kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tessedik Sámuel Főiskola Körös Főiskolai Kar |
|---|---|
| Kiadás helye: | Békéscsaba |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 344 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Gurzó Imre: A vidékfejlesztés és a szellemi tőkék gyarapításának kapcsolata a Délkelet-Alföldön | 7 |
| Nagy Rózsa: Az önkormányzatok helye, szerepe a gazdaságban, pénzgazdálkodásának néhány jellemző vonása - különös tekintettel Szolnok város pénzgazdálkodására | 29 |
| Borzán Anita: A régió fogalmának és kritériumainak többoldalú megközelítése | 43 |
| Wébel Dezső: Merre se "lejt a felsőoktatás?!" Integráció a felsőoktatásban | 53 |
| Cseh Katalin: Az imázs szerepe a Kőrös Főiskolán és a felsőoktatásban | 63 |
| Kurunczi Jenő: Reformok és reformerek a cárizmus utolsó évtizedeiben | 77 |
| Hornokné Uhrin Erzsébet: Részletek egy nyelvhasználati kutatás következtetéseiből | 85 |
| Jármi József: Az asszimiláció a szlovákság körében | 97 |
| Lentvorszki Anna: A szlovák nemzetiségi nyelvoktatást segítő zenei nevelés | 105 |
| Rückné Kádár Judit: Az azonosságtudat változása az integrációs folyamatban (a mezőberényi németek példája) | 133 |
| Kiss Margit: A cigányság társadalmi helyzete a hagyományos roma foglalkozások tükrében | 119 |
| Virágné Horváth Erzsébet: Az identitásképzés költői motívumai | 141 |
| Sipos Lászlóné: Szempontok és adalékok a költői metaforák vizsgálatához | 149 |
| Orgoványi János: Stíluseszközök James Joyce Ulysses c. regényének 11. (Szirének) fejezetében | 169 |
| Novoszel Ágnes: Szó és tett: Hangulatteremtés Harold Pinter A születésnap című drámájában | 181 |
| Szilvássy Orsolya: Heroizmus és térábrázolás Luigi Malerba prózájában | 193 |
| Tímárné Hunya Tünde: Levelekbe rejtett gondolatok a művészetről Wilhelm Heinrich Wackenroder és Ludwig Tieck kötetében | 203 |
| Huszárik Lászlóné: Az idegen nyelv korai elsajátításának elméleti és gyakorlati problematikája | 219 |
| Kiss Csilla: A kommunikatív kompetencia definíciói és modelljei | 227 |
| Chrappán Magdolna: Reflektorfényben egy régi fogalompár: ismeret- és képességközpontúság az iskolában | 241 |
| Lipcsei Imre: Szükséges-e "más" iskola? Gondolatok egy angolszász iskolamodell tükrében | 259 |
| Mihály Istvánné: A kétszakos óvó-tanítóképzés szarvasi gyakorlati képzési modellje | 275 |
| Fehér Veronika: Az óvodapedagógus mint segítő | 285 |
| Mátrainé Gorján Mária: A kisebbségi óvodai nevelés irányelve és az óvodai nevelési programok | 295 |
| Bliznákné Dudás Julianna: Kiemelkedő egyéniségek a szarvasi óvóképzés zenei nevelésében | 301 |
| Bobné Chlebik Márta: Helyi óvodai programok fejlesztési, nevelési stratégiája és a játék kapcsolata | 311 |
| Farmosi István - Gaál Sándorné: Óvodások testi fejlettsége és fizikai teljesítménye | 321 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.