentek meg. ebben a könyvben a szerzők ennek a vizsgálatsorozatnak a lényegét mutatják be: a harminc éven át végzett fogyasztói kutatás eredményei alapján láthatjuk az egyes nemzedékeket, piaci viselkedésüket, a márkákhoz való viszonyukat. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz7
Köszönetnyilvánítás19
Bevezetés/Egy fűzővel kezdődött21
Generációs jegyek
A nemzedékek ereje30
Érettek: Diadal és alkalmazkodás45
Boomerek: A 78 millió fejű gorilla70
X-generáció: Az új pragmatizmus105
Generációs Marketing
Tiszta és egyszerű technológia144
Cyberpolgár nemzedékek167
A modern média-Babilon188
Álomgazdaság213
A siker229
Az egészség nem más, mint egy jó nap az irodában260
Nemzedékek otthon283
Márkaország, ahol a kölcsönösség az úr299
A generációk vége314
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Generációk, márkák, célcsoportok Generációk, márkák, célcsoportok

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
3.940 ,-Ft
32 pont kapható
Kosárba
konyv