1.034.732

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Macromedia FLASH 5

Szerző
Lektor

Kiadó: Panem Könyvkiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 528 oldal
Sorozatcím: Webvilág
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-545-329-9
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés13
Flash-filmek készítése17
A Flash-projekt megtervezése19
A Flash szolgáltatásai20
A Flash képformátumok20
A Flash-szimbólumok és példányok23
A munkaterület bemutatása24
A film módosítása a panelek segítségével25
A gyorsindító bemutatása25
Időmegtakarítása a helyi menük használatával25
A film elemeinek rendezése, a dokumentumkönyvtár26
A könyvtár ablakának átméretezése27
A könyvtár Options menüje28
A könyvtár tartalmának mappákba rendezése28
A könyvtár karbantartása30
A közös könyvtárak előre elkészített objektumainak használata30
Egyéni könyvtárak létrehozása30
Flash-filmek megtervezések31
Flash-filmek készítése32
Dokumentum létrehozása32
Az illusztrációk létrehozása32
Animáció a Flashben34
Az idősáv fogalma34
Filmek villámnézete a Controller használatával35
Interaktív filmek36
Flash-filmek publikálása és megtekintése36
Flash-filmek lejátszása37
Flash-filmek publikálása37
Flash-filmek közzététele az Interneten38
A Flash beállításai39
A Flash felhasználói felülete43
A színtér43
A szerkesztőablak45
Az eszköztár testreszabása47
Navigálás az idősáv segítségével53
Az objektumok rétegezése56
A hagymahéj opció beállításai58
Új Flash-film készítése61
Új Flash-dokumentum létrehozása62
A film paramétereinek beállítása62
A film méretének meghatározása63
A képkockasebesség megszabása63
Flash-dokumentum elmentése65
Létező Flash-dokumentum megnyitása66
Más filmek elemeinek használata66
Megjelenítési módok67
A segédháló68
Vonalzók70
Vezérvonalak71
A film színhelyekre tagolása74
A Scene panel75
Navigáció a filmben76
Filmek gondozása a Movie Explorer segítségével78
Grafikus objektumok készítése filmekhez82
Az eszköztár megfelelő eszközének kiválasztása82
Objektumok készítése83
A kitöltő- és vonalszínek kiválasztása84
A vonalstílus kiválasztása85
Egyedi vonalstílus létrehozása86
Vonalak és görbék rajzolása87
Szövegobjektumok gyors létrehozása a Text eszköz segítségével94
Egyszerű alakzatok készítése95
Grafikák kijelölése és szerkesztése az Arrow eszközzel97
Az Arrow eszköz üzemmódjai98
Az objektumok alakjának átformálása az Arrow eszközzel102
Több objektum egyidejű kiválasztása103
Munka egymást metsző vonalakkal105
Objektumok létrehozása alakzatok kombinálásával105
Színek mintavételezése és alkalmazása108
Dropper (pipetta)109
Eraser (radír)110
Objektumok nézetének megváltoztatása112
Multimédia a Flash-filmekben115
Szövegobjektumok készítése117
Szövegobjektumok készítése és szerkesztése117
Egyszerű feliratok készítése119
A szöveg megjelenésének kialakítása122
Beviteli és dinamikus szövegmezők létrehozása129
Szövegek és grafikák átalakítása138
A szövegek és grafikák kinézetének megváltoztatása138
Objektumok átméretezése139
Objektumok forgatása141
Objektumok torzítása és tükrözése143
A Transform panel144
Az objektumokhoz igazítás145
Objektumok igazítása segédháló használatával146
Az objektumok takarási sorrendjének megváltoztatása146
Objektumok pozíciójának zárolás és feloldása148
A színtér elemeinek elrendezése149
Objektumok részleteinek lekérdezése154
Színek és vonalstílusok használata160
A Flash színkezelésének alapjai160
Webpaletta használata161
Grafikák és szövegek színezése163
Színek megadása a színpanelek segítségével168
Vonalak stílusának és szélességének megadása182
Grafikus szimbólumok, példányok és könyvtárak183
Grafikus szimbólumok létrehozása184
Objektumok szimbólummá alakítása185
Új grafikus szimbólum készítése186
Szimbólumok szerkesztése188
Grafikus szimbólumok használata190
Példány (Instance) elhelyezése191
Példány szerkesztése transzformációs eszközökkel193
Példány visszaalakítása grafikává193
