1.031.431

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 319 oldal
Sorozatcím: Gyakorlatközelben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-682-580-7
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Közel kétéves előkészítő és felkészítést célzó munkálatokat követően hat iskolában kezdődött meg az Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központjában kifejlesztett "második esély" típusú, a tanulók iskolai kudarcait megelőző és/vagy csökkentő programnak a bevezetését.
Jelen kötet az elért fejlesztési eredményeket tartalmazza. Az első részben arra keressük a választ, hogy a tanulási életutak során hol vannak azok a "kitüntetett pontok", ahol különösen nagy gyakorisággal fordulnak elő az iskolákban tanulói kudarcok, legyen szó tanköteles, vagy a tanköteles koron már túl lévő tanulókról.
A kötet második része tartalmazza e kutatási/fejlesztési program legfontosabb hozadékát, azt a "kézikönyvet", amely segítségével a vállalkozó kedvű iskolák saját maguk (minimális külső támogatással) is bevezethetik és megvalósíthatják ezeket a programokat.
A harmadik rész azokat a prevenciós eszközöket mutatja be, amelyeket e program számára fejlesztettünk, és amelyeket... Tovább

Fülszöveg

Közel kétéves előkészítő és felkészítést célzó munkálatokat követően hat iskolában kezdődött meg az Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központjában kifejlesztett "második esély" típusú, a tanulók iskolai kudarcait megelőző és/vagy csökkentő programnak a bevezetését.
Jelen kötet az elért fejlesztési eredményeket tartalmazza. Az első részben arra keressük a választ, hogy a tanulási életutak során hol vannak azok a "kitüntetett pontok", ahol különösen nagy gyakorisággal fordulnak elő az iskolákban tanulói kudarcok, legyen szó tanköteles, vagy a tanköteles koron már túl lévő tanulókról.
A kötet második része tartalmazza e kutatási/fejlesztési program legfontosabb hozadékát, azt a "kézikönyvet", amely segítségével a vállalkozó kedvű iskolák saját maguk (minimális külső támogatással) is bevezethetik és megvalósíthatják ezeket a programokat.
A harmadik rész azokat a prevenciós eszközöket mutatja be, amelyeket e program számára fejlesztettünk, és amelyeket 2005. szeptemberétől kipróbáltunk hat iskolában. Vissza

Tartalom

Előszó 7
I. Mayer József: Hátrányos helyzetű tanulók és az iskolai előrehaladás problémái 9
II. Kiss Judit - Kőpatakiné Mészáros Mária - Mayer József - Singer Péter: Az esélyteremtő és hátránykompenzáló oktatás kialakításának lehetőségei az iskolákban (Adaptációs kézikönyv) 83
III. Segédanyagok a programban részt vevő pedagógusok számára
1. Balázsi Károly: Közösségfejlesztés 143
2. Kiss Judit: Kommunikáció 169
3. Kőpatakiné Mészáros Mária: A tanulás tanulása 207
4. Singer Péter: Szövegértés 255
IV. Adaptációs javaslatok
Tanmenetjavaslatok 291
Kérdőívek 298
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák

A borító enyhén töredezett, a borító és a lapélek foltosak.

Állapot:
5.480 Ft
2.740 ,-Ft 50
22 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák Esélynövelő és hátránykompenzáló iskolák

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
5.480 Ft
4.380 ,-Ft 20
35 pont kapható
Kosárba
konyv