| Beköszöntő | 1 |
| Történeti visszapillantás | 3 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum története | 9 |
| A felsőfokú szaktechnikus képzés kezdeti nehézségei | 9 |
| A felsőfokú szaktechnikus képzés mennyiségi, minőségi fejlődése | 19 |
| A főiskolává válás feltételeinek kialakulása | 21 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum vezetői, oktatói, szakoktatói, műhelyvezetői | 24 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum szervezeti egységeinek vezetői | 25 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum főállású és megbízott oktatói (akik a főiskola állományába kerültek) | 27 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum szakoktatói, illetve műhelyoktatói (1966-69) | 28 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum dunaújvárosi külső előadóinak szakmai végzettség és munkahely szerinti eloszlása (1962-69) | 28 |
| A Felsőfokú Kohóipari Technikum kihelyezett tagozatainak vezetői és az oktatók szakma szerinti eloszlása | 29 |
| Megnyilvánulások a Felsőfokú Kohóipari Technikumról | 29 |
| Színfoltok hétköznapjaink palettáján | 31 |
| Így láttak bennünket diákjaink | 34 |
| A Nehézipari Műszaki Egyetem Kohó- és Fémipari Főiskolai Kara (1969-89) | 41 |
| A start | 40 |
| Az első másfél évtized (1969-84) | 42 |
| Szak- és ágazatosítási rendszer | 47 |
| A képzési rendszer kialakulása | 50 |
| A műszaki tanár és a szakoktatói szakok kialakulása, fejlődése | 50 |
| Az Ipari Hátterű képzés (IH) kialakulása, fejlődése | 54 |
| Az IH-képzés struktúraváltozása | 58 |
| A moduláris képzési rendszer | 61 |
| Hallgatóságunk | 64 |
| Legjobb hallgatóink | 65 |
| Tudományos diákköri tevékenység | 69 |
| OTDK Konferencián résztvett hallgatóink | 73 |
| Az oktatás, kutatás tárgyi feltételei | 76 |
| Az oktatás, kutatás személyi feltételei | 77 |
| Hallgatói létszámadatok | 78 |
| Az oktatás-nevelés, kutatás-fejlesztés személyi feltételei főiskolánkon (1969-92. június 30-ig) | 79 |
| A NME KFFK és az ME DFK vezetői | 79 |
| Tanszékek és a szervezeti egységek vezetői | 79 |
| A tanszékek oktatási, kutatási feladata és személyi állományuk, valamint a szervezeti egységek feladata és személyi állománya | 82 |
| Alakítástechnológiai Tanszék | 82 |
| Géptani Tanszék | 83 |
| Matematika-Fizikai Tanszék | 84 |
| Mechanika-Fémszerkezeti Tanszék | 85 |
| Metallurgiai Tanszék | 87 |
| Pedagógiai Tanszék | 88 |
| Szervezési és Számítástechnikai Osztály | 90 |
| Társadalomtudományi Tanszék | 92 |
| Üzemgépészeti Tanszék | 94 |
| Testnevelési Csoport | 95 |
| Könyvtár | 95 |
| Kollégium | 96 |
| Kollégiumi élet | 99 |
| Miskolci Egyetem Dunaújvárosi Főiskolai Kar útban az önállósodás felé (1990-92) | 101 |
| Diákhagyományok | 103 |
| Zárszó helyett | 114 |
| Felhasznált irodalom | 115 |
| Beköszöntő a második kiadáshoz | 117 |
| 1992-1994-ig | 119 |
| A OTDK konferencián részt vett hallgatóink | 120 |
| A házi konferenciákon résztvevők megoszlása | 120 |
| Országos főiskolai szakdolgozat pályázaton díjazott hallgatók | 121 |
| Az 1993. és az 1994. év legjobb hallgatói | 121 |
| A Tanulmányi Érdemérem arany fokozatát kapták | 122 |
| Az oktatás, nevelés, kutatás-fejlesztés és annak személyi feltételei 1992-től 1994-ig | 122 |
| A Miskolci Egyetem Dunaújvárosi Főiskolai Karának vezetői (1992-től) | 122 |
| Az ME DFK intézeteinek vezetői, oktatói, dolgozói | 123 |
| Az intézmény további szervezeti egységei, feladatuk, állományuk | 151 |
| Az intézmény gazdálkodási tevékenysége | 154 |
| Összefoglalás | 155 |
| Küldetésnyilatkozat | 159 |
| Fejlesztési stratégia és program | 161 |
| A képzés és kutatás tartalmi fejlesztése | 162 |
| Az intézmény befogadóképességének elemzése | 163 |
| A képzési, kutatási és diákjóléti infrastruktúra fejlesztése | 163 |
| A szervezeti és irányítási rendszer | 164 |
| Az oktatási és kutatási intézményhálózat ésszerűsítése, szervezeti integrációja | 165 |
| Az intézményhálózat fejlesztésének finanszírozása | 166 |
| Projektek, akciók | 167 |
| Tervek a jövőre | 168 |
| Dr. Farkas Ottó beszéde a 25. évfordulón | 172 |
| Ismét csak zárszó helyett | 173 |
| A Főiskolán végzettek névsora tanulmányi évenként | 175 |
| Tartalomjegyzék | 229 |