1.031.442

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Piackutatás

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Kisváradi és Társa Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 125 oldal
Sorozatcím: Piackutatás
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-210-190-1
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Ismereteink szerint a jelen könyv az első, amelyben a piackutatás, és a piacbefolyásolás (két külön könyvben, amelyek közül oktatási szempontok miatt a Piacbefolyásolás rész, már korábban... Tovább

Előszó

Ismereteink szerint a jelen könyv az első, amelyben a piackutatás, és a piacbefolyásolás (két külön könyvben, amelyek közül oktatási szempontok miatt a Piacbefolyásolás rész, már korábban elkészült) témakörök egymásra épülve készültek.
A vállalkozások, tevékenységük során, döntéseikhez igénylik a piaci ismereteket. A probléma megfogalmazása után minél hamarabb szeretnének információkhoz jutni, mert a piac gyors változásai gondot jelentenek akkor, ha arra csak hosszabb idő után tudnak reagálni.
Ebből kifolyólag bemutatunk olyan vizsgálati módszereket is, amelyek gyors - de természetesen - megbízható eredményeket adnak.
A könyvben egyrészt foglalkozunk a piackutatás módszertanával, másrészt megvizsgáljuk a kutatás alkalmazásának főbb területeit is.
Igyekeztünk bemutatni mindazon módszereket, lehetőségeket, amelyek a hazai gyakorlatban is előfordulnak. Elnézést kérünk, ha néha idegen szavakat, kifejezéseket használtunk. Ezeket részint igyekeztünk megmagyarázni, de erre azért is szükség volt, mert a gyakorlatban ezek a kifejezések ismertek, tehát azt szerettük volna, hogy az Olvasók ismerjék ezeket, ha találkoznak velük ne okozzon gondot a beazonosítás. Vissza

Tartalom

Bevezetés
1. A piackutatás és környezete 5
2. A piackutatás fajtái 7
3. A piackutatás folyamata 11
4. Szekunder piackutatás 15
4.1. A szekunder piackutatás feladata 19
4.2. A szekunder kutatás előnyei 21
4.3. A szekunder kutatás hátrányai 21
4.4. A szekunder piackutatás forrásai 22
5. Primer piackutatás 25
6. Kvalitatív kutatás 35
7. Panelkutatások 45
7.1. Kiskereskedelmi audit 45
7.2. Fogyasztói panel 47
8. Mintavétel 49
9. Kérdőívszerkesztés 57
9.1. A kérdőívszerkesztés elvei 58
9.2. A kérdőívszerkesztés szabályai 59
9.3. Kérdéstípusok 60
10. Kereskedelmi kutatás 63
11. Reklámkutatás 77
11.1. A reklámkutatás tárgyköre 77
11.2. A reklámtervezés folyamata 79
11.3. A hirdetések kiértékelésének egyes korszakai 80
11.4. Adatfelvételi eljárások 82
11.5. Reklámkutatás időbelisége szerinti felosztás 83
11.6. Néhány gyakrabban alkalmazott reklámkutatási technika 83
11.7. Reklámeredmények és értelmezési nehézségeik 89
11.8. Kísérleti elvek alkalmazása 90
12. Médiakutatás 93
12.1. A médiagazdaság környezete 94
12.2. A médiakutatás célja 96
12.3. A médiakutatás rövid hazai története 99
12.4. Médiakutatási módszertan 101
Melléklet 117
Felhasznált irodalom 125
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Piackutatás Piackutatás

A borító színe eltér a könyvadatban megadottól.

Állapot:
2.480 Ft
1.730 ,-Ft 30
16 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Piackutatás Piackutatás

Néhány lapon színes sorkiemelés látható.

A borító színe eltér a könyvadatban megadottól.

Állapot:
2.480 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba
konyv