A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Pedagógia 1993/1-2.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 93. évfolyam 1-2. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
Báthory Zoltán: A finn és a magyar érettségi összehasonlító elemzése3
Kárpáti Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig19
Caroline Bodóczky - Angi Malderez: Egy új gyakorlótanítási modell és jelentősége a tanárképzésben37
Szemle
Halász Gábor: A nemzetközi kapcsolatok szerepe a közoktatás fejlesztésében53
Könyvekről
Faludi Szilárd: Báthory Zoltán: "Tanulók, iskolák, különbségek" (Egy differenciális tanításelmélet vázlata)63
Csapó Benő: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap65
Információk
Az oktatásügyi kutatások helyzete és a fejlesztés feladatai69
A neveléstudomány doktorai73
A Magyar Pedagógia publikációs stílusa81
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv