kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Volán Humán Oktatási és Szolg. Rt. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 464 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 25 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-04-8482-X |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrált. |
| Bevezetés | 7 |
| A komplex prevenciós óvodai program fejlődéslélektani és nevelésfilozófiai megalapozottsága, a fejlesztés célja | 9 |
| A harmonikus személyiségfejlesztés | 9 |
| Az értelmi nevelés feladatai | 10 |
| A testi nevelés | 11 |
| Az iskolai potenciális tanulási zavarok megelőzése- prevenciója | 11 |
| A fejlesztés alapja | 11 |
| A fejlesztőprogram alkalmazásának alapelvei | 14 |
| A fejlesztőprogram | 14 |
| A tanulási képességet meghatározó pszichikus funkciók feltárására és fejlesztésére irányuló kísérletek | 25 |
| A fejlesztés elméleti és módszertani kérdései | 25 |
| A fejlesztő kísérlet körülményei | 28 |
| A fejlesztőhatás mérését szolgáló eljárások | 29 |
| Eredmények | 30 |
| Komplex Prevenciós Óvodai Program kialakulásának története napjainkig | 36 |
| A gyermek megismerésének, fejlődésének nyomon követését szolgáló eszközök és módszerek | 45 |
| A gyermek fejlődésének nyomon követése megfigyelési szempontsor alkalmazásával | 46 |
| A gyermek fejlődésének nyomon követése, rögzítése a "Fejlettségmérő lapok" alkalmazásával | 46 |
| Mozgásfejlettség | 48 |
| Testsémafejlettség | 48 |
| Téri tájékozódás, a térbeli mozgás fejlettsége | 49 |
| Értelmi fejlettség | 49 |
| Finommotoros koordináció fejlettsége | 50 |
| Nyelvi kifejezőkészség fejlettsége | 50 |
| Szociális fejlettség | 51 |
| Szociális érettség | 52 |
| Összegezés | 52 |
| A gyermekek iskolai fejlődésének, teljesítményének nyomon követése az első osztályban | 53 |
| Mellékletek | 54 |
| A komplex prevenciós óvodai program tartalma | 71 |
| Természetes gyermeki megnyilvánulások | 72 |
| A mozgás | 72 |
| A játék | 110 |
| Kultúraátadás | 172 |
| Kultúraátadás a komplexitás függvényében | 172 |
| Egészséges életmód | 179 |
| Gyermek és környezete | 193 |
| Gyermek és társas környezete | 193 |
| Környezet és az esztétika összefüggései | 322 |
| A környezet a beszédfejlesztés, anyanyelvi és irodalmi nevelés kölcsönhatása | 378 |
| A komplex prevenciós óvodai program alkalmazásának feltételrendszere | 447 |
| Az óvodapedagógus feladatai | 447 |
| Szervezeti és időkeretek | 450 |
| Személyi és tárgyi feltételek | 454 |
| Ellenőrzés, értékelés | 455 |
| Az óvoda kapcsolatrendszere | 458 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.