A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Contemporary Direct & Interactive Marketing

Szerző
New Jersey
Kiadó: Prentice-Hall
Kiadás helye: New Jersey
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 477 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 20 cm
ISBN: 978-0-13-608610-9
Megjegyzés: 2. kiadás. Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


i^CONTEMPOI^Kr^:.
^ Direct di Interactive
SiREif M-^rketin^-
SECOND EDITION ~
LISA SPILLER
MARTIN BAIER
The new media of yesterday have become mainstream media today. We cannot begin to envision what changes are ahead—but one thing is certain, traditional direct and interactive marketing principles will still apply. This second edition
• Builds on these traditional foundations.
• Captures the new media and methods.
• Explores the future innovations of direct and Interactive marketing.
Written by recognized leaders, Martin Baier, a member of the "Direct Marketing Hall of Fame," and Lisa Spiller, an award-winning direct marketing educator, this textbook provides a comprehensive and fresh overview of direct marketing for today's business world.
'rentice Hall an imprint of
9780136086109

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Contemporary Direct & Interactive Marketing Contemporary Direct & Interactive Marketing Contemporary Direct & Interactive Marketing
Állapot:
6.400 ,-Ft
32 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!