1.114.963

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Kommunikáció üzletben és tudományban

Innovatív megközelítések és módszerek

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Wolters Kluwer Hungary Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 220 oldal
Sorozatcím: Wolters Kluwer
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-295-983-2
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik - és nem csak pénzügyi - hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. Úgy véljük, hogy mind a tudomány, mind az üzlet világában érvényes a kommunikációtudomány egyik, általunk itt kibővített alaptézise: nem lehet nem (jól) kommunikálni. A harmadik évezred bővelkedik a globális változásokban és a nagy fordulatokban, pedig még csak két évtized van a hátunk mögött. Az ilyen feszültségekkel teli időszakokban még jelentősebbé válik a kommunikáció szerepe, azé a kommunikációé, amely kultúrát formálhat. Akkor !s. ha rossz, és akkor is, ha jó.
E kötet az utóbbi fejlesztését tűzi ki célul.... Tovább

Fülszöveg


Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik - és nem csak pénzügyi - hajtóereje pedig az üzlet. Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. Úgy véljük, hogy mind a tudomány, mind az üzlet világában érvényes a kommunikációtudomány egyik, általunk itt kibővített alaptézise: nem lehet nem (jól) kommunikálni. A harmadik évezred bővelkedik a globális változásokban és a nagy fordulatokban, pedig még csak két évtized van a hátunk mögött. Az ilyen feszültségekkel teli időszakokban még jelentősebbé válik a kommunikáció szerepe, azé a kommunikációé, amely kultúrát formálhat. Akkor !s. ha rossz, és akkor is, ha jó.
E kötet az utóbbi fejlesztését tűzi ki célul. Teszi ezt három alapvető megfontolás alapján. Az egyik az, hogy békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. A másik, hogy nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván. A harmadik pedig az, hogy lehet, van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első „kommunikációs tréningkor" lezárult. Újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak. Jelen kötettel ezek meghonosodásához kívánunk hozzájárulni.
Munkánk kettős célja, hogy a hatékony kommunikációhoz szükséges készségeket új nézőpontból mutassa be, illetve hogy alaposan kidolgozott gyakorlatokkal segítse a fejlesztésben részt vevőket, legyenek akár oktatók, akár tanulni vágyók, egyetemre vagy munkába járók. Ajánljuk a kötetet tudománynak és üzletnek egyaránt, osztozva az ókori szerző, Quintilianus véleményében, mely szerint: „A legjobb szavak ugyanis [ ] a gondolatokhoz tapadnak és saját fényükkel világítanak. Mi azonban úgy vadászunk rájuk, mintha rejtőzködnének és mindig menekülnének előlünk."
Vadászat helyett tehát kíváncsiságot, menekülő szavak helyett pedig megérdemelt sikert és örömet kívánunk a kommunikációban!
Aczél Petra és VeszeíszkiÁgnes Vissza
Fülszöveg Kép
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kommunikáció üzletben és tudományban

Olvasatlan példány.

Állapot: Újszerű
2.440 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba