1.034.202

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Árnyvadász

Shadowrun szerepjáték

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Beholder Bt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 299 oldal
Sorozatcím: Shadowrun
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN: 963-85-4540-2
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes illusztrációkkal. Kihajtható térképmelléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A világ megváltozott, egyesek szerint Felébredt.
A mágia visszatért a világba.
A tündék, törpök, orkok és trollok újra felvették igazi formájukat, a vadonban élő állatokból kialakultak az eddig csak mitológiából ismert lények. A modern technológia pedig az embereket változtatta meg. A ma embere erősebb, okosabb, gyorsabb a testébe épített, kibervernek nevezett mesterséges testrésznek köszönhetően.
Ha 2053 világában a mammutcégek egy ügyet úgy akarnak elintézni, hogy ne mocskolják be a kezüket, akkor árnyvadászatra van szükségük, és hozzád fordulnak. Bár létezésedet nem tartják nyilván az állami és céges adatbázisok, a szolgálataidra mégis nagy az igény. Lehetsz dekás, aki villámként suhan át a hatalmas cégek vizualizált, számítógépes adatbázisain, hogy meglelje az egyetlen igazi értékkel bíró dolgot - az információt. Lehetsz utcai szamuráj, akit kibernetikus beültetései és harci képzettségei halálos városi ragadozóvá alakítottak: Vagy lehetsz varázsló, a Földet immáron körülvevő... Tovább

Fülszöveg

A világ megváltozott, egyesek szerint Felébredt.
A mágia visszatért a világba.
A tündék, törpök, orkok és trollok újra felvették igazi formájukat, a vadonban élő állatokból kialakultak az eddig csak mitológiából ismert lények. A modern technológia pedig az embereket változtatta meg. A ma embere erősebb, okosabb, gyorsabb a testébe épített, kibervernek nevezett mesterséges testrésznek köszönhetően.
Ha 2053 világában a mammutcégek egy ügyet úgy akarnak elintézni, hogy ne mocskolják be a kezüket, akkor árnyvadászatra van szükségük, és hozzád fordulnak. Bár létezésedet nem tartják nyilván az állami és céges adatbázisok, a szolgálataidra mégis nagy az igény. Lehetsz dekás, aki villámként suhan át a hatalmas cégek vizualizált, számítógépes adatbázisain, hogy meglelje az egyetlen igazi értékkel bíró dolgot - az információt. Lehetsz utcai szamuráj, akit kibernetikus beültetései és harci képzettségei halálos városi ragadozóvá alakítottak: Vagy lehetsz varázsló, a Földet immáron körülvevő mágikus energiák mestere és alakítója.
Minden képességeidre szükséged lesz, ha életben akarsz maradni a Shadowrun világban.... Vissza

