kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Lapkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 672 oldal |
| Sorozatcím: | Kultúra és Közösség |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 16 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal és ábrákkal illusztrálva. Teljes évfolyam. |
| 1. szám | |
| Gyermek és művészet | |
| Turcsány Péter: A gyerekek üzenete | 3 |
| Dombyné Szántó Melánia: Föl kell szabadítani a gyerekeket | 33 |
| Pőcze Gábor: Az érintkezés tréningje | 44 |
| Vargha Balázs: A mese és a tömegkommunikáció | 54 |
| Színház, zene | |
| Richard Schechner: Az előadás poétikájához | 61 |
| Malecz Attila: Dzsesszéletünk a számok tükrében | 91 |
| Népművelőképzés | |
| Vitányi Iván: A népművelőképzés ellentmondásai | 106 |
| 2. szám | |
| Könyv | |
| Kamarás István: Hogyan veszi a lapot az olvasó, ha Woland osztja? | 3 |
| Gereben Ferenc: A "mai magyar irodalom" helye az olvasói érdeklődés alakulásában | 25 |
| Iskola | |
| Bujdosó Dezső: Álom az iskoláról | 40 |
| Pelle János: A diplomák inflációja | 52 |
| Közművelődés | |
| Diósi Pál: Az intézményesült tévutak rendszere | 70 |
| Szász János András: Nemzetiségi lét, tudat, közművelődés | 83 |
| Udvardi Lakos Endre: Mi is az animáció? | 88 |
| Andrássy Mária: Művelődési központok Finnországban | 100 |
| 3. szám | |
| Kultúraelmélet | |
| E. Sz. Markarjan: A kulturális tradíció elméletének alapvető problémái | 3 |
| Bújdosó Dezső: Álom az iskoláról | 22 |
| Eszme és életút | |
| Varga Csaba: A személyes szabadságról | 45 |
| Mátyus Alíz: Ki győzi legyőzni? | 59 |
| Olvasás | |
| Lőrincz Judit: Az olvasói élményfolyamatról | 65 |
| Kamarás István: Utazás egy regényben (A Mester és Margarita befogadási folyamatának vizsgálata gimnazista és tanárjelölt olvasók körében) | 80 |
| 4. szám | |
| Olvasótábor | |
| Pálfi Ágnes: Szemelvények az első Olvasótábori kis traktából | 4 |
| Ratkó József: A demokrácia iskolája | 9 |
| Csató Károly: Olvasótábor a margón | 16 |
| Maróti István: Hozzászólás a Kultúra és Közösség olvasótáborokról szervezett beszélgetéséhez | 33 |
| Beszélgetés az olvasótáborokról | 35 |
| Kamarás István: Lehúzni a könyökvédőt a fejünkről (dokumentum-montázs négy értelmiségi olvasótáborról) | 50 |
| Turcsány Péter: A szervezés hátországa | 72 |
| Gregus István: Irodalom az önismeretért (Olvasótábori tapasztalatok) | 78 |
| László Endre: Dobozban a világ | 82 |
| Szabó M. László: Emlékmű - emlékmű - emlék (Szituációgyakorlat) | 90 |
| Kultúra és gazdaság | |
| Marschall Miklós: gondolatok a gazdaság és a művelődés néhány összefüggéséről két könyv nyomán | 93 |
| 5. szám | |
| História | |
| Papp Oszkár: A felszabadulás művészete (Vázlat és emlékezés) | 3 |
| Oktatás | |
| Deák Zsuzsa - Saródy Éva: Az oktatási tudományos, közművelődési felsőfokú végzettségűek néhány demográfiai, foglalkozási jellemzője és a pedagóguspálya | 29 |
| Arany Éva: A lengyel oktatási rendszer fejlődésének főbb tendenciái (1944-1982) | 46 |
| Martin Kramar: Az általános iskolai tanárok képzése a Szlovén Szocialista Köztársaságban | 56 |
| Gerhard Berger: A kötelező iskolai pedagógusképzés helyzete Ausztriában | 60 |
| Gáborjáni Péter: Audiovizuális stúdió a felsőoktatásban | 64 |
| Balogh Béla: Iskolavilágításról - új megvilágításban | 77 |
| Tömegkultúra | |
| Jánosi György. A kellemesség szükséglete mint a szórakozás kialakulásának szubjektív feltétele | 83 |
| Király Jenő: A tömegművészet a társadalmi kommunikációban | 91 |
| Hadas Miklós: Kun Béla téri gyertyák (két popzeneszám értelmezése) | 109 |
| 6. szám | |
| A Magyar Úttörők Szövetsége Országos Elnökségének pályázata | 3 |
| História | |
| Papp Oszkár: A felszabadulás művészete (Vázlat és emlékezés) | 5 |
| Tömegkultúra | |
| Király Jenő: A tömegművészet a társadalmi kommunikációban | 31 |
| Művelődési Intézmények | |
| Sz. Kiss Csaba: Tudományos könyvtár kontra városi nyilvános könyvtár (A funkcionális többarcúság értelmezésének zavarai a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár történetében) | 43 |
| Heit Gábor: Mit vártak a környék lakói a BMK könyvtárától? | 61 |
| Eszik Zoltán: Szakmai és társadalmi tényezők szerepe az integrált alapellátó intézmények (általános művelődési központok) vezetésében | 70 |
| Répássy Helga - Vámos Dóra: A komplex intézmények gazdasági számírtásainak néhány problémája | 80 |
| Lovas Tünde: A középiskolai klubok lehetősége és valósága | 88 |
| Horizont | |
| Ágh Attila: A nemzeti és nyugati kultúrák konfliktusa a harmadik világban | 96 |
| J. Katus: Felvilágosítás: a holland társadalmi komunikációi egyik formája | 106 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.