kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Kőrösi Csoma Sándor Főiskola |
|---|---|
| Kiadás helye: | Békéscsaba |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 312 oldal |
| Sorozatcím: | Kőrösi tanulmányok |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 14 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal, illusztrációkkal. |
| Petneházi Zsigmond: Államalapítás és egyházszervezés | 11 |
| Szakács Mihály: Vallási ismeretek szerepe-helye az értelmiségi képzésben | 25 |
| Kiss Margit: A néprajz helye, szerepe az óvodapedagógusképzésben | 29 |
| Köteles Lajos: Az iskolák szerepe a csabai szlovákok asszimilációjában | 35 |
| Hornokné Uhrin Erzsébet: A békéscsabai szlovák értelmiség anyanyelvhasználata | 43 |
| Szövényi Zsolt: Az európai úton | 49 |
| Erdmanné Jenes Margit: "Gondoskodni kell értelmük és szívük kiműveléséről". Tessedik Sámuel gondolatainak 20. századi tanulságai | 57 |
| Virágné Horváth Erzsébet: "Parlag lett itten az emerből." Népi mozgalom - népi tehetség | 69 |
| Fürj Zoltán: Gazdaság-kultúra-oktatás Gönczy Béla vésztői református lelkész munkásságában | 79 |
| Durgonicsné Molnár Erzsébet: A mezőgazdaság reorganizálását akadályozó tényezők a Dél-Dunántúlon 1945-ben | 95 |
| Micheller Magdolna: Tehetség vagy janicsár? Az ötven éve alakult népi kollégiumi mozgalom mai üzenete | 113 |
| Donáth Péter: A német nemzetiségi tanítóképzés kiemelkedő alakja: Lux Gyula | 123 |
| Rückné Kádár Judit: A kétnyelvűség története Mezőberényben | 137 |
| Szarka Péter: Karácsony Sándor, a nyelvész | 147 |
| Máthé Ilona: A román prepozíció diakróniai és dinamikus szinkróniai elemzése | 159 |
| Varga Sándorné: A kreatív-produktív versmegközelítés lehetőségei az alsó tagozat 3-4. osztályában | 175 |
| Wébel Dezső: A szabadművelődés 50 év távlatából | 185 |
| Pálfi Károly: Gondolatok a cigány gyermekek neveléséről | 201 |
| Lipcsei Imre: A szarvasi és Szarvas környéki serdülő fiatalok interkulturális attitűdje | 209 |
| Fehér Veronika: Pályakezdés és elhelyezkedési lehetőségek az óvódapedagógus pályán a Délkelet-Alföldön | 215 |
| Pappné Ádám Györgyi: Logikus?! A logika és a kommunikációs nyelv kapcsolata | 229 |
| Gőcze Mária: Egészség és mozgás. Életmódvizsgálat a Kőrösi Csoma Sándor Főiskolán | 239 |
| Boros Árpád: Lyndon Johnson karakterének és a vietnámi háború iránti magatartásának idealizmusa | 249 |
| Orgoványi János: William Golding nézetei a civilizációról és az emberi természetről | 267 |
| Nagy I. Imre: Békés megye környezetkímélő infrastruktúráinak területi sajátosságai | 279 |
| Simig László: Szükségszerű-e a bankok kockázatának növekedése? | 297 |