1.034.204

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ifjúság és tömegkommunikáció

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Tankönyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 180 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 11 cm
ISBN: 963-17-0861-6
Megjegyzés: Tankönyvi száma: 52662.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó5
Bevezetés9
A tömegkommunikáció történelmi-materialista koncepciójának néhány alapkérdése15
A tömegkommunikáció mint a szociális kommunikáció specifikus formája16
Fontos alapfogalmak levezetése19
A tömegkommunikáció konkrét történelmi meghatározottsága26
A tömegkommunikáció fejlődésének társadalmi-történeti okairól28
Tömegkommunikáció az állammonopolista rendszerben31
Tömegkommunikáció a szocialista társadalomban40
A tömegkommunikáció fogalmához45
A magatartás tömegkommunikáció általi meghatározottságának feltételei és törvényszerűségei az ifjúkorban55
Előzetes megjegyzések55
A tömegkommunikációs eszközök használata a fiatalok körében56
A tömegkommunikációs eszközök használatára fordított idő57
A tömegkommunikációs eszközök tartalmi használata60
A tömegkommunikációs eszközök használatát befolyásoló szociális és személyi tényezők63
A tömegkommunikációs eszközök használata az ifjúság körében - az egyes pozícióktól függően63
Kis csoportok hatásai a tömegkommunikációs eszközök használatára67
Általános jellemzés67
A család befolyásai72
Egyes kis csoportok hatása a tömegkommunikációs eszközök kínálatából való választásra84
Az ifjú kommunikáns mint személyiség86
A tömegkommunikációs eszközök kínálatából való válogatás kérdéseiről88
Elméleti és módszertani szempontok a tömegkommunikáció hatásának elemzésében91
A hatás fogalmához91
A kommunikánsra gyakorolt hatás95
A tömegkommunikáció hatásainak ismérveiről97
Metakommunikáció a posztkommunikatív fázisban mint a hatásfolyamat lényeges változója100
A tömegkommunikációs hatások elemzésének néhány elméleti és módszertani feltétele105
A magatartás tömegkommunikáció általi determinációjának folyamata108
A befogadás folyamatáról114
A beállítódás és kialakulása117
A beállítódás folyamatáról118
A beállítódási módok jellemzéséhez122
Beállítódási diszpozíció127
A megismerési vagy kognitív részstruktúráról132
A motivációs részstruktúráról135
A beállítódás kialakulásának alapmodellje140
A tömegkommunikáció és az ifjúság nevelése: néhány következtetés149
Irodalomjegyzék179
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv