kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó Rt. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 216 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-19-1596-4 |
| Bevezetés | 5 |
| A tanulók értelmi fejlődése és a tanítás tartalma | 7 |
| Integráció a gondolkodás fejlődésében és kísérletek zsebteleppel | 17 |
| A megmaradás és a térfogat mérése | 27 |
| A reverzibilitás, az asszociativitás és a fizikai kísérletek, feladatok | 35 |
| A konkrét műveletek és a fizikai mennyiségek mérése | 48 |
| A gondolkodási műveletek és a mértékegységváltás | 58 |
| Interorizáció és a fizikai fogalmak kialakítása | 69 |
| Módosítás a műveletvégzésben és a sebesség | 75 |
| A műveletek megfordítása és a tehetetlenség törvénye | 89 |
| A gondolkodás fejlődése és a fogalmak közötti kapcsolatok | 103 |
| A formális műveletek szintje és a fizikai mennyiségek "összegzése" | 111 |
| Az ellentmondások kiküszöbölése és a testek úszása | 119 |
| A gondolkodási műveletek szintje és az ismeretek gyakorlati alkalmazása | 125 |
| Átmenet a gondolkodási műveletek között és a mennyiségek összehasonlítása | 134 |
| A tanulók gondolkodási szintje és az arányosság | 144 |
| A mennyiségek "kódolása" és a számításos feladatok megoldása | 152 |
| Problémamegoldás és két metodikai funkció | 158 |
| A tanulók tudása és a követelmények differenciálása | 166 |
| Kommunikációs készségek, kpességek és az ellenőrzés módszerei | 176 |
| Kódolás, tárolás, előhívás és a tanulók teljesítménye fizikából | 185 |
| A gyermekkori fejlődés és különbségek a fiúk és a lányok teljesítményében | 193 |
| Motiváció és fizikatanulás | 200 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.