| Kiadó: | Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 89 oldal |
| Sorozatcím: | Magyar Pedagógia |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Tanulmányok | |
| Báthory Zoltán: A finn és a magyar érettségi összehasonlító elemzése | 3 |
| Kárpáti Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig | 19 |
| Caroline Bodóczky - Angi Malderez: Egy új gyakorlótanítási modell és jelentősége a tanárképzésben | 37 |
| Szemle | |
| Halász Gábor: A nemzetközi kapcsolatok szerepe a közoktatás fejlesztésében | 53 |
| Könyvekről | |
| Faludi Szilárd: Báthory Zoltán: "Tanulók, iskolák, különbségek" (Egy differenciális tanításelmélet vázlata) | 63 |
| Csapó Benő: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap | 65 |
| Információk | |
| Az oktatásügyi kutatások helyzete és a fejlesztés feladatai | 69 |
| A neveléstudomány doktorai | 73 |
| A Magyar Pedagógia publikációs stílusa | 81 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.