A tartalmi fejlesztés koncepciója az óvodára, az általános iskolára, a gimnáziumra, a szakközépiskolák és a szakmunkásképzők általánosan művelő tartalmaira, a nemzetiségi iskolára, a dolgozók...
Tovább
Előszó
A tartalmi fejlesztés koncepciója az óvodára, az általános iskolára, a gimnáziumra, a szakközépiskolák és a szakmunkásképzők általánosan művelő tartalmaira, a nemzetiségi iskolára, a dolgozók iskoláira /köztük a dolgozók szakközépiskolái általánosan művelő tartalmaira/, az iskolán kívüli /tanfolyami/ szakmunkásképzés közismereti tartalmára, a gyógypedagógiai iskolákra és a zeneiskolákra vonatkozik. Vagyis -sok tekintetben még a zeneiskolák esetében is- az általános nevelést nyújtó intézményekre, illetve a szakirányú nevelőintézmények általános nevelést nyújtó működési területeire.
Vissza
Tartalom
Bevezető 3
I. A koncepció jellege 4
II. Kihívások 9
III. Helyzetelemezés /1-14. szakasz/ 25
IV. A tartalmi fejlesztés pillérei /1-27. szakasz/ 45
V. Feltételek 107
Ábrák 113