1.035.093

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Aranysas 2008. január

Katonai repülés, gépek és emberek, hadi históriák - VIII. évfolyam 1. szám

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Regiment Militaria Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 82 oldal
Sorozatcím: Aranysas
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal. További szerzők a műben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó


Részlet az újságból:
Lokátor
A Valerij Cskalov repülőkísérleti központ hivatalosan rendszeresítésre éretté nyilvánította a régóta berepülés alatt álló Jak-130-as kétüléses katonai kiképzőgépet.... Tovább

Előszó


Részlet az újságból:
Lokátor
A Valerij Cskalov repülőkísérleti központ hivatalosan rendszeresítésre éretté nyilvánította a régóta berepülés alatt álló Jak-130-as kétüléses katonai kiképzőgépet. A hatósági engedély kiadását fél évvel hátráltatta a 2006 júliusában történt baleset, amikor az elektronikus kormányvezérlő rendszer hibája miatt a harmadik prototípus lezuhant. Az összes akadály azonban még nem hárult el a tömeges rendszeresítés elől, ugyanis az orosz légierő harckiképzésre is használni akarja a típust, ehhez a különböző fedélzetifegyver-teszteket is le kell folytatni. Erre még várni kell, mert mint utóbb kiderült, a kiállításokon hiába pakolták tele a gépeket rakétákkal, az azok alkalmazásához szükséges elektronikus rendszerek hiányoztak. ennek ellenére a Nyizsnyij Novgorod-i Szokol gyár 2008-ban két, 2009-ben tíz szériagépet akar elkészítnei. Az új orosz repülőgép-ipari konzorcium, az OAK azonban úgy döntött, hogy a további széria gyártási jogát az Irkutszkban lévő üzem kapja meg. Az Algéria által megrendelt 16 gépet mát itt készítik.
A marylandi Nemzeti Gárda 175. ezredének 104. százada befejezte az átállást az A-10C típusra. A korszerűsített Varacskos Disznókat rövidesen bevetik Irakban, ahol nem elsősorban a nagy tűzerejű gépágyúkra, hanem a precíziós csapásmérő képességükre lesz szükség. Eddig az elavult műszerezettségű A-10A gépek pilótái egy sor fontos bevetési adatot filctollal írtak fel a kabintető plexijére, az új, színes képernyők nagyban megkönnyítik a dolgukat. A modernizált gépeket adatátviteli rendszerrel és lézeres célmegjelölő konténerrel is ellátták, utóbbiak infrakamerája képes arra, hogy az utak mentén elásott IED (Improvised Explosive Device) bombákat kijelezze.
Vissza

Tartalom


TARTALOM
4 Lokátor
10 Az elfelezett családi ezüst
Megújultak a szlovák Tigrisek
14 Az AGM-78-as Standard Arm
Repülőgép-fedélzeti fegyverek
16 Made in China...
...avagy minden hamisítvány, ami nem kínai IX.
Kínai kiképző repülőgépek
22 Segíts a terminátornak!
27 Szolnoki feltámadás
A tetszhalott életre kel...
30 Pró és kontra
Egy éve repül a Jastrzab
33 Mentőszolgálat
A kanadai kutató-mentők otthona
36 Bombák és vírusok
Pusztító Vihar az Eufrátesz partján
39 Három zöld fény!
Az eltört bal főfutó esete
42 Túlélőkészlet
A fény az alagút végén?
46 A halhatatlan mindenes
75 éve szállt fel először a korszerű szállítógépek őse
52 Vadászösztön
Egy kölyökképű ász
56 A vörös báró...
...és az ő Repülő Cirkusza
62 Fegyverbarátság
Egy kínai ász beszámolója a koreai háborúról
66 Árnyék az égen
A deltaszárnyú bombázó visszatér!
70 Vár állott, most kőhalom... Sem
Volt egyszer egy Pestividéki Gépgyár
74 A halál égi kaszása
Az első igazi UCAV
78 Turbulent Team
A könnyűsúly világbajnokai
80 Mindhalálig kötelék
In memoriam Cserny Miklós
82 Bajtársunkra emlékezve
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Aranysas 2008. január Aranysas 2008. január Aranysas 2008. január Aranysas 2008. január Aranysas 2008. január Aranysas 2008. január

A borító enyhén foltos. A gerinc kissé töredezett.

Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
konyv