1.035.017

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kulcshelyzetek

Szerző

Kiadó: Nyíregyházi Főiskola GTFK Művelődéstudományi és Felnőttképzési Tanszék
Kiadás helye: Nyíregyháza
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 162 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-7336-81-2
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér grafikonnal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az Országos Közoktatási Intézet, az Oktatási Minisztérium és az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány 2003-ban indította el a „Foglalkoztatásba Ágyazott Képzés" című projektjét, amely alacsony... Tovább

Előszó

Az Országos Közoktatási Intézet, az Oktatási Minisztérium és az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány 2003-ban indította el a „Foglalkoztatásba Ágyazott Képzés" című projektjét, amely alacsony iskolázottságú roma felnőttek számára kínált tanulási lehetőséget. A program különlegessége az volt, hogy összekapcsolta a felnőttek foglalkoztatását azzal, hogy a foglalkoztatás időtartama alatt speciális, e program céljaira kifejlesztett tanulást támogató rendszer segítségével érettségi és szakmai bizonyítvány megszerzését tette számukra lehetővé. Az elmúlt évek igazolták, hogy ez a konstrukció jól működtethető, mert a program célszemélyeinek a többsége elérte a kívánt eredményt.
Az EQUAL-program keretében a Nyíregyházi Főiskola munkatársai új partnerekkel a fejlesztés során kidolgozott konstrukciót kívánták új feltételrendszerben megvalósítani és további fejlesztésekkel gazdagítani, egyben bizonyosságot szerezni arról, hogy ez a típusú új tanulási út és rendszer valóban működtethető. Az EC-PEC Alapítvány, a Nyíregyházi Főiskola és OKTÁV által alkotott konzorcium - rajtuk kívül álló okok miatt - rövidebb futamidővel kellett, hogy megtervezze és megvalósítsa ezt a programot, amely így is eredményesnek bizonyult, mert a résztvevők ebben az esetben is többnyire sikeresen vették a nem könnyű akadályokat. Vissza

Tartalom

Előszó 7
INTEGRÁCIÓS TÖREKVÉSEK TÖBB NÉZŐPONTBÓL 9
Mayer József: Az integráló iskola 11
Kerülő Judit: Az integráció és szegregáció kérdése egy iskolabezárás kapcsán 31
Becze Orsolya: Innovációs lehetőségek, kreatív megoldások:
Step-by-Step reformpedagógiai program 55
Pethő Melinda: Az esélynövelő koordinátorok képzése és foglalkoztatása című
Equal projekt társadalmi érzékenységet növelő képzéseinek
tapasztalatai és eredményei 69
TANULÁSTÓL A VIZSGÁKIG 77
Németh Szilvia: Tanulói utak, útvonalak 79
Kőpatakiné Mészáros Mária: Tanulás - verseny - jogosítvány 89
Kiss Judit: Érettség(i) 95
A TANULÁS TÁMOGATÁSA 103
Mayer József: A mentorokról, a mentorálásról és a mentorképzésről 105
Kicska József: Esélynövelő roma koordinátorok foglalkoztatása
és mentorálása Rozsályban 111
Kőpatakiné Mészáros Mária: Háttér és támogatás a mentorképzéshez -
A hallgatók felkészítése matematikából 115
Pusztai Sándor: A vizsgacentrumok szerepéről 137
ÖSSZEGZÉS ÉS „HOGYAN TOVÁBB"? 141
Singer Péter: Mit tanultunk a program során? 143
Hegyiné Pallaghy Szilvia: Képzés és foglalkoztatás megvalósítása
az NFT II. keretében 151
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kulcshelyzetek Kulcshelyzetek
Állapot:
1.880 Ft
940 ,-Ft 50
8 pont kapható
Kosárba
konyv