A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Középkor: Klánregények 1-13.

Nosferatu/Asszamita/Kappadók/Szetita/Lasombra/Ravnos/Malkavita/Brujah/Toreador/Gangrel/Tremere/Ventrue/Tzimisce

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Középkor: Nosferatu
Egy hatalmas történet kezdetét veszi
1204-et írunk. Konstantinápoly városa lángokban áll. A halhatatlan szörnyetegek számára, akik az egész örökkévalóságot a város árnyékában töltötték, ez egyszerre világégés és felhívás a bosszúra.
Malachit, a város nosferatuinak vezetője a kereszteseket kikerülve kutat a hamvak közt, hogy megtalálja Mihály pátriárkát, azt a vámpírt, aki halhatatlan álmai megtestesüléseként megalapította Konstantinápolyt. Malachit kutatása túlnyúlik a városfalakon, és elindítja egy úton, mely vagy helyreállítja a pátriárka álmát - vagy mindörökre kárhozatra ítéli.
A Középkor: Nosferatu indítja el a nagyszabású, tizenhárom részes Középkor: Klánregények sorozatot, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcáról szól. Itt kezdődik a hercegek háborúja.

Középkor: Asszamita
A legnagyobb kockázat
Hakim gyermekei, a közel-keleti vámpírok számára, akiket az európaiak asszamitáknak neveznek, nincsen ennél fontosabb háború. Konstantinápolyban... Tovább

Fülszöveg

Középkor: Nosferatu
Egy hatalmas történet kezdetét veszi
1204-et írunk. Konstantinápoly városa lángokban áll. A halhatatlan szörnyetegek számára, akik az egész örökkévalóságot a város árnyékában töltötték, ez egyszerre világégés és felhívás a bosszúra.
Malachit, a város nosferatuinak vezetője a kereszteseket kikerülve kutat a hamvak közt, hogy megtalálja Mihály pátriárkát, azt a vámpírt, aki halhatatlan álmai megtestesüléseként megalapította Konstantinápolyt. Malachit kutatása túlnyúlik a városfalakon, és elindítja egy úton, mely vagy helyreállítja a pátriárka álmát - vagy mindörökre kárhozatra ítéli.
A Középkor: Nosferatu indítja el a nagyszabású, tizenhárom részes Középkor: Klánregények sorozatot, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcáról szól. Itt kezdődik a hercegek háborúja.

Középkor: Asszamita
A legnagyobb kockázat
Hakim gyermekei, a közel-keleti vámpírok számára, akiket az európaiak asszamitáknak neveznek, nincsen ennél fontosabb háború. Konstantinápolyban keresztény seregek gyülekeznek, és a muzulmán Egyiptomot és a Szentföldet fenyegetik. Indulataikat egy hatalmas vámpír templomos szítja, aki arról álmodik, hogy elfoglalja Jeruzsálemet, és elpusztítja az Asszamita klánt.
Hakim egy sokat tapasztalt gyermeke veszi fel a harcot: Amala, akit vonzani kezd a templomos és állítólagos isteni küldetése. Megállíthat-e egyetlen nő egy egész hadjáratot? Szeretné-e egyáltalán?
A Középkor: Asszamita folytatja a Középkor: Klánregények sorozatát, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcáról szól. Itt kezdődik a hercegek háborúja.

Középkor: Kappadók
A holtak felkelnek
A sors szele elsodorta a föld színéről a hatalmas Bizánci Császárságot, most pedig a vámpírok egyik ősi klánját, a Kappadókat fenyegeti. Constancia, a klán főpapnője elhagyja hegyi kolostorát, hogy megkeresse Markus Ciovannit, az egyetlen vámpírt, aki kezében tartja a sötét jövő kulcsát. Markusnak azonban más tervei vannak. Konstantinápoly pusztulásából megmenekülve Egyiptom felé indul, hogy dicsőséget szerezzen magának.
Amikor találkoznak, a holtak életre kelnek, hogy megküzdjenek értük. De vajon ez elegendőnek bizonyul-e, hogy megmeneküljenek az erő elől, mely odacsalta őket?
A Kappadók folytatja a Középkor: Klánregények sorozatát, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcát örökíti meg. A hercegek háborúja túlnő Konstantinápoly határain.

Középkor: Szetita
Kikötő a viharban
Andreas ajánlatot tesz a XIII. századi Konstantinápoly pusztulásából menekülő vámpíroknak: utat kínál Nyugat-Európa biztonságosabb vidékeire. Andreas azonban nem egyszerű kereskedő, hanem a kígyóisten papja is: Szet követője, akinek feladata saját klánjában felkutatni az eretnekeket. Ha ehhez bizonyos menekülteket fel kell áldoznia - nos, ez az ára a hitének.
A Szetita folytatja a Középkor: Klánregények sorozatát, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcát örökíti meg. A hercegek háborúja kiterjed Európára is.

Középkor: Lasombra
A második Róma sorsa
Konstantinápoly zűrzavaros időket él, romjain vámpírok élősködnek. Lucita, a Lasombra klán ifjú követe az események sűrűjébe csöppen, távol fajtája európai öregjeitől. Egyedül kell megbirkóznia a lehetetlen feladattal, hogy megszerezze a várost, nehogy újabb áldozat legyen a hercegek háborújában.
A Lasombra folytatja a Középkor: Klánregények sorozatát, mely a sötét középkor vámpírjainak gigászi harcát örökíti meg.

Középkor: Ravnos
Egyedül az inkvizíció ellen
Zoé, a fiatal vámpír mindent elveszített. A város, ahol felnőtt, háború martalékává vált, ő pedig kénytelen menekülni. Atyját az inkvizíció tüze emésztette el. Hitét megingatták Szet követői. Már csak a bosszú maradt a számára társai és a világ ellen. Vajon Anatole, a káiniták őrült prófétája meg tudja menteni az ifjú vámpír lelkét? Vagy csak még mélyebbre vezeti a kárhozatba?
A Ravnos hatodik a Középkor: Klánregények sorozatban mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Malkavita
Az ég jelei
Üstökös szeli át az éjszakai égboltot, és új küldetésre hívja Anatole-t, a vámpírok őrült szentjét: el kell vinnie Isten szavát Párizs káinitáinak. Nincs azonban egyedül - a káinita eretnekség fanatikus hívei ellepték a várost, és azt állítják: maga a Sötét Atya jár közöttük. A szent inkvizíció mindannyiukat szeretné holtan látni.
Az üstökös vajon Káin leszármazottjainak végét jelzi?
A Malkavita hetedik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Brujah
Vérbe borult város
Párizs nappal a Francia Királyság fővárosa, éjjel pedig a káinita Nagy Udvar székhelye. Az utolsó ítéletet hirdető próféták érkezése óta fellángoló ellentétek és az inkvizícióval vívott küzdelem miatt azonban a város a káosz küszöbére sodródott. Veronique d'Orleans, a brujah diplomata számára a Szerelem Udvarából - Párizs hercegének, Alexandernek ellenlábasaitól - érkező követ megjelenése szolgálhat alkalommal arra, hogy begyógyítson rég szerzett sebeket, és megtoroljon rég elszenvedett sérelmeket.
Sikerül-e kihasználnia a herceget és új vendégét körülvevő gyűlölködést és áskálódást, vagy ő is áldozatul esik nekik, mint előtte már annyian?
A Brujah nyolcadik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Toreador
Küldetés a végeken
Islingtoni Rosamund, a vámpír rossz hírekkel érkezik meg a német nagyúr, Jürgen udvarába. Vele van egy feldühödött öreg is, aki menedéket és rangot követel magának, ráadásul kis idő múltán már Jürgen a Magyar Királyság és Livónia meghódítására szőtt terveit igyekszik a maga céljaira felhasználni, így remélve, hogy Rosamundot a királynőjévé teheti.
Vajon képes-e a toreador követ fennmaradni az egymásnak feszülő hadurak ellentétének viharos tengerén, vagy a mélybe rántják az érzelmei?
A Toreador kilencedik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Gangrel
A livóniai vadon mélyén Karakh, a vámpír hadúr akkora hatalomra tett szert, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni. Most élőhalott lovagjai élén maga az ősöreg Alexander menetel birodalma felé, és neki eddig nem akadt méltó ellenfele.
Vajon van-e remény Karakh számára? Győzhet-e ott, ahol előtte annyian elbuktak már?
A Gangrel tizedik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Tremere
A legsötétebb mágia
Jervais, a Ceorisban székelő tremere mágusok kéme és követe a messzi északon sötétlő vadonba indul, hogy élete eddigi legnagyobb kihívásával nézzen szembe. Meggondolatlanul fölajánlotta a ventrue Kardforgató Jürgennek, hogy segítségül mellé szegődik a livóniai hadjáratban, ott azonban egy ősöreg vérvarázslóval kell összecsapnia.
Ráadásul saját klántársai is a vesztére törnek.
A Tremere a tizenegyedik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Ventrue
A háború árapálya
Jürgen, a német vámpírhadúr jövője válságba kerül, amikor Livónia pogány földjére lép. Szembekerül a gangrel vezetővel, aki leleplezte a káinita eretnekség titkos ármányait. Legnagyobb ellensége azonban saját szenvedélye: vágya a hatalom, az elismertség és a toreador szépség, Rosamund után.
A Ventrue tizenkettedik a Középkor: Klánregények sorozatban, mely a hercegek háborújának korát tárja elénk.

Középkor: Tzimisce
Egy eposz véget ér
Íme, a történet vége. Myca Vykos, a tzimisce cselszövő is belekeveredik a hercegek háborújába, amikor klánja öregei és a káinita eretnekség gondjai is a nyakába szakadnak. Malachit, a nosferatu, aki még mindig Konstantinápoly feltámasztásáért küzd, Myca mellé áll, de vajon megbízhat-e a tzimisce-ben? Vajon Myca is hajlandó-e harcolni a vámpír-utópia újraélesztéséért, vagy előbb saját adósságait kell megfizetnie? Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv