| Kiadó: | Magyar Környezeti Nevelési Egyesület |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 60 oldal |
| Sorozatcím: | KN Szer-Tár - Műhelyszervezési kézikönyvek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 30 cm x 21 cm |
| ISBN: | 963-035-873-5 |
| Bevezetés | 2 |
| Miért tanítsunk környezeti témákról? | 3 |
| Egy logikus alapvetés | 3 |
| Egy gyakori kritika | 4 |
| A környezeti témák bemutatásának módszerei | 6 |
| A problémamegoldás ötlépcsős folyamata | 7 |
| A téma kiválasztása | 8 |
| A probléma megfogalmazása | 8 |
| Megoldások keresése | 9 |
| A megoldási lehetőségek elemzése | 10 |
| A cselekvés | 10 |
| Javaslatok az ötlépcsős folyamat bemutatására | 12 |
| Környezeti témák megközelítése tanórán | 13 |
| Témafeltárás | 14 |
| Megoldások tanulmányozása | 15 |
| Cselekvés | 17 |
| A szükséges tanulói és tanári készségek | 18 |
| Döntéshozási készségek | 18 |
| Facilitálási készségek | 19 |
| A kritikus gondolkodás készsége | 19 |
| Konfliktuskezelési készség | 20 |
| A környezeti témákat hatékonyan oktató tanárok jellemzői | 21 |
| A leggyakrabban előforduló akadályok és elhárításuk módja | 22 |
| Strukturális akadályok | 22 |
| Személyes aggodalmak - mint akadályok | 22 |
| Hiányzó támogatás | 23 |
| Gyakorlatok és mintalapok | 24 |
| Források | 56 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.