| A magyar repülőgépgyártás 1900-1938-ig | |
| Repülőgépek építésének kezdete Magyarországon | 3 |
| A hazai repülőgépipar létrejötte | 8 |
| A repülőgépgyártó ipar helyzete a Magyar Tanácsköztársaság alatt | 10 |
| A trianoni békeszerződés korlátozó rendelkezései | 12 |
| Első törekvések a katonai repülés és a repülőipar alapjainak lerakására | 13 |
| A Weiss Manfred Repülőgép- és Motorgyár Rt. megalakulása | 15 |
| Az első világháború utáni első magyar hadirepülőgép, a Cr 20 megvásárlása | 21 |
| A Weiss Manfred Repülőgép- és Motorgyár Rt. gyártási tevékenysége 1930-tól | 24 |
| A Székesfehérvári Repülőgépjavító Üzem tevékenysége a 30-as években | 26 |
| A repülőgépgyártás visszaesése 1936-tól | 27 |
| A Dunai Repülőgépgyár Rt. létrejöttének közvetlen belső és külső okai 1938-1941 | |
| A magyar légierő felszereltsége 1938-ban | 33 |
| Próbálkozások különféle külföldi repülőanyag beszerzésekkel | 35 |
| Törekvések a repülőgépgyártás kapacitásának növelésére | 38 |
| Magyar-német repülőipari szerződés, mint a Dunai Repülőgépgyár Rt. létrehozásának tényezője | 43 |
| A Dunai Repülőgépgyár Rt. megalakulása és tevékenysége 1941-1944 | |
| Intézkedések a Dunai Repülőgépgyár Rt. területének megszerzésére | 51 |
| A Duna Repülőgépgyár Rt. megalakítása | 53 |
| Az igazgatóság tevékenysége 1941 december végéig | 57 |
| A gyári repülőtér területének megszerzése | 59 |
| Gyártási előkészületek 1941-ben | 59 |
| A gyártási előkészületek befejezése és a termelés megindulása 1942-ben | 62 |
| Előkészületek alakulása 1943-ban | 69 |
| Felderítőgépek kifejlesztése a ME 210 Ca-1 típusból | 71 |
| Új olajhűtő kísérletek a Messerschmitt cég részére | 73 |
| A Me 210 Ca-1. repülőgépből 36 M. 40 mm-es légvédelmi gépágyú beépítésével létesített nehézvadászrepülőgép építése | 75 |
| A Dunai Repülőgépgyár Rt. termelésének alakulása 1944. április 3-ig | 76 |
| Pénzügyi helyzet 1941-től 1943 végéig | 77 |
| Munkások és tisztviselők létszámának alakulása 1942 január és 1944 november között | 79 |
| A gyárban foglalkoztatott munkások szociális helyzetének és munkabérének alakulása 1942 és 1945 között | 80 |
| Változás a Dunai Repülőgépgyár Rt. irányításában a német katonai megszállást követően | 87 |
| Az üzem tevékenysége 1944 áprilisától júniusig | 91 |
| Az üzem kőbányai és budatétényi pincékbe való kitelepítése 1944 nyarán | 92 |
| Repülőgépsárkány és repülőgépmotor gyártás a kőbányai és budatétényi barlangokban 1944 augusztus elejétől 1944 október végéig | 94 |
| Termelés Ausztria területén a kitelepítés után 1944 december és 1945 április között | 99 |
| A vállalat története 1945 márciusától a szanálásig | 101 |
| Függelék | |
| A Dunai Repülőgépgyár Rt.-nél gyárott 270 db Me 210 Ca-1. repülőgép gyári számai és egyéni jelzései. Továbbá műszaki, harcászati adatai és műszaki leírása | 107 |
| Jegyzetek | 133 |
| Irodalom | 143 |
| Képmellékletek | 145 |
| Tartalomjegyzék | 167 |