1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sales & Marketing szakszótár

angol-magyar-angol

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 388 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-224-796-5
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Amikor egy friss diplomás marketinges elkezdi a munkáját, az egyik legelső munkahelyi tapasztalata az, hogy a csapat szókincse tele van olyan angol kifejezéssel, amelyet még a marketingre szakosodott hallgatók sem tanulnak. Top-of-mind awareness, brand equíty, facíng, punching, flanker brand. Bármennyire próbáljuk védeni nyelvünket, a vállalatok feltartóztathatatlan nemzetköziesedése kedvez az angol szakkifejezések terjedésének. A marketingben a legtöbb innováció az amerikai piacról származik, de az angol nyelvű kommunikáció a kapcsolattartásban is megkerülhetetlen. Nem sznobizmus tehát azt állítani, hogy az angol a marketing „eszperantója". Az oktatás képtelen lépést tartani az angol marketing szakkifejezések keletkezésével és gyors bevezetésükkel a mindennapi használatba. Ez a kötet olyan széles körben fedi le a vállalati gyakorlatban használt szakszókincset, hogy az jól tükrözi a szaknyelv specializálódását is. Márkamenedzsment, reklám, médiatervezés, termékfejlesztés,... Tovább

Fülszöveg

Amikor egy friss diplomás marketinges elkezdi a munkáját, az egyik legelső munkahelyi tapasztalata az, hogy a csapat szókincse tele van olyan angol kifejezéssel, amelyet még a marketingre szakosodott hallgatók sem tanulnak. Top-of-mind awareness, brand equíty, facíng, punching, flanker brand. Bármennyire próbáljuk védeni nyelvünket, a vállalatok feltartóztathatatlan nemzetköziesedése kedvez az angol szakkifejezések terjedésének. A marketingben a legtöbb innováció az amerikai piacról származik, de az angol nyelvű kommunikáció a kapcsolattartásban is megkerülhetetlen. Nem sznobizmus tehát azt állítani, hogy az angol a marketing „eszperantója". Az oktatás képtelen lépést tartani az angol marketing szakkifejezések keletkezésével és gyors bevezetésükkel a mindennapi használatba. Ez a kötet olyan széles körben fedi le a vállalati gyakorlatban használt szakszókincset, hogy az jól tükrözi a szaknyelv specializálódását is. Márkamenedzsment, reklám, médiatervezés, termékfejlesztés, piackutatás, direktmarketing, trade marketing, webmarketing, merchandisíng... Nincs olyan oktató, hallgató vagy szakember az üzleti szférában, aki nélkülözhetné a könyvtárából.
Veres Zoltán sorozatszerkesztő Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Sales & Marketing szakszótár Sales & Marketing szakszótár

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
5.940 Ft
4.150 ,-Ft 30
37 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Sales & Marketing szakszótár Sales & Marketing szakszótár

A lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
5.940 ,-Ft
53 pont kapható
Kosárba
konyv