1.034.895

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2008. október

A kommunikációs szakma lapja - XVII. évfolyam 10. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Mikor ezt írtam, hetek óra szinte csak a globális pénzügyi válságról és az amerikai bankszektor problémáiról olvasni részben a hazai, de főleg a nemzetközi lapok és honlapok címoldalain. Nem lévén... Tovább

Előszó

Mikor ezt írtam, hetek óra szinte csak a globális pénzügyi válságról és az amerikai bankszektor problémáiról olvasni részben a hazai, de főleg a nemzetközi lapok és honlapok címoldalain. Nem lévén pénzügyi szakember, magam is hajlamos vagyok arra, amire sejtésem szerint oly sokan az ebben országban lakók, é konkrétan a kommunikációs piacon dolgozók közül is, nevezetesen, hogy nyugodt lelkiismerettel húzzam át az egeret az egyre baljósabb címek és leadek fölött, és bökjek az izgalmasabbnak tűnő sztorikra, mondván, ezek engem jobban érdekelnek és jobban érintenek. Pedig milyen nagyot tévedek!
A Washington Post szeptember 16-án arról számolt be, hogy a Hewlett Packard, a világ egyik vezető infokommunikációs cége, a következő három évben 24 600 munkatársától kíván megválni, amely a teljes dolgozói állományának 7,5 százalékát jelenti. Ez elbocsátások döntő többsége az Egyesült Államokban várható. A döntésre papíron egy "kisebb" információtechnológiai cég, az Electronic Data System felvásárlása és integrálása miatt van szükség, de a költségcsökkentés és az ésszerűsítés nyilvánvaló. Vissza

Tartalom

VÉLEMÉNYEK
Nemzetközi hírek 4
Nézőpont 6
Vajda Éva a brókerbotrányról
Vásárlók könyve 8
Para-Kovács Imre a CIB Bank kampányáról
Pop-puli 10
Magyari Péter a politikusok magánéletének köztémává tételéről
Reklámfilm 12
Asztalos Zsolt a Praktiker kampányáról
Reklámvizsga 13
Román Balázs a T-Home újramárkázó kampányáról
Médiamérleg 14
Csuzi Balázs a török turisztikai kampányról
Médiamustra 16
Csuday Gábor a megújult Blikkről, a Bár 2.0-ról és a Cápákról
125 18
Balázs-Piri Krisztina a Sanoma Médiaakadémia igazgatója és Szőnyi Szilárd, a Heti Válasz Műhely vezetője a házon belüli újságíróképzésről
Könyv 20
Pál Zsombor két új albumról
Olvasói levelek 22
A Critical Miss blog szerzője arról, hogy valóban hazudnak-e a pr-esek
Bloggerek mondták 22

PORTRÉ
Hiperaktív 24
Interjú Simon Zsolttal, a Mediaedge:cia ügyvezetőjével, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökével

FÚKUSZTÉMA
Online zenepiac 32
Szaporodnak az online zeneáruházak és növekszik a legális zeneletöltés szerepe a hazai piacon is. Ezzel párhuzamosan egyre több zenész, zenekar és kiadó használja a különböző közösségi oldalakat marketinglehetőségeként is.

MELLÉKLET: PORNÓPIAC
Onleányok 36
Az amatőr tartalmak a legnépszerűbbek az online pornópiacon
XXXTreme vagy discovery? 40
Speciális csomagok és a digitális sugárzás jelenthetik a kábeles pornócsatornák jövőjét
Ami a zacskóban van 44
Áttekintés a pornómagazinok szegmenséről
Testek vására 48
Nők és párok az erotikus rendezvényeknek új célcsoportjai

REKLÁM
Költözködő paragrafusok 50
Átalakult a reklámpiac jogi szabályozása
Őszintén kell beszélni! 54
Interjú Tim Mellors-szal, a Grey nemzetközi vezető kreatívigazgatójával

MARKETING
Milliárdok a netre 56
Páros interjú Simon Clifttel, az Unilever és Jim Stengellel, a Procter & Gamble marketingvezérigazgató-helyettesével

PR
Nem direkt 58
Alig jelenik meg a professzionális pr az egyházak kommunikációjában

MÉDIA
Kivetik a hálót 60
A hirdetőt is megkeresheti a hatóság a szabálytalan építkezésiháló-reklámok ügyében

MŰHELY
Kis befolyásolók 64
Új kutatás a gyerekek fogyasztási szokásairól

KARRIER
Hullám 68
A legfontosabb karrierhírek
Stafétabot 69
Beszélgetés Pintér Róberttel, a Szonda Ipsos online stratégiai igazgatójával
Én csináltam 70
Beszélgetés Szigeti Csilla rendezőasszisztenssel
Társasági 78
K&V 80
Nemes Richárd, a Bormarketing Kht. ügyvezetője
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2008. október Kreatív 2008. október Kreatív 2008. október

A borító enyhén kopottas.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv