| Kiadó: | Tankönyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Vászon |
| Oldalszám: | 465 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér és színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva. |
| Előszó | 3 |
| Olvasás | 32 |
| Feladatok | 32 |
| Felkészülés a tanításra | 47 |
| A tanítási anyag feldolgozása | 59 |
| Az otthon és az iskola | 63 |
| A környező természetből | 69 |
| Az otton és az iskola | 72 |
| A közlekedés | 81 |
| Munkahelyek, foglalkozások | 91 |
| Ünnepeink: március 15 | 94 |
| Munkahelyek, foglalkozások | 96 |
| Ünnepeink: április 4 | 97 |
| Munkahelyek, foglalkozások | 99 |
| Ünnepeink: május 1. | 102 |
| Az otthon és az iskola | 103 |
| A környező természetből | 103 |
| Ismétlés | 107 |
| Írás | 111 |
| Feladatok | 111 |
| Az írástanítás anyaga és a tantervi követelmények | 114 |
| Felkészülés a tanításra | 117 |
| A tanítási anyag feldolgozása | 129 |
| Év eleji ismétlés | 129 |
| Az írott kisbetűk alakításának és kapcsolásának betűcsoportonkénti gyakorlása | 131 |
| Az írott nagybetűk alakításának és kapcsolásának betűcsoportonkénti gyakorlása | 145 |
| A betűk szabályos alakításának és kapcsolásának gyakorlása szövegírással | 154 |
| Nyelvtan-helyesírás | 161 |
| Feladatok | 161 |
| A tanítás anyaga | 164 |
| A főbb módszertani irányelvek | 166 |
| A követelmények | 178 |
| Felkészülés a nyelvtan-helyesírás tanítására | 181 |
| A tanítási anyag feldolgozása | 189 |
| Az első osztályban tanult elyesírási ismeretek felelevenítése (Mit tudunk édes anyanyelvünkről?) | 189 |
| A beszéd és a mondat vizsgálata (Beszéd - mondat - szó) | 194 |
| A hangok jelölése szavakban (Hangok - betűk) | 207 |
| A hang és a betű téma | 215 |
| A rövid és a hosszú magánhangzók téma | 220 |
| A kétjegyű mássalhangzók téma | 226 |
| A rövid és hosszú mássalhangzók téma | 231 |
| A szótagolás és az elválasztás | 240 |
| Másképp halljuk, másképp írjuk | 250 |
| A szótő és a toldalékok téma | 253 |
| Hogyan írjam? Melyiket válasszam? | 256 |
| Év végi ismétlés | 260 |
| Számtan - mértan | 269 |
| Feladatok | 269 |
| Követelmények | 271 |
| A tanterv új vonásai | 272 |
| Felkészülés a tanításra | 274 |
| A tanítási óra | 277 |
| A tanítási anyag feldolgozása | 283 |
| Ismétlés az év elején | 283 |
| A százas számkör | 291 |
| A mértékismeret bővítése | 300 |
| Kétjegyű számok összeadása, kivonása | 314 |
| A szorzó és bennfoglaló táblázatok tanítása | 324 |
| A maradékos bennfoglalás tanítása | 337 |
| Kétjegyű számok szorzása egyjegyű szorzóval | 339 |
| Év végi ismétlés | 342 |
| Rajz | 345 |
| A rajztanítás feladata | 345 |
| Rajzi munkakeretek | 346 |
| Nevelési feladatok | 348 |
| Képzési feladatok | 350 |
| Követelmények | 352 |
| Osztályzás | 352 |
| Felkészülés a tanításra | 353 |
| A tanulók eszközei | 360 |
| Módszerek, eljárások | 361 |
| Óraleírások | 363 |
| Természet utáni tanulmány | 363 |
| Díszítő jelegű munkák | 371 |
| Rajzolás és festés adott témáról | 372 |
| Képzőművészeti és népművészeti alkotások bemutatása | 375 |
| Testnevelés | 379 |
| Feladatok | 379 |
| A 7-8. éves tanulók életkori sajátosságai | 379 |
| A nevelés és a testnevelés kapcsolata | 381 |
| Felkészülés a tanításra | 390 |
| A második osztály legfontosabb ismeretanyaga | 392 |
| Az anyag feldolgozása őszi, tavaszi és téli csoportosításban | 399 |
| Tárgymutató | 435 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.