1.035.157

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kedveskönyv

Módszerek, gyakorlatok a Kedvesház-pedagógia tapasztalatai alapján/roma és/vagy hátrányos helyzetű gyerekeket nevelő pedagógusok számára

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Gyerekekért SOS '90 Alapítvány-Dinasztia Tankönyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 215 oldal
Sorozatcím: Kedveskönyv-sorozat
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN: 963-657-349-2
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A Kedveskönyv módszertani tanári kézikönyv, mely a Kedvesház-pedagógia történetét, elméleti hátterét és pedagógiai praxisát foglalja magába. A Kedvesház-pedagó-gia olyan alternatív pedagógiai irányzat, melynek lényegi jellemzői a kultürazonos pedagógiai megközelítés, a multikulturalitás, az iskolai integráció, az esélyteremtés! szándék és a „gyerekérett iskola" szemlélet.
,.A kötet [ ] önálló, hiteles, kreatív mű. Hitelességét a gyerekekkel és a Szerzők által vezetett továbbképzéseken részt vevő pedagógusokkal végzett gyakorlati munka adja; kreatív jellegét pedig az a tény, hogy a Szerzők éppen olyan területeken és azt adaptálták, illetve alkották meg, amire a többségitől eltérő családi szocializációban felnőtt cigány és nem cigány gyerekeknek leginkább szükségük van "
Kereszty Zsuzsa, pedagógiai-pszichológiai szakértő
„ nem várhatunk az olyan szerencsés találkozásokra, ami Lázár Péter és Nyírtelek esetében történt. Meg kell keresni, és ki kell képezni azokat a pedagógusokat... Tovább

Fülszöveg


A Kedveskönyv módszertani tanári kézikönyv, mely a Kedvesház-pedagógia történetét, elméleti hátterét és pedagógiai praxisát foglalja magába. A Kedvesház-pedagó-gia olyan alternatív pedagógiai irányzat, melynek lényegi jellemzői a kultürazonos pedagógiai megközelítés, a multikulturalitás, az iskolai integráció, az esélyteremtés! szándék és a „gyerekérett iskola" szemlélet.
,.A kötet [ ] önálló, hiteles, kreatív mű. Hitelességét a gyerekekkel és a Szerzők által vezetett továbbképzéseken részt vevő pedagógusokkal végzett gyakorlati munka adja; kreatív jellegét pedig az a tény, hogy a Szerzők éppen olyan területeken és azt adaptálták, illetve alkották meg, amire a többségitől eltérő családi szocializációban felnőtt cigány és nem cigány gyerekeknek leginkább szükségük van "
Kereszty Zsuzsa, pedagógiai-pszichológiai szakértő
„ nem várhatunk az olyan szerencsés találkozásokra, ami Lázár Péter és Nyírtelek esetében történt. Meg kell keresni, és ki kell képezni azokat a pedagógusokat - ha szükséges, minden elképzelhető kedvezményt megadva nekik akik hajlandóságot mutatnak a cigány gyerekekkel való foglalkozásra. És sok ilyen fiatalt vagy kevésbé fiatalt kell képezni, hogy belátható időn belül az iskolát kezdő cigány gyerekek mindegyikét olyan pedagógus tanítsa, aki »ért az ő nyelvükön is«."
Braun Anna: Hol vagy, Lázár?, Népszabadság, 2002. szeptember 17. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv