1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Külkereskedelmi propaganda I-IV.

Tartalom

I. kötet
Sós Iván: A nemzetközi kereskedelem
Dr. Facsády Kálmán: A magyar külkereskedelem
Dr. Facsády Kálmán: A külkereskedelem szerepe az új gazdasági mechanizmusban I.
Dr. Facsády Kálmán: A magyar külkereskedelem az új gazdasági mechanizmusban II.
Mangold Pálné - Forgács Vilmos: A propaganda szervezet tevékenysége az új gazdasági mechanizmus vezetési és tervezési rendszerében III.
Propaganda a Csehszlovák Szocialista Köztársaság tökéletesített vezetési és tervezési népgazdasági rendszerében IV.
Dr. Gulyás József: Piackutatás a külkereskedelemben
Forgács Vilmos - Szabó Imre: A propaganda szerepe a külkereskedelemben
Szabó Imre: Propagandapiac kutatás
Dr. Szanyi Jenő: Külkereskedelmi tájékoztató I.
Dr. Szanyi Jenő: Külkereskedelmi tájékoztató II.
Forgács Vilmos: Propaganda eszközök és a külkereskedelmi propaganda eszközei
Fáy Károly: A reklámhordozók és eszközök tagozódása
Fáy Károly - Vécsey György: Cikktagozódás a külkereskedelmi propagandában
Szabó Imre: Propaganda és műszaki fejlesztés
Bartha Rezső: A reklámszövegezés - szerkesztés általános szempontjai
Povarny Jenő: Nyomdaipari alapismeretek
II. kötet
Bartha Rezső: A "Blickfang"-ról I.
Forgács Vilmos: Slogan II.
Tartsay Vilmos: Sajtó-hirdetések I.
Tartsay Vilmos: Sajtó-hirdetések II.
Szabó Imre: A propaganda nyomtatványok
Forgács Vilmos: Az áru mint reklám I.
Forgács Vilmos: A csomagolás reklámhatásának lélektani, vizuális és eladástechnikai elemei II.
Vécsey György: Fotóismeretek I.
Fotóismeretek II.
Komjáth István: Reklámfilm, filmpropaganda, televízió, tv-reklám
Komjáth István: Rádió és fényreklám
Gergely István: Műszaki rajz és rajzolvasás
Havas László: A kiállítások tervezése és kivitelezése
Kristóf László: Vásár, árumintavásár, kiállítás
Kunvári Antal: Műszaki-tudományos reklámmunka
Szatmári Ferenc: Együttműködés különböző intézményekkel, propaganda szolgáltató vállalatokkal és egyéb szervekkel
III. kötet
Dr. Kürthy Pál: Marketing
Pavela Károly: Együttműködés a termeléssel, műszaki cikkek szakszerű eladása
Szatmári Ferenc: Beruházási javak: termelési eszközök, nehézgépek propagandája
Bartha Rezső: A híradástechnikai berendezések és cikkek propagandájáról
A propaganda módszerei az alkalmazás szakmai sajátosságai szerint
Jávor Miklós: A propaganda módszerei az alkalmazás szakmai sajátossága, tömegcikkek, ipar- és képzőművészeti exportáruk kiajánlására
Fehér Tibor: Vegyészet és rokonszakmák
Dr. Veres Gáborné: Gyógyszerpropaganda
Dr. Pietsch Lajos: A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek propagandája
Vécsey György: Szolgáltatási propaganda
Körmendy Ágoston: Vevőszolgálat
Nagy Júlia: Kultúra és propaganda
Forgács Vilmos: Reklámpszichológia - helyett
Forgács Vilmos: Márka - márkázás, védjegy
Komjáth István: Public relations
IV. kötet
Szabó Imre: Propaganda akciók és kampányok
Szabó Imre: A propaganda munka tervezése, szervezése és lebonyolítása
Szabó Imre: Kölcsönhatások a propagandában
Körmendy Ágoston: Internacionális propaganda rendezvények I-II.
Dr. György Ernő: A propaganda és a verseny tisztessége. A verseny jelentősége az új gazdasági mechanizmusban
Haiman György: Betű és tipográfia
Forgács Vilmos: Az artificiális művészet és a reklámművészet kölcsönhatása
Kővári Magda: A kirakat kialakulása - fejlődése - a fejlődés főbb állomásai I.
Kővári Magda: A jó kirakat összetevői II.
Kővári Magda: Öltözködés és divat
Karmazsin László: Az ipari formatervezés szerepe a kereskedelmi árupropaganda (reklám) területén
Tartsay Vilmos: Magyar és nemzetközi reklámkritika és elemzés
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv