1.035.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámtervezés

Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 28 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: A füzetbe kötött mellékletekkel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A reklámszakma nem csupán egyetlen szakma. Nézőpont vagy megítélés kérdése, hogy több szakma él-e egymás mellett, vagy különálló szakterületek integrálódtak-e a reklámban.
Ez a jegyzet két... Tovább

Előszó

A reklámszakma nem csupán egyetlen szakma. Nézőpont vagy megítélés kérdése, hogy több szakma él-e egymás mellett, vagy különálló szakterületek integrálódtak-e a reklámban.
Ez a jegyzet két dolgokban szeretne segítséget nyújtani. Egyrészt áttekintést kíván adni a reklámszakmák szerteágazó világáról mindazok számára, akiknek feladata lesz, hogy a "karmester" pozíciójából összehangolják a különböző tevékenységeket, részfolyamatokat (vállalatok önálló reklámügyintézői).
Másrészt segíti a tájékozódásban azokat, akik később valamely részterületre fognak szakosodni, például reklámügynökségen belül.
Előre leszögezzük azonban, hogy csupán ez a jegyzet senki nem képez önálló reklámszakemberré. Használjuk kiindulási bázisnak, tájékozódási pontnak, melynek segítségével - egyelőre - adminisztratív reklámügyintézőként, vagy asszisztensként elhelyezkedhetünk és gyakorlatot szerezhetünk.
Ennél többre a szakmában kezdőként nem számíthatunk. Ha azonban mélyebb tudásra és magasabb pozícióra vágyunk, sok-sok - elméleti és gyakorlati - tanulásra van szükség. Kinek-kinek a személyes ambícióján múlik tudása továbbfejlesztése. Tegyük hozzá, hogy ma már képtelenség jó álláshoz jutni nyelvtudás és felsőfokú (ha nem is végzettség, de) tudás nélkül.
P. S.
Bátran kezdjük alulról. Próbáljunk bekerülni ahhoz a reklámügynökséghez vagy vállalathoz, melynek a munkája tetszik. Akár titkárnőként vagy kifutófiúként. A szakma nem egy - immár neves - szerelmese így kezdte. Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
I. Elöljáróban a reklámról 6
1. A reklámtevékenység folyamatai 6
2. Előkészítés, stratégiai döntések 6
3. A reklámtervezés feladata 7
4. Reklámterv típusok 7
II. Reklámfeladatok 7
1. vállalatnál 8
2. reklámügynökségnél 10
3. médiánál 12
III. A reklámtervezés folyamata 12
1. Előzetes információgyűjtés és elemzés 13
2. A marketingcél meghatározása 13
3. A kommunikációs cél meghatározása 14
4. A reklámkoncepció kialakítása 14
a. Pozicionálás 15
b. Célcsoport-meghatározás 16
c. Az argumentum-mix kialakítása 16
d. Az eszközök meghatározása 17
5. Kreatív megvalósítás 17
a. Briefing 17
b. Kódolás 18
c. A team-munka szerepe 18
6. Médiatervezés 19
a. A dinamika 19
b. A költségterv 20
c. A szórásterv 20
IV. A kutatásról 20
1. Primer vizsgálatok 22
a. Előzetes elemzések 22
b. A kreatív elemek tesztelése 22
c. Hatás- és eredményvizsgálatok 22
2. A szekunder információgyűjtés 22
Szójegyzék 23
Ajánlott irodalom 25
Mellékletek 26
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklámtervezés Reklámtervezés

A borító kissé elszíneződött, foltos.

Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv