Próbálja ki megújult, VILLÁMGYORS keresőnket!

977.804

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány)

Szerző
Lektor

Kiadó: Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem Ökonómiai Intézet Agrárgazdasági Tanszék
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 342 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Dr. Tomcsányi Pál és Dr. Totth Gedeon szerzők által dedikált példány. A könyv 600 példányban jelent meg. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ez a jegyzet a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem két karán másfél évtizede rendszeresen oktatott Marketing ismeretanyagát tartalmazza és a tanítás eddigi tapasztalatait igyekszik hasznosítani.... Tovább

Előszó

Ez a jegyzet a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem két karán másfél évtizede rendszeresen oktatott Marketing ismeretanyagát tartalmazza és a tanítás eddigi tapasztalatait igyekszik hasznosítani.
A piaci munka lassabban avuló alapismereteit tartalmazza, az ezek megértéséhez nélkülözhetetlen közgazdasági fogalmakat csak összefoglalja és rövid bepillantást nyújt a kapcsolódó társadalomlélektanba is e célból. A piackutatást e tárgykör szerves részeként tárgyaljuk, de nem térünk ki az aktuális piacismeret - nem kevésbé fontos, de gyorsan változó - ismeretanyagára; valamint mindarra, ami az egyéb ökonómiai diszciplínák és a szaktárgyak keretébe tartozik.
Jegyzetünk mind a Termesztési, mind az Élelmiszeripari Kar hallgatóinak felkészülésére használható, az elméleti órákon és a gyakorlatokon szóban elhangzó kiegészítésekkel együtt képezve a megkívánt ismeretanyagot. A féléves tárgyak lehetőségeit és a kertész /agrár/, illetve az élelmiszeripari mérnökképzés igényét vehettük figyelembe, vagyis a marketing ismeretek enciklopédikus elsajátítását és nem a marketing specialisták képzésének követelményeit.
Az elméleti fejezetek az idősebb szerző agrármarketing szakembereknek szóló egyidejűleg megírt kézikönyvének rövidített, "könnyített" kivonatai, míg a gyakorlatok anyagát tartalmazó rész az ifjabb szerző munkája, aki az elméleti részek lerövidítésében is jelentős segítséget nyújtott. Párhuzamosan közzétett két kiadványunk az alap és továbbképzés céljait összehangoltan igyekszik megvalósítani azzal a szándékkal, hogy ez egy újszerű tárgykör korszerűbb oktatását, a hallgatók önálló és kreatív piacos gondolkodásának kialakulását is elősegítse. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ 5
1. A marketing szemlélete 7
1.1 Piacos termelés - piacképesség 8
1.2 A marketing kialakulása 11
1.3 A marketing jellemzői 15
1.4 Marketing cselekmények, eszközök 20
1.5 A marketing szintjei és feltételei 25
1.6 A marketing részfeladatai 31
2. A piac közgazdasági elemei és azok marketing összefüggései 35
2.1 Az árucsere és tényezői 36
2.2 A piac jelenségei 39
2.3 A rugalmasság 48
2.4 A piac időbeli változásai 54
2.5 Az áralakítás 62
3. A piacfeltárás módszerei a marketingben 68
3.1 Piackutatási fogalmak és feladatok 72
3.2 Meglévő piaci információk hasznosítása 80
3.3 Eredeti adatfelvételek és értékelésük 101
3.4 A piackutatás története és gyakorlati feladatai 115
4. Az élelmezés-marketing lélektani és szociológiai vonatkozásai 131
4.1 Emberléptékű marketing 132
4.2 Tájékozódás a lélektan fő irányai között 140
4.3 Emberi igények, fogyasztás és vásárlás 144
5. Piacbefolyásolás és marketing-kommunikáció 148
5.1 A piacbefolyásolás irányai és eszközei 149
5.2 Marketing kommunikáció 151
5.3 Az áruajánlás egyéb módszerei 157
6. A marketing áruforgalmi vonatkozásai 162
6.1 Az áruforgalom struktúrája 164
6.2 A közvetítő nagykereskedelem és a "nagypiac" 178
6.3 A kiskereskedelem funkciói és formái 185
6.4 Csatornaválasztás és piaci együttműködés 188
7. Általános ökonómiai áruismeret 191
7.1 A marketing termékpolitikai problémái 195
7.2 Terméktulajdonságok- és funkciók, a minőség 202
7.3 A minőség becslése modellezéssel 220
7.4 A termékválaszték szerkezete és fejlődése 251
8. Az élelmiszer-marketing tervezése és szervezése 266
8.1 A piaci döntés alapelemei 268
8.2 Termék-menedzselés 283
8.3 Az eszközválasztás stratégiája 292
8.4 Az agrármarketing szervezése és szervezetei 299
9. Marketing gyakorlatok 312
9.1 A termékéletgörbe 312
9.2 A demoszkópiai piackutatás 319
9.3 Reklám és propaganda 326
Irodalomjegyzék 338
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány) Kertészeti és élelmiszeripari marketing (dedikált példány)

A borító elszíneződött, enyhén sérült. A borítón tulajdonosi bejegyzés, néhány lapon ceruzás jelölés látható.

A címlapon a szerzők, Dr. Tomcsányi Pál és Dr. Totth Gedeon névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
4.280 ,-Ft
21 pont kapható
Kosárba