1.035.483

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kreatív 2005. január-február

A kommunikációs szakma lapja/XIV. évfolyam 1-2. szám

Szerkesztő

Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 79 oldal
Sorozatcím: Kreatív
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 33 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Rendben, a következő témákat ajánljuk olvasóink figyelmébe: 2005 januárja lévén összegezzük a tavalyi év top sztorijait, a szerkesztőség saját maga által felállított értékelésrendszere alapján, és... Tovább

Előszó

Rendben, a következő témákat ajánljuk olvasóink figyelmébe: 2005 januárja lévén összegezzük a tavalyi év top sztorijait, a szerkesztőség saját maga által felállított értékelésrendszere alapján, és kiválasztjuk egy-egy adott kategóriában a tíz legjobban tejesítő céget/cégvezetőt/alkotást. A témák a következők: az elmúlt esztendő tíz legpokolibb tendere; 2004 legjobb pletykái; a tíz legmeglepőbb levél, amit a kommunikációs szakmában az elmúlt évben küldtek; azoknak a reklámoknak a tízes toplistája, amelyekkel kapcsolatban a legtöbb panasz hangzott el; helyi sztárjaink tíz legdurvább médiapillanata; és végül a kommunikációs piac tíz olyan szereplője, aki a leginkább hasonlít egy-egy ismert arcra - például Michael Schumacher autóversenyzőre, William H. Macy amerikai színészre vagy Beakerre, a csíkfejű emberre a Szezám utcából. Nem vicc. Vissza

Tartalom

Nemzetközi hírek 6
Könyv 8
Vélemények - Kreatív álláspont 10
Vélemények - Nézőpont 10
Vélemények - Olvasói levelek 11
Vélemények - Körkérdés 13
Portré 14
Fókusztéma: A szökőár hatásai a kommunikációs szakmában 18
Megbolydult a reklámszakma: visszahívott reklámok áradata 18
A cunami hírversenyre késztette a médiát 22
Reklám 24
Epica 2004: az eddigiekhez képest is magasabb átlagszínvonal 24
Kevin Roberts a pótolhatatlan márkákról 28
Reklámvizsga: Sensodyne + EasyJet 30
Publicisztika - Lakossági fórum 32
Reklámfilm: Kétséges a romakampány hatékonysága 34
Reklámfilm: A Vodafone-reklám etűdjei 35
Melléklet 37
Új tartalmi és gazdasági struktúrában bízik a Magyar Hírlap 38
Hosszú távon vár sikert a Reggel tulajdonosa 40
MLE-Kutatás: a többcsatornás hirdetés a leghatékonyabb 42
Erwin Reisch: a magyar piac alkalmas arra, hogy új magazinok jelenjenek meg 44
A hirdetők még nem fedezték fel a tematikus napilapokat 46
Egyre értékesebb ajándékokkal bombázzák az olvasókat a magazinkiadók 48
Olvasásnevelési programmal próbál piacot teremteni a PLT 50
Trend 52
Politikai okok a világmárkák térvesztésében 52
Tranzit - Szakértői szemmel a külföldi eseményekről 55
Keveslik a médiamegjelenést a vállalati támogatók 56
Public relations 58
A cégek hajlanak a különleges adományozási megoldások felé 58
Sajtófőnökök egy napja 60
Média 64
Erősödik a verseny a televízió é az internet között Amerikában 64
Alapos kutatások után is egy irányba menetelnek a rádiók 68
Adattár - A magyar médiapiac számok 72
Médiamustra - Friss médiatermékek szemléje 74
Műhely 76
Új szemléletmód megjelenése kell reklámalkotás csapatmunkájában 76
Társasági rovat 78
Kreatív katalógus 80
Cégindex - Névmutató 81
K&V
Gács Róbert 82
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kreatív 2005. január-február Kreatív 2005. január-február Kreatív 2005. január-február Kreatív 2005. január-február Kreatív 2005. január-február Kreatív 2005. január-február

A borító kissé kopottas.

Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
konyv