1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Középiskolai tantárgyi feladatbankok II.

Vizuális nevelés: vizsga és projektmódszer

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 235 oldal
Sorozatcím: Mérés-értékelés-vizsga
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-682-455-X
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Köszönetnyilvánítás7
Előszó9
Projektmódszer a vizuális nevelésben11
A művészeti projekt mint oktatási és vizsgamódszer11
A vizsgáztatás és az értékelés néhány külföldi modellje16
A holland érettségi vizsga21
A magyarországi rajzérettségi22
A hazai kutatás programja31
Projektrendszerű vizsga kipróbálása37
Az első tervtől a kész műig - a kísérőlapok37
A munkanapló 62
Vázlatok, variációk68
Expresszív feladatok, szimbólumalkotás73
Transzponálási feladatok81
Tervezési (design) projektek89
A projektmunkák értékelése zsűrizéssel. A kritériumok optimalizálásának matematikai alapjai. A vizsgálat lebonyolítása99
Bevezetés99
A zsűritagok által adott pontszámok elemzése101
Homogenitásvizsgálat111
A design és az expresszív feladattípus összehasonlítása119
A kritériumok függetlensége123
A zsűritagok felcserélhetősége127
A kollekciók és a kritériumok szerinti értékelés összehasonlítása130
Következtetések135
A művészettörténeti vizsga139
A témacentrikus, komporatív művészeti megközelítés - a holland teszt témakörei139
A magyar részteszt144
A tesztelés eredményei és tapasztalatai145
Vizuális verseny projektmódszerrel155
A vizuális tanulmányi verseny előzményei155
A Vizuális verseny '96 célja és tartalma156
A verseny feladatai és értékelési rendszere157
A verseny elemzése167
A díjazottak anyagaiból179
Mellékletek195
A holland rajzérettségi koncepciója197
Gyakorlati feladatok a holland-magyar vizsgaprojektben, 1994/95200
Értékelési kritériumok a holland érettségi munkák zsűrijéhez204
Kísérőlapok a vizsgában részt vevő tanulók részére208
Művészettörténet teszt, 1995210
Képek jegyzéke227
Irodalom és hivatkozások229
Összefoglaló232
Summary233
Zusammenfassung234
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv