A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Rendben, a következő témákat ajánljuk olvasóink figyelmébe: 2005 januárja lévén összegezzük a tavalyi év top sztorijait, a szerkesztőség saját maga által felállított értékelésrendszere alapján, és...
Tovább
Előszó
Rendben, a következő témákat ajánljuk olvasóink figyelmébe: 2005 januárja lévén összegezzük a tavalyi év top sztorijait, a szerkesztőség saját maga által felállított értékelésrendszere alapján, és kiválasztjuk egy-egy adott kategóriában a tíz legjobban tejesítő céget/cégvezetőt/alkotást. A témák a következők: az elmúlt esztendő tíz legpokolibb tendere; 2004 legjobb pletykái; a tíz legmeglepőbb levél, amit a kommunikációs szakmában az elmúlt évben küldtek; azoknak a reklámoknak a tízes toplistája, amelyekkel kapcsolatban a legtöbb panasz hangzott el; helyi sztárjaink tíz legdurvább médiapillanata; és végül a kommunikációs piac tíz olyan szereplője, aki a leginkább hasonlít egy-egy ismert arcra - például Michael Schumacher autóversenyzőre, William H. Macy amerikai színészre vagy Beakerre, a csíkfejű emberre a Szezám utcából. Nem vicc.
Vissza
Tartalom
Nemzetközi hírek 6
Könyv 8
Vélemények - Kreatív álláspont 10
Vélemények - Nézőpont 10
Vélemények - Olvasói levelek 11
Vélemények - Körkérdés 13
Portré 14
Fókusztéma: A szökőár hatásai a kommunikációs szakmában 18
Megbolydult a reklámszakma: visszahívott reklámok áradata 18
A cunami hírversenyre késztette a médiát 22
Reklám 24
Epica 2004: az eddigiekhez képest is magasabb átlagszínvonal 24
Kevin Roberts a pótolhatatlan márkákról 28
Reklámvizsga: Sensodyne + EasyJet 30
Publicisztika - Lakossági fórum 32
Reklámfilm: Kétséges a romakampány hatékonysága 34
Reklámfilm: A Vodafone-reklám etűdjei 35
Melléklet 37
Új tartalmi és gazdasági struktúrában bízik a Magyar Hírlap 38
Hosszú távon vár sikert a Reggel tulajdonosa 40
MLE-Kutatás: a többcsatornás hirdetés a leghatékonyabb 42
Erwin Reisch: a magyar piac alkalmas arra, hogy új magazinok jelenjenek meg 44
A hirdetők még nem fedezték fel a tematikus napilapokat 46
Egyre értékesebb ajándékokkal bombázzák az olvasókat a magazinkiadók 48
Olvasásnevelési programmal próbál piacot teremteni a PLT 50
Trend 52
Politikai okok a világmárkák térvesztésében 52
Tranzit - Szakértői szemmel a külföldi eseményekről 55
Keveslik a médiamegjelenést a vállalati támogatók 56
Public relations 58
A cégek hajlanak a különleges adományozási megoldások felé 58
Sajtófőnökök egy napja 60
Média 64
Erősödik a verseny a televízió é az internet között Amerikában 64
Alapos kutatások után is egy irányba menetelnek a rádiók 68
Adattár - A magyar médiapiac számok 72
Médiamustra - Friss médiatermékek szemléje 74
Műhely 76
Új szemléletmód megjelenése kell reklámalkotás csapatmunkájában 76
Társasági rovat 78
Kreatív katalógus 80
Cégindex - Névmutató 81
K&V
Gács Róbert 82
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.