1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iskolakultúra 1994/1-2.

Fejlesztési követelmények/Az Országos Közoktatási Intézet folyóirata IV. évfolyam 1-2. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Fejlesztési követelmények
Előszó2
Bevezető3
Értelmi felkészültség6
Tanulási motívumok6
Értelmi képességek9
Megismerési képesség10
Kommunikációs képesség11
Gondoskodási képesség12
Tanulási képesség13
Magyar nyelvi felkészültség14
Idegen nyelvi felkészültség17
Vizuális felkészültség19
Matematikai felkészültség21
Informatikai felkészültség23
Kognitív tudat24
Alanyi felkészültség25
Alanyi motívumok25
Alanyi képességek, készségek és szokások26
Testi felkészültség27
Motívumok28
Képességek és készségek28
Zenei felkészültség29
Zeneszeretet-zenehallgatás29
Zenei képességek és készségek30
Zenei tudat31
Vizuális művészeti képességek és készségek33
Vizuális művészeti tudat35
Irodalmi felkészültség25
Olvasásszeretet36
Olvasottság és irodalmi készségek36
Irodalmi tudat38
Éntudat38
Társadalmi felkészültség40
Szociális motívumok40
Szociális képességek és készségek42
Állampolgári felkészültség43
Gazdasági felkészültség44
Történelmi tudat45
Természeti felkészültség48
Biológiai felkészültség48
Földrajzi felkészültség50
Kémiai felkészültség51
Fizikai felkészültség53
Természeti világkép55
Technikai felkészültség56
Technikai motívumok56
Technikai képességek és készségek57
Technikai tudat59
Tehetségígéret és lassú fejlődés61
A differenciálás formális eszközei62
Szervezeti differenciálás63
Differenciálási módok64
Háttéranyagok
Tartalmi szabályozás66
Alapvető kiindulások56
A pedagógiai követelmények szerepe68
Másfajta helyzet68
A tartalmi szabályozás módjai és eszközei69
Érvényességi szintek72
Fejlődés és követelmények74
Tartalmi fejlődés74
Az absztrakciós szintek növekedése74
Fejlődés és iskolaváltási szakaszok75
Pszichikus rendszerek és fejlesztési követelmények77
Személyiség77
A pszichikus rendszerek fő fajtái79
Szokások 79
Motívumok79
Érzelmek81
Képességek82
Kész ségek86
Ismeretek87
Éntudat88
Felkészültségek88
Értelmi felkészültség89
Alanyi felkészültség89
Társadalmi felkészültség90
Természeti felkészültség91
Technikai felkészültség91
Speciális kompetenciák és tehetségek92
Értelmezések93
A kérdőívekre adott szakértői válaszok100
Iskolák és pedagógus szakmai szervezetek véleménye102
Szemle
A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt megjelent és megjelenés alatt álló könyvei108
Fülöp Ferencné: A Freinet-pedagógia alkalmazása127
Rózsahegyi Márta - Farkasné Orsolyák Irén: Egy általános iskolai kémiaverseny feladatai és eredményei129
Knausz Imre: Töprengés a történelemtanításról134
Szakály Sándor: Magyarország Európában145
Antal László: Egy könyvsorozat margójára147
Szitányi György: Tököl, 1956150
Kamarás István: Olvasás és magyarság innen és túl151
Fűzfa Balázs: A megtalált bizonyosság154
Juhász Erzsébet: "Találkozás egy haldoklóval"155
Nagy L. János: A formátlantól a gyönyörű szépig157
Hársfai Péter: Zanzák a jövőnek159
Hírek161
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv