1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Java programok könyvtára I.

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 334 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-09-4024-8
Megjegyzés: CD-melléklet nélkül. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezető a Java nyelvbe
A Java programok könyvtára című könyv appletjeinek használata7
Az appletek lefordítása8
További információk a Java programozásról8
Látogassuk rendszeresen a Sun Web-helyét9
Kísérlet, kísérlet és kísérlet9
További tudnivalók a Java nyelvről9
Hello, Java!
Üzenetek megjelenítése a rendszerkonzolon
A rendszerkonzol10
A hello, Java! applet11
A HTML fájl11
A Hello, Java! közelebbről12
A Hello, Java! részekre bontása12
A Java osztályai és csomagjai13
A Java csomagok használata13
Az applet osztály definiálása14
Az applet osztály neve15
Az applet osztály kibővítése15
Az init függvényről16
Kiíratás a rendszerkonzolra16
A Hello, Java! appleten végezhető módosítások17
Összefoglalás17
Hello, Java! II.
Osztály definiálása appleten belül és üzenetek megjelenítése az applet ablakában
A Hello, Java! II használata19
A HTML fájl19
A Hello, Java! II közelebbről20
Mi történt az init függvénnyel?21
Hogyan fut a Hello, Java! II applet?21
A Hello, Java! II részekre bontása22
Az applet bővítése22
A Hello, Java! üzenet megjelenítése23
Közelebbről a valami osztály23
A valami osztály adattagjainak deklarálása24
A valami osztály metódusainak deklarálása24
Destruktor függvények26
A Hello, Java! II appleten végezhető módosítások 26
Összefoglalás26
Betűtípusok listája
A rendszerben elérhető betűtípusok listája
A Betűlista applet használata28
A HTML fájl29
Közelebbről a Betűlista applet30
A Betűlista részekre bontása31
Az applet kibővítése32
A Toolkit osztály32
Miért nem kellett használni a new operátort?32
A Betűlista appleten végezhető módosítások34
Összefoglalás35
Egyszerű fényújság
Fényújság üzenetének megjelenítése
Az Egyszerű fényújság használata36
A HTML fájl37
Az Egyszerű fényújság közelebbről37
Az Egyszerű fényújság részekre bontása39
Az applet bővítése39
Az init függvény40
A Runnable interfész implementálása41
A start függvény41
A run függvény42
A paint függvény43
Az Egyszerű fényújság appleten végezhető módosítások43
Összefoglalás44
Módosítható fényújság
Fényújság vezérlése HTML fájlból
A módosítható fényújság használata45
A HTML fájl46
Közelebbről a Módosítható fényújság46
A Módosítható fényújság részekre bontása48
Az applet49
Az init függvény49
Felhasználó által definiált HTML bejegyzések beolvasása a getParameter függvénnyel51
A start függvény51
A get_defaults függvény 51
A run függvény52
A paint függvény52
A Módosítható fényújság appleten végezhető módosítások53
Összefoglalás53
Négyszögletes fényújság
Szöveg mozgatása körben a képernyőn54
A Négyszögletes fényújság használata54
A HTML fájl55
Közelebbről a Négyszögletes fényújság56
A Négyszögletes fényújság részekre bontása60
Az applet bővítése60
Az init függvény61
A start függvény63
A get_defaults függvény63
Az újra_rajzol függvény63
A run függvény64
A paint függvény65
A Négyszögletes fényújság appleten végezhető módosítások65
Összefoglalás65
Villogó csillag
Figyelem felhívása a grafika villogtatásával
A Villogó csillag használata66
A HTML fájl67
Közelebbről a Villogó csillag67
A Villogó csillag részekre bontása69
Az applet bővítése69
A start függvény70
A run függvény70
A paint függvény71
A Villogó csillag appleten végezhető módosítások72
Összefoglalás73
"Viva Las Vegas"
Háttér és érdekes cím készítése
A "Viva Las Vegas" applet használata74
A HTML fájl75
Közelebbről a "Viva Las Vegas" applet75
A "Viva Las Vegas" részekre bontása79
Az applet bővítése79
Az init függvény80
A start függvény82
A szál_futtat függvény82
A késleltet függvény83
A run függvény83
Az imageUpdate függvény85
A paint függvény86
A "Viva Las Vegas" appleten végezhető módosítások87
Összefoglalás87
Vendégségben Joe bárjában
Zenélés az Audio osztály segítségével
A Joe bárja applet használata88
A HTML fájl89
Közelebbről a Joe bárja applet89
A Joe bárja applet részekre bontása92
Az init függvény93
A késleltet függvény93
A run függvény93
Az imageUpdate függvény94
A paint függvény94
A Joe bárja appleten végezhető módosítások95
Összefoglalás95
Las Vegas-i neonok
Neonfények megjelenítése egy kép körül
A Las Vegas-i neonok applet használata96
A HTML fájl97
Közelebbről a Las Vegas-i neonok applet97
A Las Vegas-i neonok applet részekre bontása103
Az applet inicializálása105
Az égők koordinátáinak kiszámítása106
Az égők megrajzolása108
A program többi részének összegzése109
A Las Vegas-i neonok appleten végezhető módosítások109
Összefoglalás110
Nyomógombos zene
Reagálás gombkattintásokra
A Nyomógombos zene applet használata111
A HTML fájl112
A Nyomógombos zene applet közelebbről112
A Nyomógombos zene applet részekre bontása117
Az init függvény117
Az action függvény117
A Nyomógombos zene appleten végezhető módosítások119
Összefoglalás119
Kiberpark
Grafikák, hangok és egérműveletek
A Kiberpark applet használata120
A HTML fájl121
A Kiberpark applet közelebbről121
A Kiberpark applet részekre bontása123
Az applet inicializálása124
Válaszolás az egérgomb lenyomására125
A képek megrajzolása126
A Kiberpark appleten végezhető módosítások127
Összefoglalás127
Állatnevek
Üzenetablakok képernyős objektumok azonosításához
Az állatnevek applet használata128
A HTML fájl129
Az állatnevek applet közelebbről129
Az állatnevek applet részekre bontása133
A leírások megjelenítése134
Az applet inicializálása133
A leírások megjelenítése134
Az állatnevek appleten végezhető módosítások136
Összefoglalás136
Előugró állatnevek
Egérmozgásra előugró és eltűnő üzenetek
Az Előugró állatnevek applet használata137
A HTML fájl138
Az Előugró állatnevek applet közelebbről138
Az Előugró állatnevek applet részekre bontása143
Az applet inicializálása143
Az egérmozgások észlelése143
Állatnév törlése144
Állatnév megrajzolása145
A paint függvény146
Az Előugró állatnevek appleten végezhető módosítások146
Összefoglalás147
Választási év
Objektumok koordinátáinak figyelemmel kísérése
A Választási év applet használata148
A HTML fájl149
A Választási év applet közelebbről149
A Választási év applet részekre bontása154
A Választási év appleten végezhető módosítások156
Összefoglalás156
Pattogó labda
A Java Math csomagjának trigonometrikus függvényei
A Pattogó labda applet használata157
A HTML fájl158
A Pattogó labda applet közelebbről158
A Pattogó labda applet részekre bosntása162
Az applet inicializálása163
A szál indítása164
A labda megrajzolása165
A szál futtatása166
A paint függvény167
A Pattogó labda appleten végezhető módosítások167
Összefoglalás168
Hangosan pattogó labdqa
Képernyőterületek másolása és hang kombinálása
A Hangosan pattogó labda applet használata169
A HTML fájl170
A Hangosan pattogó labda applet közelebbről170
A Hangosan pattogó labda applet részekre bontása175
Az applet inicializálása175
A késleltető függvények176
A labda megrajzolása176
A labdával eltalált betű újrarajzolása177
A szál futtatása177
A paint függvény178
A Hangosan pattogó labda appleten végezhető módosítások178
Összefoglalás179
Háttér fölött ugráló fejek
A JDK demó módosítása háttér hozzáadásával
A Háttér fölött ugráló fejek applet használata180
A HTML fájl181
A Háttér fölött ugráló fejek applet közelebbről181
A Háttér fölött ugráló fejek applet részekre bontása187
Az UgrálóKép osztály188
Az ugrál applet osztály189
A Háttér fölött ugráló fejek appleten végezhető módosítások192
Összefoglalás192
Több ugráló fej
Több mozgó objektum koordinálása
A Több ugráló fej applet használata193
A HTML fájl194
A Több ugráló fej applet közelebbről194
A Több ugráló fej applet részekre bontása201
Az UgrálóKép osztály 201
Az ugrál applet osztály202
A Több ugráló fej appleten végezhető módosítások203
Összefoglalás203
Módosítható ugráló fejek
HTML paraméterek használata
A Módosítható ugráló fejek applet használata204
A HTML fájl205
A Módosítható ugráló fejek applet közelebbről205
A Módosítható ugráló fejek applet részekre bontása212
Az UgrálóKép osztály212
Az ugrál applet osztály212
A Módosítható ugráló fejek appleten végezhető módosítások 214
Összefoglalás214
Virágüzlet
A random és a translate függvény
A Virágüzlet applet használata215
A HTML fájl216
A Virágüzlet applet közelebbről216
A Virágüzlet applet részekre bontása220
Osztályváltozók220
Az applet inicializálása221
A szál futtatása222
A virágok megrajzolása223
A cégtábla megrajzolása224
A program többi része224
A Virágüzlet appleten végezhető módosítások225
Összefoglalás225
Mozgó villogó csillag
A villogó csillag remegtetése
A Mozgó villogó csillag applet használata226
A HTML fájl227
A Mozgó villogó csillag applet közelebbről227
A Mozgó villogó csillag applet részekre bontása230
Osztályváltozók230
Az applet inicializálása230
A szál futtatása231
A csillag megrajzolása231
A Mozgó villogó csillag appleten végezhető módosítások234
Összefoglalás234
Halak
Egérgomb felengedésére válaszoló képek
A Halak applet használata235
A HTML fájl236
A Halak applet közelebbről236
A Halak applet részekre bontása240
Az applet inicializálása241
Új függvények az appletben242
A Halak appleten végezhető módosítások245
Összefoglalás245
Halak mozgatása
Hal mozgatása a felhasználó által megadott helyre
A Mozgó halak applet használata246
A HTML fájl247
A Mozgó halak applet közelebbről247
A Mozgó halak applet részekre bontása251
A Mozgó halak appleten végezhető módosítások253
Összefoglalás254
Vidd és dobd halak
Egér használata a Vidd és dobd eljáráshoz
A Vidd és dobd halak applet használata255
A HTML fájl256
A vidd és dobd halak applet közelebbről256
A Vidd és dobd halak applet részekre bontása261
A Vidd és dobd halak appleten végezhető módosítások263
Összefoglalás263
Akvárium
Véletlenszerűen úszkáló halak
Az Akvárium applet használata264
A HTML fájl265
Az Akvárium applet közelebbről265
Az Akvárium applet részekre bontása270
Az applet inicializálása271
A koordináták megadása272
Az összes hal megrajzolása272
Az egyes halak mozgatása273
A szál futtatása273
Az Akvárium appleten végezhető módosítások274
Összefoglalás275
Nagyító
Kép egy részének átméretezése
A Nagyító applet használata276
A HTML fájl277
A Nagyító applet közelebbről277
A Nagyító applet részekre bontása281
Az applet inicializálása281
Az egérmozgások kezelése281
A nagyítólencse megrajzolása282
A régi nagyítólencse törlése283
A kép frissítése284
A paint függvény285
A Nagyító appleten végezhető módosítások285
Összefoglalás285
Javított nagyító
A villódzások csökkentése
A Javított nagyító applet használata286
A HTML fájl287
A Javított nagyító applet közelebbről287
A Javított nagyító applet részekre bontása290
Az egér mozgatása291
A lencse megrajzolása291
A régi lencse törlése291
A kép frissítése293
A paint függvény294
A Javított nagyító appleten végezhető módosítások294
Összefoglalás295
Digitális óra
Járó óra megrajzolása a képernyőn
A Digitális óra applet használata296
A HTML fájl296
A Digitális óra applet közelebbről296
A Digitális óra applet részekre bontása299
Az applet inicializálása300
Az alapértékek beállítása300
A szál megállítása301
A szál futtatása301
Az applet frissítése301
A paint függvény303
A Digitális óra appleten végezhető módosítások303
Összefoglalás303
Kerek óra
Kerek járó óra megrajzolása
A Kerek óra applet használata304
A HTML fájl305
A Kerek óra applet közelebbről305
A Kerek óra applet részekre bontása309
Az applet inicializálása310
Az alapértékek beállítása310
Az applet frissítése311
Az óra mutatóinak megrajzolása311
Az óra karakterláncainak megrajzolása312
A paint függvény313
A Kerek óra appleten végezhető módosítások314
Összefoglalás314
Naptár
Képernyős naptár készítése
A Naptár applet használata315
A HTML fájl316
A Naptár applet közelebbről316
A Naptár applet részekre bontása320
Az applet inicializálása320
Művelet a gombokon321
A paint függvény322
A Naptár appleten végezhető módosítások324
Összefoglalás324

Kris Jamsa

Kris Jamsa műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kris Jamsa könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Java programok könyvtára I. Java programok könyvtára I.

Az előlapon tulajdonosi pecsétnyom látható.

CD-melléklet nélkül.

Állapot:
2.740 Ft
1.370 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
konyv