1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Játsszunk hálózatban!

Szálljon be a partiba!

Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Vogel Burda Communication Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím: Computer panoráma könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 17 cm
ISBN: 963-7639-55-1
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Egy kis alapozás15
Ismerkedés az OSI modellel16
A rétegek - közelebbről17
A fizikai réteg18
Az adatkapcsolati réteg19
A hálózati réteg20
A szállítási réteg20
A viszony réteg21
A megjelenítési réteg21
Az alkalmazási réteg22
Gyártófüggetlen kommunikáció22
Eszközök a hálózatok összekötésére22
Hozzáférési eljárások23
A vezérjeles eljárás24
Topológiák: busz, csillag, gyűrű25
Ethernet hálózatok27
Thicknet, 10Base527
Thinnet, 10Base228
Twisted Pair (csavart érpár), 10BaseT29
A Token Ring hálózat30
FDDI31
ATM32
A helyi hálózat35
A fontosabb technikák36
Vezetékes kapcsolatok37
Melyiket válasszuk?39
Kisebb változat otthonra40
Ha egy kicsit többre van szükség40
Átkelés a falon41
LAN partik41
Hálózatépítés otthon43
Előkészületek44
Pillantás a PC belsejébe46
A hálózati kártya beépítése47
Az utolsó simítások48
A beépítés röviden49
A kábelezés49
Számítógépek összekötése50
Két számítógép50
Két számítógép internettel52
Több számítógép52
Több számítógép internettel52
Irány a világháló!55
Hogyan válasszunk?57
Modemek: a régi, jól bevált út58
ISDN58
Mi különbözteti meg az ISDN-t az analóg telefontól?59
Kétszeres sebesség59
Nagy sebességen: a DSL és társai60
A DSL alapjai és jelentősége60
Az ADSL technikája, infrastruktúrája és csatlakozási lehetőségei61
Csatlakozási megoldások62
Milyen költségekkel számoljunk?64
A régi, jó analóg kapcsolat64
Drágább ISDN kapcsolat, kevés teljesítménnyel64
Gyors és hatékony: ADSL64
Összehasonlítás65
Szolgáltatótól is függ65
Öntesztelés Ping-gel65
A hardver helyes beépítése66
A belső eszközök telepítése66
Az ADSL több figyelmet igényel66
A külső eszközök telepítése67
A közvetlen kapcsolat68
A soros portos kapcsolat68
Az USB-s kapcsolat68
A tartalékok kihasználása: a hálózati kártya69
Hálózati kártyákkal69
A helyes beépítés69
A soros port69
Az USB70
Hálózati kártyák70
A hálózat alapjai71
A kliens-szerver elv72
Szerverrel és nélküle74
A TCP és az UDP74
A csőpostarendszer75
Az IP protokoll77
Az IP-címek78
A DHCP80
Címek a privát hálózatban80
IP-címek az interneten81
Kit azonosít?81
Az IP-címek közelebbről82
Az IP osztályok84
Alhálózati maszkok85
Routing86
Az IP-címek és a helyi hálózat88
Automatikus IP-címkiosztás a LAN rendszerben89
Az IP-címek és az internethasználat90
A saját IP-cím kinyomozása91
A NAT varázslata: több számítógép, egy kimenettel92
Helyi hálózat Windows alatt95
Az illesztőprogram telepítése97
Amikor indul a Windows98
A bőség zavara98
A leírás sokat segít98
A megfelelő illesztőprogram megkeresése98
A Windows konfigurálása99
A Windows 95/98 és a Windows ME100
A Windows 2000 és a Windows XP113
A hálózati környezet124
A mappa megosztása124
Olvasási hozzáférés a mappákhoz124
Az írás engedélyezése125
A jelszó megerősítése125
Más száítógépekhez történő hozzáférés126
Kimerészkedünk a netre!127
Az illesztőprogram telepítése128
A rendszerindítás129
Az illesztőprogram lokalizálása129
A saját keresés megkönnyítése129
Az önálló Windows129
Windows CD a meghajtóban130
Irány az internet!130
A Windows 95/98/ME konfigurálása131
A telefonos hálózat131
Az internetkapcsolat konfigurálása133
Az internetbeállítások ellenőrzése134
A Windows 2000 konfigurálása136
A telefonos kapcsolat létrehozása136
Az internetbeállítások ellenőrzése138
A Windows XP konfigurálása140
Az internetkapcsolat konfigurálása140
Az internetkapcsolat ellenőrzése144
Halló, (világ)háló!146
A kapcsolat indítása146
A kapcsolat bontása147
Az internetkapcsolat ellenőrzése147
Szörfözés a Word Wide Web-en148
A Ping parancs151
Közvetlen kapcsolat a Windows alatt153
A kapcsolat beállítása154
Windows 95/98 és ME154
A kapcsolat indítása161
A Windows 2000 és az XP164
A Windows 2000164
A Windows XP165
A kapcsolat beállítása165
Hálózat nélkül nem megy168
A Gazda indítása170
A Vendég indítása171
A kapcsolat tesztelése172
A megosztás172
A hálózati környezet173
Indulhat a LAN parti!175
Szerver a helyi hálózatban177
A dedikált szerver178
Szerver és játék egyidejűleg178
Hol találhatók a szerverek?179
A szerver áthelyezése180
Központi megoldások az interneten180
Egy szerver minden esetre181
Kinek-kinek a saját szervere181
Bejelentkezés a szerverre182
A közvetlen kapcsolat182
Először tanulmányozzuk a kézikönyvet!182
A szerver tulajdonságai183
A hálózati játékok beállításai183
Mit játszhatunk?184
Részvétel a játékokban184
Játékok az interneten185
Jelszavas játékok185
3D-Shooter játékok186
Játékos minimum186
Az időtartam187
A találatok számának korlátozása187
Capture the Flag187
Az ellenséges bázis elfoglalása188
Küldetések játékok188
Stratégiai játékok188
Térképek189
Nyersanyagok189
A játék sebessége190
Amit minden LAN-partin résztvevőnek tudni kell190
Kezdődhet az online szerepjáték!195
Az MMO196
Egy kis alapozás197
Star Wars Galaxies198
City of Heroes199
Anarchy Online200
World of WarCraft201
Matrix Online203
Guild Wars204
Middle-Earth Online205
Final Fantasy XI207
EverQuest II208
Még néhány apróság209
MMO szótár213
Csalók és csalások az online játék- univerzumban215
Mi is valójában a csalás?217
Hogyan működnek a csalások?218
Elhatalmasodott gyanú219
Játékok és cheatek220
Mit tehetünk?223
Háború a csalók ellen224
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv