| Kiadó: | Számítástechnika-Alkalmazási Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 190 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 15 cm |
| ISBN: | 963-553-075-7 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Angol tartalommal, angol és orosz nyelvű ismertetővel. |
| Előszó | 13 |
| Találkozás a számítógéppel | 15 |
| A digitális alattvaló | 15 |
| Számítógépes játékok | 15 |
| A miniszámítógépek és az időosztásos rendszerek | 18 |
| Hogyan írhatunk játékprogramokat? | 19 |
| A játékprogramok | 21 |
| A számítógép használata | 27 |
| Begyakorlásra szánt játékprogramok | 27 |
| Társalgás BASIC nyelven | 29 |
| A BASIC programozási nyelv | 29 |
| A GO TO utasítás | 33 |
| Az IF-THEN utasítás | 35 |
| A READ és a DATA utasítás | 36 |
| Az INPUT utasítás | 38 |
| Beépített függvények használata | 39 |
| Tömbök | 42 |
| A RESTORE utasítás | 45 |
| Szubrutinok | 46 |
| Összefoglalás | 47 |
| Itt az ideje, hogy elkezdjünk játszani | 49 |
| Fej vagy írás | 47 |
| Kockadobó játék | 51 |
| Egér a labirintusban | 53 |
| Részeg Sam | 57 |
| Számcsata | 60 |
| Pókerleosztás | 65 |
| A róka és a libák | 67 |
| Tac Tix | 69 |
| Amőba (Tic-Tac-Toe) | 71 |
| Go-Moko | 75 |
| Lovastúra | 75 |
| Sharky, a kártyajátékos | 79 |
| Szórakoztató számrejtvények | 80 |
| Gondolj egy számot! | 81 |
| Prímszámok | 83 |
| A kínai maradéktétel | 87 |
| Tökéletes számok | 89 |
| Fibonacci-számok | 90 |
| Barátságos számok | 92 |
| Gondolatolvasó tükrök | 94 |
| Négyzetszámok | 97 |
| Armstrong-számok | 98 |
| Szerencsejátékok | 99 |
| Játékautomata (félkarú bandita) | 99 |
| Blackjack | 104 |
| Rulett | 110 |
| Kockajáték | 114 |
| Keno | 120 |
| Baccara | 121 |
| Szerencsekerék | 123 |
| Gondolkodtató feladatok | 124 |
| Hanoi-torony | 124 |
| Színes kockák | 127 |
| 15-ös játék | 129 |
| Pentomino | 137 |
| Elásott kincs | 138 |
| Bűvös négyzetek | 141 |
| Hogyan készíthetünk bűvös négyzeteket? | 142 |
| Páratlan számú mezőből álló bűvös négyzetek | 142 |
| Páros számú mezőkből álló bűvös négyzetek | 147 |
| Milyen összegek jönnek létre a bűvös négyzetekben? | 151 |
| Egytől eltérő kezdőértékű bűvös négyzetek | 152 |
| Szorzat bűvös négyzetek | 156 |
| Geometriai bűvös négyzetek | 159 |
| Egyéb érdekes bűvös négyzetek | 162 |
| Feladatok az olvasó számára | 165 |
| Bűvös négyzet | 165 |
| Bumm (Buzz) | 165 |
| Gépelő majmok | 165 |
| Prímszám polinom | 166 |
| Pókerkocka | 166 |
| Kitalálós játék | 167 |
| Morra | 167 |
| Ikerprímek | 168 |
| Mersenne-prímek | 168 |
| Tejesláda | 169 |
| Az 50-es rejtvény | 169 |
| Szerencsés rabok | 170 |
| Négy sakkfigura | 170 |
| Póker | 171 |
| Tükörszámok | 171 |
| A bűvös négyzet ellenőrzése | 172 |
| Boule | 173 |
| Kocka | 175 |
| Ötmezős Kono | 176 |
| Ló(huszár) helycsere | 176 |
| Szimmetriajáték | 176 |
| Malom | 177 |
| Királytúra a sakktáblán | 178 |
| Hat gyalog (Hexapawn) | 180 |
| Nim | 180 |
| Háromdimenziós amőba | 181 |
| Irodalom | 183 |
| Tárgymutató | 184 |