A példányok tulajdonságainak beállítása és módosítása195
Az Effect panel195
Az Instance panel197
Szimbólumok és példányok tulajdonságainak lekérdezése200
A Movie Explorer használata200
A közös könyvtár használata205
Navigálás a dokumentumkönyvtárakban207
Képek és hangok hozzáadása a Flash-filmekhez213
Más programokkal készített grafikák jellemzői213
A vektoros grafikák tulajdonságai214
A raszteres grafikák tulajdonságai214
Grafikák importálása216
Importálás Fireworksból és FreeHandből216
Importálás más programokból220
QuickTime filmfileok importálása225
Vektoros grafikák exportálása más programokba228
Vektoros grafikák exportálása más programokba230
Bittérképes képek használata231
Szimbólumok tulajdonságainak beállítása és módosítása232
Bittérképek tulajdonságainak beállítása és módosítása233
Bittérképek szerkesztése234
Bittérképek utánrajzoltatása235
Bittérképek széttördelése237
Hangok importálása és csatolása240
A digitális hang működési elve241
Hangok Flash-filmekhez adása246
Hangok hozzáadása egy réteghez246
Hangok elérése és csatolása a hangkönyvtárból250
Hangok hozzáadása gomb- és moziklip-szimbólumokhoz251
Flash animációs technikák253
A Flash-animáció alapjai255
Gondolkozzunk animátorként!256
Az animáció és az állóképtervezés kapcsolata257
Tervezzük meg a filmet!257
Animáció különböző időszekvenciákon261
Animáció különböző rétegeken262
Képkockák az animációban264
Hagymahéj beállítások272
Köztes mozgás az animációkban276
A köztes mozgás és a köztes alakváltoztatás kapcsolata277
A köztes mozgás fogalma277
Képkockák és képkockacsoportok szabályozása köztes mozgásokban288
Képkockák másolása és beillesztése289
Köztes mozgatású objektumok beállítása a Frame (képkocka) panellel291
Animáció irányított útvonal mentén294
Maszkréteg használata köztes mozgásban - tanpélda300
Köztes alakváltozása használata animációkban305
Köztes alakváltozás306
Köztes alakváltozás több kulcsképkockával308
Köztes alakváltozás tulajdonságainak módosítása309
Köztes alakváltozás és közts mozgatás többrétegű filmekben313
Többrétegű köztes alakváltozás szétbontása316
Objektumok közötti átalakulás319
Egy morfózist tartalmazó film szétbontása321
Alakirányítók alkalmazása morfózisokban324
Alakváltozási tulajdonságok beállítása327
Gombok és moziklipek készítése a Flashben329
A gombok és moziklipek330
Egy gomb elkészítése330
Gombunk tesztelése336
A gomb tulajdonságainak módosítása343
Egyszerű effektusok hozzáadása gombokhoz346
A Flashbeli moziklipek működési elve350
Moziklip létrehozása352
Az animáció moziklippé alakítása a fő idősávon357
Hang hozzáadása egy moziklipréteghez357
Animált gomb létrehozása egy moziklipből359
Interaktív filmek készítése365
ActionScript klipekhez, gombokhoz, képkockákhoz adása367
Interaktvititás és ActionScript368
Az objektumorientált programozás fogalma368
Az Actions panel370
ActionScript létrehozása és futtatása377
Akció hozzárendelése egy képkockához377
Gombesemények379
Moziklipek viselkedésének vezérlése gombesemény-kezelőkkel386
Az ActionScript ereje404
A változó fogalma404
A változók érvényességi köre405
Karakterláncok és utasítások405
Egyszerű változó létrehozása407
"Fogd és vidd" effektus létrehozása415
A hitTest funkció423
A Smart Clipek445
Egyszerű előtöltő készítése az ifFramesLoaded akció segítségével450
Flash-filmek tesztelése és publikálása456
A film elemeinek optimalizálása457
A film helyi tesztelése458
Flash-filmek exportálása471
A film publikálása474
Függelék496
Flash 5 gyorsbillentyűk496
Flash 5 források504
Tárgymutató517
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5

A borító kissé töredezett, a lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
2.440 Ft
1.220 ,-Ft 50
11 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5 Macromedia FLASH 5

A borító enyhén kopott, a lapélek foltosak.

Állapot:
2.440 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba
konyv