kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Park Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 276 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 978-963-355-036-6 |
| Megjegyzés: | Új, átdolgozott kiadás. |
| Előszó: "Kell a gyereknek a korlát". Egy szállóige születése | 7 |
| A korlát mint fegyelmezőeszköz, a korlát mint biztonság | 13 |
| Keressük, észleljük sé tiszteljük a korlátokat | 15 |
| A korlát kitapogatása és felimserése | 15 |
| Korlátot állítunk, korlátba ütközünk | 18 |
| A korlátok és egymás tisztelete | 21 |
| Ne dőljünk be a Szuperdada és társai égi tökélyének | 22 |
| Mit szólnak a szülők? | 22 |
| ... és mit a szakemberek? | 23 |
| Néhány szó a fegyelemről, a fegyelmezésről és az önfegyelemről | 25 |
| Jogunk van hibákat elkövetni | 29 |
| A nevelés kapcsolat, avagy A szülőnek gyökere, a gyereknek szárnyak kellenek | 35 |
| A nevelő társ a felnőttkor felé vezető úton, avagy Tilalomfák és megkerülésük | 39 |
| Amikor a kisgyerek üt és harap | 39 |
| Trágár szavak | 41 |
| Dachullámok és dühkitörések | 50 |
| Dührohamok | 53 |
| Hazugság és lopás | 56 |
| pedagógiai alapszabályok | 60 |
| Fő a követekzetesség! | 60 |
| "Harc életre-halálra" | 75 |
| A time out (elkülönítés) módszere | 79 |
| Ha a gyerek nem hallgat a "szép" szóra | 80 |
| Világos üzeneteket! | 82 |
| A kapcsolatfelvétel módja | 83 |
| Milyen kérdéseket nem vesz komolyan a gyerek? | 84 |
| Én-üzenetek | 87 |
| A humor jelentősége | 89 |
| A hibázás művészete | 91 |
| Ne az okot firtassuk, hanem a célt! | 93 |
| Merjünk akár hibázni is! | 95 |
| A korlát védelmet, teret és időt ad a gyereknek, vagyis azt, amire szüksége van | 103 |
| A szűkre szabott tér és idő | 105 |
| Agyonkényeztetés és laissez faire (szabadon engedő nevelői stílus) | 116 |
| Kell a gyereknek a bátorítás | 126 |
| A biztonságot nyújtó szertartások | 135 |
| Közösen étkezni vagy magányosan falni? | 137 |
| Az átmenetet biztosító szertartások | 138 |
| Állítsunk korlátokat, neveljünk következetesen - mondani könnyű, megtenni annál nehezebb | 147 |
| Határkijelölés a kezdetektől | 149 |
| Türelmes flekészítés, figyelemelterelés | 150 |
| Hogyan fogalmazzunk és mire figyeljünk a kisgyerekkel kapcsolatban | 154 |
| Zsibvásár a gyerekszobában | 159 |
| Az időhúzás, avagy Jó mulatság a lassúság | 163 |
| "Utálok este lefeküdni" | 167 |
| Örökké veszekedő testvérek | 174 |
| Testvérversengés - megszokott jelenség | 175 |
| A tévé mint elektronikus nevelő | 188 |
| A kiskorú nem a képernyő rabja | 189 |
| A tévézés mint segélykiáltás | 195 |
| A tévé mint a zsarolás (alkalmatlan) eszköze | 201 |
| A számítógép és az internet | 204 |
| A játékok szerepe | 207 |
| Milyen viszonyban legyünk a tévével és a számítógéppel? | 208 |
| Vásárlás, zsebpénz és mobiltelefon | 211 |
| Nézzük mindezt a gyerek szemszögéből! | 212 |
| A kevesebb néha több | 214 |
| A nagy zsebpénzháború | 216 |
| És mi legyen a mobillal? | 218 |
| Csak az a házi feladat ne volna! | 220 |
| A házi feladattal kapcsolatos szertartások | 222 |
| A korrepetálás - házilag és külső segítséggel | 225 |
| Korlátozni sem lehet korlátlanul - a határkijelölés mesterfogásai és művészete | 229 |
| Kivételes és meglepő megoldások, "bűvös napok" | 233 |
| A nyaralás mint rendkívüli állapot | 236 |
| Varázsolni (szinte) mindenki tud | 241 |
| Kínos helyzetek | 243 |
| Vásárláskor | 243 |
| Autózásnál | 251 |
| Eltérő pedagógiai felfogások | 255 |
| Az apai szerep - a távollét jó oldala | 261 |
| A különbség teszi a különbséget | 262 |
| Utószó: A háláról, a boldogságról, az alázatról és az úszástanítás kötelméről | 265 |
| Irodalom | 270 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.