1.116.090

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Cutting-Edge

3D Game Programming with C++/Learn the Secrets of: 3D morphing, Texture mapping, Flat-shaded and light-sourced polygons

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Suite
Kiadó: Coriolis Group Books
Kiadás helye: Suite
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 716 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 19 cm
ISBN: 1-883577-70-5
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal. CD-melléklet nélkül.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


I ¦¦¦ ¦¦ -I.
. . , ¦ I . i
Learn the closely-guarded secrets of professional game programmers!
Fast, visually arresting 3D games like DOOM and interactive video adventures like Phantasmagoria have taken the computer game world by storm! Now, in this amazing book, you'll find clear, easy to follow explanations of the most powerful techniques used by top-notch PC game programmers. Let game programming guru, John De Goes show you the same techniques used in today's hottest-selling games. Learn how to create stunning 3D game scenes; how to design and animate 3D sprites; and how to optimize your game program to run at lightning speed.
What's on the CD-ROIVl:
The CD-ROM for this book includis complete project and graphics files for pi! the games developed in the book, alotig with shareware tools, images, and utilit|s you can use right away! '

Don't just play the most exciting games—learn to create them with
C++ and this book! Inside, you'll discover:
• How to use perspective... Tovább

Fülszöveg


I ¦¦¦ ¦¦ -I.
. . , ¦ I . i
Learn the closely-guarded secrets of professional game programmers!
Fast, visually arresting 3D games like DOOM and interactive video adventures like Phantasmagoria have taken the computer game world by storm! Now, in this amazing book, you'll find clear, easy to follow explanations of the most powerful techniques used by top-notch PC game programmers. Let game programming guru, John De Goes show you the same techniques used in today's hottest-selling games. Learn how to create stunning 3D game scenes; how to design and animate 3D sprites; and how to optimize your game program to run at lightning speed.
What's on the CD-ROIVl:
The CD-ROM for this book includis complete project and graphics files for pi! the games developed in the book, alotig with shareware tools, images, and utilit|s you can use right away! '

Don't just play the most exciting games—learn to create them with
C++ and this book! Inside, you'll discover:
• How to use perspective texture mapping to create vivid, detailed 3D game scenes like the ones in DOOM, QUAKE, and DESCENT.
• How to do 3D polygon and object morphing, similar to movie morphing but totally new in computer game development.
• How to create lively 3D sprites that zip around your game scenes, adding action, suspense, and excitement.
• How to incorporate digital sound and video into your games.
• How to use powerful game programming and graphics tools to make your games rocket off the user's PC screen!
About the Author
John De Gees specializes in high-performance 3D graphics and game, development with C++ and other languages. He is associate sysop of the; CompuServe Game Developers' Forum and has written numerous articles, about game development. i Vissza

John De Goes

John De Goes műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: John De Goes könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem