1.115.883

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Kooperatív tanulás

Szerző
Szerkesztő
Fordító
San Clemente
Kiadó: Kagan Cooperative Learning
Kiadás helye: San Clemente
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 435 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN: 978-963-86623-5-4
Megjegyzés: Színes ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Mi az úidonságP Minden. Akik ismerik e könyv korábbi kiadását, úgy fogják találni, begy minden megváltozott. Miközben kísérleteztünk és tanítottuk a kooperatív tanulást alkalmazó tanárokat - magunk is rengeteget tanultunk. Könyvünket teljesen át kellett alakitanunk.
SpencerKagan
A kooperatív tanulás batékonyságáról ma már nem kell meggyőzni a pedagógusokat, biszen a gyakorlat igazolta eredményességét. A bagyományosan tanárközpontú, a még zömében frontális módszert alkalmazó bazai oktatás a kooperatív tecbnikák használata során egyre inkább a gyermek igényeibez igazodó oktatás irányába mozdul el. Korábban nebezenmegoldbatótársasbelyzetek,problémákakooperatívmódszerekalkalmazásával „maguktól" oldódnak, a csapatmunkán alapuló oktatás a diákok teljesítményét megnöveli, motivál. A „kooperatív" osztályok tanulói többet tanulnak, aktívabban vesznek részt a munkában, jobban élvezik az iskolát. A tehetséges tanulók szárnyalbatnak, a tanulási nebézségekkel küzdök fokozatosan... Tovább

Fülszöveg


Mi az úidonságP Minden. Akik ismerik e könyv korábbi kiadását, úgy fogják találni, begy minden megváltozott. Miközben kísérleteztünk és tanítottuk a kooperatív tanulást alkalmazó tanárokat - magunk is rengeteget tanultunk. Könyvünket teljesen át kellett alakitanunk.
SpencerKagan
A kooperatív tanulás batékonyságáról ma már nem kell meggyőzni a pedagógusokat, biszen a gyakorlat igazolta eredményességét. A bagyományosan tanárközpontú, a még zömében frontális módszert alkalmazó bazai oktatás a kooperatív tecbnikák használata során egyre inkább a gyermek igényeibez igazodó oktatás irányába mozdul el. Korábban nebezenmegoldbatótársasbelyzetek,problémákakooperatívmódszerekalkalmazásával „maguktól" oldódnak, a csapatmunkán alapuló oktatás a diákok teljesítményét megnöveli, motivál. A „kooperatív" osztályok tanulói többet tanulnak, aktívabban vesznek részt a munkában, jobban élvezik az iskolát. A tehetséges tanulók szárnyalbatnak, a tanulási nebézségekkel küzdök fokozatosan magabiztosakká, eredményesekké válhatnak, megtanulnak tanulni - jórészt egymástól. A pedagógus szerepe alapvetően megváltozik.
Váczy Zsuzsa
Az a legfontosabb, begy a kooperatív tanulásra ne egyszerűen szervezési teobnikaként tekintsünk. Ha elég intenzíven jelen vagyunk - miközben a gyerekek, diákjaink kooperatív struktúrákkal dolgoznak, létrejöhet osztályainkban az a csoporttöbblet, ami nélkül a másikra is tekintettel lévő társas kapcsolatok aligha születnek meg. Amikor Aronson megalkona az első „mozaik-módszert", az erőszak még nem volt olyan mértékben jelen az euro-amerikai civilizáció országaiban, mint napjainkban. Az erőszak ellenszereként, különösen ma, amikor annyit küzdünk azzal és azért, hogy iskoláink integrált iskolák, „mindenki iskolái" legyenek -, az együttműködő tanulásra múlhatatlanul szükségünk van.
Kereszty Zsuzsa Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem