1.034.801

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A csomagolásról

Epizódok a reklám történetéből/A csomagolás története dióhéjban/Csomagolásdesign grafikai és tipográfiai részletekkel

Szerző
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 127 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 26 cm x 17 cm
ISBN: 963-8271-60-4
Megjegyzés: Gazdagon illusztrálva színes fotókkal, ábrákkal.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Bevezető helyett
Jobb könyvek esetén a szerző, mintegy az utolsó szó jogán (hiszen a bevezetőt valószínűbb, csak munkája végeztével írta), mentséget keres, mit miért hagyott ki, vagy éppen mit... Tovább

Előszó

Bevezető helyett
Jobb könyvek esetén a szerző, mintegy az utolsó szó jogán (hiszen a bevezetőt valószínűbb, csak munkája végeztével írta), mentséget keres, mit miért hagyott ki, vagy éppen mit hogyan értsen a nyájas olvasó... Erich Kästner némely könyvéhez többet is biggyesztett az ismételt kiadások okán.
nos, a csomagolás nem ilyen műfaj: amikor az áru az üzletekbe kerül, már késő magyarázkodni. Népszerűsítő reklámot folytatni azonban szabad.
E könyv témája a csomagolás: a termék vagy márkaazonosság koncentrált formája. Olyan meghatározó immár, hogy a modern művészet nagyjai rendre foglalkoznak vele. Kétszeresen is alkalmazott művészet tehát.
Művészet, hogy olyat ígérjünk, kínáljunk, amivel még szavahihetőek maradhatunk. A csomagolásdesign megjeleníti a termék előnyeit és a piaci elvárások figyelembevételével vonzóvá teszi azt. A forma, az anyag, az előállítás technikája a grafikai tervvel egy egységet alkot, amely a termékeket a versenyhelyzetben - mert nincs annál szigorúbb megmérettetés, mint az áruk versenye - a minőséget előtérbe állítva, egyértelműen pozicionálja.
Mégis, inkább az áttekintés összegzésképpen: három fő részre tagolható e kötet. Egy rövid reklámtörténet után a csomagolás múltjáról esik szó, majd szándékom szerint a legáltalánosabb, néhol sajátos példák bemutatásával a csomagolástechnika, azon belül pedig leginkább a tipográfia kerül előtérbe.
Hogy könyvünk mértékadó és értékálló lehessen, a szövegbe rendre idézem azokat, akiket idolként szakmánk elismer.
Végezetül: kész vagyok bebizonyítani bármit.
(Ezt ugyan Oscar Wilde mondta...) Vissza

Maczó Péter

Maczó Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Maczó Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv