1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2004. augusztus-szeptember

A kommunikációs szakma lapja - XIII. évfolyam 8-9. szám

Szerkesztő
Lektor
Fotózta

Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 79 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Weekly Offer - áll nagy betűkkel a Széna téri bevásárlóközpont egyik minimálszuperdizájnos éttermének étlapján, majd hosszan következnek a heti specialitások, szépen, egymás után, magyarul.... Tovább

Előszó

Weekly Offer - áll nagy betűkkel a Széna téri bevásárlóközpont egyik minimálszuperdizájnos éttermének étlapján, majd hosszan következnek a heti specialitások, szépen, egymás után, magyarul. Reconstruction - hirdeti a BKV négyszer két méteres óriásplakátja a Deák téri aluljáró közepén, és ezzel lényegében vége is szakad mindazon információk tengerének, amelyeket egy külföldről Magyarországra szakadt turista angol nyelven hozzáfér a metrófelújítást illetően. (Fut ugyan egy végtelenített műsor a mozgólépcsők tetején elhelyezett nagyképernyős tévén, az azonban nem több, mint egy hurráoptimista dokumentumfilm.) Entrance - írja az eligazodást segíteni sándékozó tábla a visegrádi vár múzeumjainak bejáratainál, a kiállított látnivalókról azonban csakis és kizárólag németül és magyarul olvasható el plusz információ. Az a szerencsétlen brit gyerek, aki ottjártunkkor a mamáját gyötörte, valószínűleg már soha nem fogja megtudni, mely királyok is találkoztak Visegrádon. A mamája ugyanis nem tud sem magyarul, sem németül, és vannak még ezzel pár millióan így.
A Budapestet és az országot hirdető kommunikációs kampányok megtették a hatásukat: soha annyi külföldi utazó nem látogatott el Magyarországra, mint idén (legalábbis így érezhető, az év végi pontos adatok várhatóan alá fogják ezt támasztani). Országunk fent van a menün, méghozzá előkelő helyen. Mi pedig örülünk ennek. Ha minden így megy tovább, előbb-utóbb rajta leszünk a Newsweek amerikai hetilap azon listáján, amely a már túl késő, azaz "túlságosan elturistásodott országokat" hivatott rangsorolni. Vissza

Tartalom

Nemzetközi hírek 6-7
Könyv 8
Vélemények - Olvasói levelek 10
Vélemények - Fókuszkérdés 11
Vélemények - Körkérdés 12
Portré - Radnai Péter: Most megint hajt a lelkesedés 14-16
Fókusztéma: Az elhízás és a reklám
- Gyakori probléma az elhízás: az élelmiszergyártók kommunikációját is okolják 18
- A nagy ételgyártók Magyarországon is szorgalmazzák az életmódváltást 22
Reklám:
Az Arc óriásplakát kiállítás és videópályázat nyertesei 26
A public art a jó városi atmoszférát segíti 28
Nemes Juli: A darálóból lett elegem 30
Melléklet:
Jelentős átalakulás várható a napilappiacon 40
Donald M. Kummerfeld: Létfontosságú a piaci szereplők közös fellépése 50
Új design és formátum a világ lapjainál 53
Trend 54-58
Public Relations
Átalakul a kommunikációs szakma, de a pr önállósága megmarad 60
Média:
TNS-tulajdonban a Mediagnozis 62
Adattár - A magyar médiapiac számokban 66
Friss médiatermékek szemléje 68
Kutatói szemmel a hazai médiapiacról 70
Társasági rovat 79
Kreatív katalógus 80-81
Cégindex 82
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv