1.113.959

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Médiakutatási fogalomtár

Kapcsolódó személy
Budapest
Kiadó: Szonda Ipsos-Médiakutatás
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 107 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Útmutató a médiakutatási fogalomtárhoz
Ügyfeleink és szakmabeli munkatársaink számára olyan kézikönyvet állítunk össze, amelynek segítségével kezdő és profi médiások is megtalálhatják a számukra... Tovább

Előszó

Útmutató a médiakutatási fogalomtárhoz
Ügyfeleink és szakmabeli munkatársaink számára olyan kézikönyvet állítunk össze, amelynek segítségével kezdő és profi médiások is megtalálhatják a számukra szükséges információkat. A fogalomtár, amellett, hogy a legfontosabbakat elmondja a kutatások és kifejezetten a médiakutatások területéről, felöleli az általános médiapiacot. Mivel e területeken még ma is sokszor egymást átfedő, nem egységes kifejezéseket használunk, kiadványunk a könnyebb eligazodást segíti elő. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem