kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Akadémiai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 475 oldal |
| Sorozatcím: | Magyar Pedagógia |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| 1. szám | |
| Nagy Sándor 70 éves | 3 |
| Nagy Sándor - válogatott bibliográfia | 8 |
| Tanulmányok | |
| Vastagh Zoltán: A tanulókat fejlesztő értékelés az iskola nevelési rendszerében | 16 |
| Bábosik István: Kritikus életkori szakasz a személyiség erkölcsi fejlődésében | 30 |
| Hunyady Györgyné: Az "egyéniség" pedagógiánkban (1945-1985) | 52 |
| Csirikné Czachesz Erzsébet: Gondolkodási stratégiák a 14 éves tanulók nyelvlogikai műveleteiben | 62 |
| Zibolen Endre: Népoktatásügyünk az önkényuralom éveiben | 77 |
| Mészáros István: Van-e ezer éves iskolánk? | 107 |
| Körkép | |
| Habermann M. Gusztáv: Napjaink pedagógiai szociológiája az angolszász államokban | 120 |
| Könyvekről | |
| Kovács J. László: Régen volt iskolák (Hernády Erzsébet) | 136 |
| Krónika | |
| Újjáválasztották az MTA Pedagógiai Bizottságát | 144 |
| 2. szám | |
| Tanulmányok | |
| Daróczy Sándor: A fiatalkori szocializáció és értékorientáció néhány sajátossága | 155 |
| Kiss István: Középiskola végzős tanulóinak tevékenységrendszere | 173 |
| Bartal Andrea: Munkatankönyvek a tanítási-tanulási folyamatban | 198 |
| Hadházy Tibor: Az előadás és előadó a főiskolai oktatásban | 212 |
| Horváth-Szabó Katalin: A tanári értékelés és a tanulói teljesítmény közötti jellemző összefüggésekről | 233 |
| Szokolszky Ágnes: Etnometodológiai szemlélet a pedagógiában | 250 |
| Patkós József: Világnézet és nevelési célrendszer Fináczy Ernő pedagógiájában | 265 |
| Körkép | |
| Dusan Driensky: A műszaki tantárgyak tanárainak pedagógiai képzése a Bratislavai Szlovák Műszaki Főiskolán | 283 |
| Könyv | |
| Kozéki Béla: Személyiségfejlesztés az iskolában (Réthy Endréné) | 290 |
| 3-4. szám | |
| Tanulmányok | |
| Szebenyi Péterné: Köznevelésünk értékszerkezetének repedései | 303 |
| Komlósi Sándor: A pedagógus és a szülő együttműködése | 318 |
| Zrinszky László: Kommunikáció a politikai felnőttoktatásban | 333 |
| Nagy Mária: Politika, tudomány és pedagógiai gyakorlat az 1945 utáni magyar oktatási rendszerben | 343 |
| Köte Sándor: Az új nevelés elméleti kérdései Kemény Gábor munkáiban | 359 |
| Varga Gábor: Szabó Endre óvodapedagógiai munkássága | 375 |
| Pukánszky Béla: A Prohászka-Tettamanti-vita | 394 |
| Nagy Péter Tibor: A közoktatásirányítási reform keretei a harmincas években | 411 |
| Fürj Zoltán: Révész Imre "Bizalmas utasítás"-ának keletkezéséről | 424 |
| Nevelők, intézmények, kutatások | |
| Farkas Endre: Legyen a nevelés mindig beavató jellegű. Beszélgetés Ancsel Évával a nevelésről | 431 |
| Pőcze Gábor: A művelődési folyamatok környezetfüggő szerveződése: általános művelődési központok | 440 |
| Kritikák, könyvismertetések | |
| Kozma Tamás: Tudásgyár? Az iskola mint társadalmi szervezet (Krisztián Béla) | 449 |
| Szebenyi Péterné: Erkölcs és világnézet a személyiségfejlődésben (Szöllősi Zsuzsa) | 451 |
| Szabó Ildikó - Csepeli György: Nemzet és politika a 10-14 éves gyerekek gondolkozásában. Tanulmányok, beszámolók, jelentések (Szöllősi Zsuzsa) | 456 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.