Tartalom

Üdvözlünk az árnyvilágban7
2053-at írunk8
A Shadowrun világa10
Mi a szerepjáték?10
A kezdet10
Plus Ca Change12
Paul Home novellája12
Hát így történt20
A mammutcégek felemelkedése20
A nyersanyaghajsza22
A Magányos Sas22
Bűnbak kerestetik22
Csapások23
A Hatodik Világ23
A tánc23
Az indián kérdés24
A denveri szerződés24
Goblinizáció25
A mágia felemelkedése26
A 2029-es összeomlás27
A szuperhatalmak28
A függetlenségi láz28
Új erőszak29
Alapszabályok30
A kockadobások30
Siker és kudarc32
Próbák32
Kockatartalékok32
Módosítók32
Kifejezések32
Karakterek32
Koncentrálások és specializációk33
Mágia33
Mátrix33
Metahumánok34
Törp36
Tünde36
Humán37
Ork37
Troll38
A karakter40
A karakter jellemzői40
Faj40
Tulajdonságok42
Szakértelmek43
Kiberver43
Varázslatok43
Felszerelés43
Extrák43
A karakter felépítése
A fontossági sorrend meghatározása44
A karaktergenerálás befejezése47
Színt adni a karakternek47
Húsz kérdés47
A karakterlap48
Szakértelmek66
Szakértelem szintek66
Próbák66
Az időtényező68
A szakértelem háló68
Koncentrálás és specializáció70
Szakértelem kategóriák70
Aktív szakértelmek70
Építés/javítás szakértelmek72
Ismeret szakértelmek73
Nyelv szakértelmek73
Különleges nyelvek74
Különleges szakértelmek74
Harc76
A szabályok használata76
A harci forduló78
Kezdeményezés79
Többszörös tevékenységek79
Egyenlő kezdeményezés79
Tevékenységek késleltetése (opcionális)80
Tevékenységek81
Szabad tevékenységek81
Egyszerű tevékenységek81
Összetett tevékenységek82
Mozgás83
Járás83
Futás83
Feltartóztatás83
Kockatartalékok84
Harci tartalék84
Rigó tartalék85
Dekás tartalék85
Mágikus tartalék85
Szörnyharc85
Kezdeményezés85
Tevékenységek85
Kocka tartalékok86
Szörnyek veszélyességi szintjei86
Harci szakértelmek86
Meglepetés86
Távolsági harc87
A távolsági harc lebonyolítása87
Alap célszám87
Helyzettől függő célszám módosítók88
Tűzfegyverek92
Egyes lövés tüzelési mód92
Rövid sorozat tüzelési mód92
Sorozat tüzelés mód92
Eltévedt lövések (opcionális)93
Lőszer93
Tűzfegyverek újratöltése93
Puskák95
Lőfegyverek96
Gránátok96
Akadályok98
Rakétavetők98
Közelharc100
A közelharc lebonyolítása100
Kézifegyverek100
Elektromos fegyverek103
Járművek és harc103
Járművek tulajdonságai103
Járműirányító rendszerek104
Terep105
Járműves harc105
Járművek, fegyverek és mágia108
Járművek sérülése109
Sebzés és gyógyulás110
Sebzéstípusok110
Sebzés kódok110
A sebzés ábrázolása111
Állapotszintek112
Gyógyulás112
Önkéntes műtét114
Elsősegély114
Varázslók és a sebesülés115
Mágia116
A sámáni tradíció118
Totemek119
Hogyan játsszunk sámánt123
Az orvosságos kunyhó123
Helyi szellemek123
Sámán képességek123
A hermetikus tradíció123
Hermetikus könyvtárak124
A hermetikus kör124
Adeptusok124
Varázsló adeptusok124
Sámáni adeptusok125
Fizikai adeptusok125
Fizikai adeptusok és a mágia127
Varázslás127
Varázslattípusok127
A varázslatok paraméterei128
Varázslatok egyberakása129
Több célpont129
Varázslatok elmondása129
A varázslás észrevétele132
Varázsvédelem kockák132
Új varázslat megtanulása133
Korlátozott használatú varázslatok133
Rituális varázslás135
materiális közvetítő135
A rituális csapat135
Rituális varázslatok elmondása136
Fókuszok137
Elérhetőség138
Fókusz megkötése138
Varázslat fókuszok138
Szellem fókuszok138
Energia fókuszok139
Fenntartó fókuszok139
Fegyver fókuszok139
Támadás fókuszon keresztül140
Idézés140
Elementálok141
Szellemek megjelenési formái143
Szellemharc144
Harc az irányításért145
Visszaűzés145
Az asztrális sík147
Asztrális érzékelés147
Asztrális projekció148
Asztrális harc149
Menekülés az asztrális síkon152
Asztrális nyomkövetés152
Varázslatok és az asztrális sík153
Varázslatok154
Harci varázslatok154
Érzékelés varázslatok155
Egészség varázslatok157
Illúzió varázslatok159
Manipuláció varázslatok160
A Mátrix164
A Mátrix elérése166
Látás a Mátrixban166
Belépés a Mátrixba166
Idő és mozgás a Mátrixban167
Helló, felhasználó!167
Biztonsági szintek169
Telefonkönyv segédlet169
Kilépés a Mátrixból170
Mátrixföldrajz170
Csomópontok170
Rendszer műveletek170
Riadók172
Az ellenfelek173
A rendszertérkép173
A telekommunikációs hálózat térképe173
Jelenlét gátló programok (JG-k)174
Fehér JG174
Szürke JG175
Fekete JG176
Kiberdekkek177
Perszona Irányító Mester Program177
Megerősítés178
Aktív memória178
Tároló memória178
Betöltési sebesség178
I/O (input/output) sebesség178
Kiberdekk specifikáció178
A kiberdekkek használata179
Kiberprogramok179
Perszona programok179
Segédprogramok179
Harci segédprogramok180
Védelmi segédprogramok180
Érzékelő segédprogramok181
Álcázó segédprogramok182
Dekázás183
Mozgás a Mátrixban183
Érzékelés a Mátrixban183
Teknőcök a Mátrixban183
Mátrix harc183
Mátrix kezdeményezés184
Mátrix tevékenységek184
Mátrix harc184
Perszona perszona ellen185
A célpont megsebzése185
Harc elkerülése185
A színfalak mögött186
Kockagyanús helyzetek186
A szociális szakértelmek használata186
Rasszizmus és karizma188
Az Építés/Javítás szakértelmek használata188
Járművezetés szakértelem189
Ismeret szakértelmek használata189
Nyelvi szakértelmek használata190
Felszerelés használata190
A cucc felpakolása197
Észlelés192
Kórokozók és méreganyagok192
Nem-játékos karakterek193
Veszélyességi szint193
NJK-k tevékenységei193
Túladni a szajrén194
Orgazdát találni194
A szajré194
A találkozó195
A gazdagok és az árnyakban tengődők életvitele195
Luxus195
Gazdag195
Középszintű196
Szegény196
Csőlakó196
Nincstelen196
Kórházi196
Az életvitel fenntartása196
Életvitel megvásárlása196
Karma197
Jó karma197
Karma tartalék198
Csapat karma198
Gyors mátrix rendszerek198
Az alap biztonsági szint meghatározása199
A rendszer architektúra megtervezése199
Biztonsági szintek199
JG-installálása200
Értékes adatok elhelyezése200
A játék veszélyessége201
Árnyvadászat201
A halál és az árnyvadászat203
Egy kaland elkészítése203
Karma adományozása206
Hírnév207
Kapcsolatok208
Utánjárás208
Szörnyek222
A felébredtek paraképességei222
Állatok irányítása224
Ártó lehellet224
Balszerencse224
Befolyásolás225
Elektromos projekció225
Elidegenítés225
Elrejtőzés225
Esszencia elszívás226
Félelem226
Felerősített érzékek226
Fertőzés226
Jószerencse226
Kényszerítés226
Keresés226
Ködalak226
Kórokozó-immunitás227
Kővé változtató pillantás227
Lángburok227
Lángprojekció227
Mágikus őrzés227
Manifesztáció227
Megerősített páncélzat227
Megnövelt fizikai tulajdonságok227
Méreg227
Méreg-immunitás227
Mozgás227
Normál fegyver-immunitás227
Öregedés-immunitás228
Paralizáló érintés (üvöltés)228
Pszichokinézis228
Regenerálódás228
Rosszullét228
Zavarodottság228
A felébredt lények gyengéi228
Allergia228
Esszencia vesztés228
Legyengített érzékek228
Sebezhetőség229
Kiberveres szörnyek229
Válogatott felébredt lények229
Alakváltó230
Bargeszt230
Baziliszkusz230
Elementálok231
Főnix231
Griff231
Hárpia232
Helyi szellemek233
Kísértet234
Lesi235
Lesőbagoly234
Nága236
Óriáspolip236
Sárkányfélék236
Keleti sárkány236
Szaszkacs238
Szellemtünde238
Temetőlidérc239
Tűzkakas239
Unikornis240
Vámpír240
Vendigó241
Viharmadár241
Vízibogár242
Szörnyek adatai
Felszerelés246
Személyi fegyverek246
Dobófegyverek és lőfegyverek248
Tűzfegyverek248
Pisztolyok248
Géppisztolyok (GPi-k)248
Puskák249
Elektromos fegyverek249
Nehézfegyverek249
Tűzfegyver kiegészítők250
Robbanóanyagok251
Páncélzat252
Felderítő és biztonsági berendezések252
Látóberendezések252
Kommunikáció252
Kémberendezések252
Kémelhárító berendezések253
Biztonsági berendezések253
Túlélő felszerelés254
Munkafelszerelés254
Életvitel254
Szórakoztatás254
Elektronika255
Kiberver256
Feji kiberver256
Test kiberver258
Kiberdekkek és programok260
Biotechnika260
Tapaszok260
Mágikus felszerelések262
Járművek261
Szárazföldi járművek261
Légpárnás járművek262
Hajók262
Légi járművek262
Katonai és korlátozott használatú járművek262
Rakétahajtású járművek263
Robotok263
Járművekre szerelhető fegyverek263
Rigó felszerelés263
A modern Északnyugat276
A denveri szerződés276
Törzsi területek278
Tir Tairngire278
A többi szomszéd278
Seattle helyzete279
Törzsek279
Szelis törzs279
Szinszerák törzs279
Makah törzs279
Cascade varjak279
Cascade orkok279
Seattle280
Érkezés Seattle-be280
Kormány282
Információk az idelátogatók számára283
Orvosi ellátás283
Érdekvédelem283
Nyilvános adathálózat283
Veszély esetén283
Közlekedés Seattle-ben283
Szórakozási lehetőségek és a médiák283
Látványosságok284
Törzsi tulajdonok284
Céges tulajdonok285
Seattle árnyvilága285
Index289
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv