| Kiadó: | Népművelési Propaganda Iroda |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 101 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-562-568-5 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
| Előszó | 5 |
| Módszertani útmutató | 7 |
| Az eset-módszer az oktatásban | 7 |
| Az esetek típusai | 9 |
| Az esetelemzés | 10 |
| A tanuló szerepe | 11 |
| Az oktató szerepe | 18 |
| A döntéshozatali eljárás az elemzés során | 20 |
| Tematika | 25 |
| A vezetéselmélet története és fejlődése | 25 |
| A vezetési elvek alkalmazása a könyvtárvezetésben: időrendi áttekintés | 25 |
| A vezetés sajátosságai | 25 |
| A tervezési folyamat | 27 |
| Célok és feladatok | 28 |
| A tervek fajtái | 29 |
| Módszertökéletesítés | 30 |
| A döntéshozatal | 32 |
| A szervezés alapjai | 33 |
| Ellenőrzés | 34 |
| A könyvtár épülete: tervezés, szervezés és ellenőrzés | 36 |
| A munkatársak vezetése. A személyzettel kapcsolatos vezetői funkciók: elméletek, elvek, irányelvek | 38 |
| Toborzás, kiválasztás és minősítés | 38 |
| Orientáció, képzés és fejlesztés | 40 |
| Emberi magatartás és motiváció | 41 |
| Irányítás, felügyelet és értekezletek | 42 |
| Részvétel és kommunikáció | 43 |
| Fegyelem, sérelmek és igazságszolgáltatás | 44 |
| Esetgyűjtemény | 47 |
| Költözködési kézikönyv kerestetik | 47 |
| A munka elosztása | 48 |
| Témacsomagok | 49 |
| Szétforgácsolt idő | 50 |
| Gyermekmegőrzés | 51 |
| Egy felsőoktatási műszaki könyvtár | 51 |
| Incidens a kézikönyvtárban | 53 |
| Hely kell a tanuláshoz | 54 |
| A megnőtt beszerzési keret | 55 |
| Elektronikai vállalat | 56 |
| Tűzeset | 57 |
| Aggódó kollektíva | 58 |
| Túl sok fölöttes | 60 |
| Ki a főnök? | 61 |
| Az iskolaigazgató | 63 |
| A diákfegyelem lazítása | 63 |
| Nyugállományba vonulás és átszervezés | 63 |
| Kölcsönzési osztály | 65 |
| Csábító teljhatalom | 66 |
| Egy főiskolai könyvtár tönkretétele | 70 |
| Problematikus használók | 72 |
| A terhes ajándék | 78 |
| Az Adalbert Főiskola könyvtárépülete | 80 |
| Építési program | 83 |
| Társadalmi munkára ne jelentkezzenek! | 85 |
| Hirdessenek, vagy ne hirdessenek? | 85 |
| Áthelyezés | 86 |
| Hálás rabszolgák? | 87 |
| Diák visszasoroló | 88 |
| Előléptetés | 89 |
| A rotáció nehézségei | 91 |
| Motiváció | 92 |
| Kádermozgatás | 93 |
| A közismert személyiség | 94 |
| Lopás: belső vagy külső munka? | 95 |
| "Tapintatos" közlés | 96 |
| Házon belüli kommunikáció | 97 |
| Bizalmas együttlét | 98 |
| A kisegítő, aki felmondott | 98 |
| Munkamorál | 101 |