« Le narcissisme iatent d'un individu se réveille brusquement quand celui-ci se transforme en client
« J'ai toujours été frappé par la proximité quasi congénitale entre le marketing et la psychologie. Frappé aussi par le fait que peu de livres abordaient ce theme.
« Une nouvelle race de client est née, le client zappeur qui passe d'une marque a une autre au gré de son humeur, des promotions a court terme ou du hasard. Il apparaît en fait qu'étant de plus en plus sollicité, le client finit par regarder uniquement son propre nombril et se transforme en enfant gâté qui casse ses jouets au fur et a mesure qu'on les lui donne.
« Ce livre a pour but d'analyser comment s'est fait le passage du Client-Roi au Client-Moi. Il est nourri d'expériences vécues et de témoignages de responsables de marques. Il s'appuie de surcroît sur les travaux des meilleurs psychologues et marketers spécialisés.
« Il montre que le Client (soit-disant) Roi s'est fait plus souvent décapiter qu'encenser ! »...
Tovább
Fülszöveg
« Le narcissisme iatent d'un individu se réveille brusquement quand celui-ci se transforme en client
« J'ai toujours été frappé par la proximité quasi congénitale entre le marketing et la psychologie. Frappé aussi par le fait que peu de livres abordaient ce theme.
« Une nouvelle race de client est née, le client zappeur qui passe d'une marque a une autre au gré de son humeur, des promotions a court terme ou du hasard. Il apparaît en fait qu'étant de plus en plus sollicité, le client finit par regarder uniquement son propre nombril et se transforme en enfant gâté qui casse ses jouets au fur et a mesure qu'on les lui donne.
« Ce livre a pour but d'analyser comment s'est fait le passage du Client-Roi au Client-Moi. Il est nourri d'expériences vécues et de témoignages de responsables de marques. Il s'appuie de surcroît sur les travaux des meilleurs psychologues et marketers spécialisés.
« Il montre que le Client (soit-disant) Roi s'est fait plus souvent décapiter qu'encenser ! »
Henri Kaufman
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.