1.035.019

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Adobe Flash CS4 I.

Szerző

Kiadó: 2F Iskola
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 164 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó


Bevezető
Az Internet valódi sikerét a WWW (World Wide Web -Világháló) hozta, és a grafikák megjelentek a publikált oldalakon.
Pontosan úgy, mint a száz évvel ezelőtti fénykép esetében, ma már... Tovább

Előszó


Bevezető
Az Internet valódi sikerét a WWW (World Wide Web -Világháló) hozta, és a grafikák megjelentek a publikált oldalakon.
Pontosan úgy, mint a száz évvel ezelőtti fénykép esetében, ma már nem elégszünk meg az Interneten statikus képekkel.
Ma már animációra, filmekre vágyunk!
Ez az új elvárás igazolja az olyan termékek, mint amilyen az Adobe Flash CS4 létrejöttének jogosultságát.
Vele végre tetszés szerint készíthetünk animációkat internetes publikáláshoz és terjesztéshez megfelelően tömörített formátumban. Vissza

Tartalom


Tartalom
Bevezető 3
1. FEJEZET
A Macromedia Flash grafikus felülete 7
1. Lecke
Egyszerű alakzatok készítése 9
2. Lecke
Objektumok kijelölése, áthelyezése és törlése 14
3. Lecke
Ceruza 18
4. Lecke
Ecset 21
5. Lecke
Tintatartó 25
6. Lecke
Festékeskanna 28
7. Lecke
Radír 29
8. Lecke
Alakzatok
csoportosítása 32
9. Lecke
Időegyenes 35
10. Lecke
Rövid animáció készítése képkockánként 38
Adobe Flash CS4 I
2. FEJEZET
Továbblépés a mozi készítés alapjai felé
1. Lecke
Torzítás, átméretezés és forgatás
2. Lecke
Alakzatok kivágása
és összeolvasztása (összerakása)
43
47
3. Lecke
Szimbólumok és példányok (objektumok) többszöri
5. Lecke
„Bitmap" képek importálása és vektoros képpé alakítása 59
6. Lecke
Szövegbevitele, módosítása, egyszerű alakzatokba történő
7. Lecke
Automatikus animáció két kulcsképkockából kiindulva 66
8. Lecke Rétegek (Layers):
Objektumok külön rétegeken történő
elhelyezése munkánk leegyszerűsítéséhez 69
9. Lecke
Egyszerű alakzatok, automatikus animálása, avagy alakzatok csodával határos
átváltozása 75
10. Lecke
Alakzatok módosításánál fix pontok kijelölése 77
felhasználása
4. Lecke
Példányok és szimbólumok módosítása
50
55
konvertálása
62
Tartalom
3. FEJEZET
Komplex animáció készítés 80
1. Lecke
Objektumok mozgási vonalának meghatározása mozgásvezető-réteg segítségével 81
2. Lecke
Szimbólumokba és példányokba
elmentett animációk (MovieClip) 85
3. Lecke
Egéráthaladásra érzékeny nyomógombok készítése 88
4. Lecke
Nyomógombok működőképessé tétele 91
5. Lecke
Címkék és megjegyzések;
Rétegek szervezése 97
6. Lecke
Feltételek, a választások irányítása 100
7. Lecke
Akciók a nyomógombokon; Akciók a képkockákon 107
8. Lecke
Hangok: eseményhangok alkalmazása 109
9. Lecke
A hangok: zenei aláfestés alkalmazása 115
10. Lecke
Jelenetek: a film felbontása
egyszerűbb egységekre; 117
Adobe Flash CS4 I.
4. FEJEZET
Kapcsolódás az Internetre 120
1. Lecke
Maszkok 121
2. Lecke Legördülő menü
létrehozása 126
3. Lecke
Összefoglaló példa az animáció készítésre 133
4. Lecke
Összefoglaló példa
az interaktivitásra 136
5. Lecke
ÚjURL-re ugrás 140
6. Lecke
Film publikálása 144
7. Lecke
Egyéb publikációs
formák 148
8. Lecke
A film optimalizálása 150
Tartalom 155
Jegyzet 159

Mariella Renieri

Mariella Renieri műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Mariella Renieri könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Adobe Flash CS4 I. Adobe Flash CS4 I.
Állapot:
1.880 ,-Ft
9 pont kapható
Kosárba
konyv