1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sulinet

Fülszöveg

Milyen módszertani elveket, eljárásokat célszerű követni az Internet oktatási alkalmazása során? Milyen szerepet várhatunk az oktatásban az Internet használatától? Hogyan tanul általa a tanuló? Mi a tanár feladata az internetes oktatásban?
"A hipervilág és a makrovilágok egyaránt és egyre nagyobb mértékben tartalomszolgáltató forrásként működnek a nyitott tanulási környezetben. A közeljövő finomodó szoftverei lehetővé fogják tenni, hogy minden tanuló a számára legeredményesebb, egyedi, csak rá jellemző úton és módon tanuljon."
"Az Internet új lehetőségeket kínál a tananyag átadására. A számítógépes hálózaton közösen végzett munka közelebb hozhatja egymáshoz az oktatókat és a tanulócsoportokat. A tanár szerepe az internetes környezetben már nem a hagyományos előadó szerepe."
"De most valóban megváltozik a dolog, most valóban arról szól a történet, hogy egy korlátlanul rendelkezésre álló információhalmazból fel tudunk-e építeni, rendszerezni tudunk-e saját világot, ami versenyez a... Tovább

Fülszöveg

Milyen módszertani elveket, eljárásokat célszerű követni az Internet oktatási alkalmazása során? Milyen szerepet várhatunk az oktatásban az Internet használatától? Hogyan tanul általa a tanuló? Mi a tanár feladata az internetes oktatásban?
"A hipervilág és a makrovilágok egyaránt és egyre nagyobb mértékben tartalomszolgáltató forrásként működnek a nyitott tanulási környezetben. A közeljövő finomodó szoftverei lehetővé fogják tenni, hogy minden tanuló a számára legeredményesebb, egyedi, csak rá jellemző úton és módon tanuljon."
"Az Internet új lehetőségeket kínál a tananyag átadására. A számítógépes hálózaton közösen végzett munka közelebb hozhatja egymáshoz az oktatókat és a tanulócsoportokat. A tanár szerepe az internetes környezetben már nem a hagyományos előadó szerepe."
"De most valóban megváltozik a dolog, most valóban arról szól a történet, hogy egy korlátlanul rendelkezésre álló információhalmazból fel tudunk-e építeni, rendszerezni tudunk-e saját világot, ami versenyez a másik gyermeknek, a harmadiknak világlátásával és világmagyarázatával és el tudjuk-e rendezni ezt a dolgot."
"Az Internet lehetőséget ad arra, hogy az ifjúságot bevonjuk, egyrészt saját környezete értékeinek felismerésébe, megőrzésébe, másrészt sokoldalúan alkalmazható anyagok szerkesztésébe, fejlesztésébe." Vissza

Tartalom

Magyar Bálint: Sulinet - válasz egy kihívásra7
Racskó Péter: A Sulinet jelenlegi helyzete, tervek18
Kárpáti Andrea: Számítógép az oktatásban külföldön23
Komenczi Bertalan: Nyitott tanulási környezet és forrásközpontú tanulás az informatizálódó társadalomban38
Kárpáti András: Sulinet program - Tartalom szolgáltatás49
Zimányi Magdolna: A Sulinet program a tanforum levelezési lista tükrében55
Nagy Ádám: Tanulok vagy tanítanak - Az informatikáról alkotott képünk a szakképzésben64
Koczka Ferenc: Számítógépes hálózatok az oktatásban71
Orczánné Jakubisz Zsuzsa: Internet a CD-ROM-on77
Kovács Győző: Sulinet és Teleházak78
Keserű Katalin: GESTA 2000 diákprogram79
Nahalka István: Számítógép és pedagógia83
Zsakó László: Az Internetes és multimédiás oktatás módszertani kérdései89
Kis-Tóth Lajos: A Sulinet program hatása a tanárképzésre és tanár továbbképzésre98
Szerencsés György: Számítógéppel segített oktatás és tanulás115
Herendi István: Internetre alapozott módszerek alkalmazása a tanár-továbbképzésben125
Barótfi Ákos: A multimédia és Internet alkalmazhatósága az oktatásban135
Ivanics Nóra Enikő: Az InterNet felhasználási lehetőségei az egyes műveltségterületeken a frontális órai és az otthoni munkában139
Kiss Árpád: Gondolatok az iskolai számítógépes rendszerek üzemeltetéséről147
Medve Anna: Az Internet alkalmazása az adatkezelés és adatbázis-kezelés tanításában151
Fehér Péter: Mire jó egy iskolai Intranet hálózat?164
Kokas Károly: Saját készítésű tematikus "internet konzervek" a tanórán168
Osváth Péter: Milyen oktatási anyag kerüljön a hálózatra? 179
Steiner Csaba - Tátrai József: HTML és JAVA kicsiknek és nagyoknak191
Kocsisné Dr. Baán Mária: Korszerű tananyagok és az oktatási módszerek fejlesztése nemzetközi együttműködésben192
Berta Miklós - Horváth András - Tolnai László: Egy Internetes tananyagfejlesztő rendszer199
Jakab Zsolt: Digitális tankönyvek készítése205
Csanády Miklós: Word Wide Web tanítása gimnáziumainkban - Újjáéledő önképzőkörök?206
Tarr Bence: Internet Kezdőcsomag208
Nádasi András: A "tanszermúzeum" cd-rom fejlesztési tapasztalatai210
Stóka György: Lexikális ismeretek és az Internet211
Bene Béla: Internet az állampolgári ismeretek oktatásában218
Szedlay Péter: A Sulinet lehetőségei a pályaválasztási tanácsadásban220
Juhász Ágnes: Pálya- és képzésválasztás segítése - a SÚGÓ projekt223
Lux Zoltán - Szakolczai Attila: Az 1956-os magyar forradalom története az Internet-ig (Árpád-kor)234
Balogh Imre: Matematika és Internet239
Varga-Umbrich Károly: Az Internet használata a fizika oktatásában240
Hentz Károly: A hatékony műszaki oktatás számítógépes támogatása246
Kozma Róbert: Összegző beszámoló, javaslatok a Sulinet - ablak a világra konferenciáról247
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv