A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nagy Kreatív Könyv 2004

Amire a magyar reklám képes

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor

Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 282 oldal
Sorozatcím: Nagy Kreatív Könyv
Kötetszám: 9
Nyelv: Magyar  
Méret: 34 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal gazdagon illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A Nagy Kreatív Könyv kilencedik kiadása 2004-ben felfrissített formában, de a már megszokott tartalommal jelentkezik. A design megújulása része a Geomédia Kiadói Rt. azon stratégiájának, hogy a Kreatív portfólió különféle kiadványainak formája harmonikus összhangba kerüljön azok tartalmával - így a magyar reklámszakma számára a Kreatív-lapcsoport egy szakmailag hiteles, küllemében pedig progresszív, haladó kiadványsorozat legyen.
A Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma vizuális referenciaalbuma, reprezentatív jelleggel gyűjti össze évről évre a reklám-, a kreatív- és designügynökségek, fotósok, valamint az interaktív és rendezvényszervező ügynökségek legjobb munkáit. Az évkönyv a megvalósult kreatív megoldások mellett bemutatja a kreatív szakma legfontosabb seregszemléit is (többek között a Cannes-i Reklámversenyt, a Golden Drumot és az Epicát), valamint felvonultatja az azokon díjazott alkotásokat.
A kiadvány az elmúlt kilenc év alatt jelentős presztízsértékkel bíró albummá... Tovább

Fülszöveg

A Nagy Kreatív Könyv kilencedik kiadása 2004-ben felfrissített formában, de a már megszokott tartalommal jelentkezik. A design megújulása része a Geomédia Kiadói Rt. azon stratégiájának, hogy a Kreatív portfólió különféle kiadványainak formája harmonikus összhangba kerüljön azok tartalmával - így a magyar reklámszakma számára a Kreatív-lapcsoport egy szakmailag hiteles, küllemében pedig progresszív, haladó kiadványsorozat legyen.
A Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma vizuális referenciaalbuma, reprezentatív jelleggel gyűjti össze évről évre a reklám-, a kreatív- és designügynökségek, fotósok, valamint az interaktív és rendezvényszervező ügynökségek legjobb munkáit. Az évkönyv a megvalósult kreatív megoldások mellett bemutatja a kreatív szakma legfontosabb seregszemléit is (többek között a Cannes-i Reklámversenyt, a Golden Drumot és az Epicát), valamint felvonultatja az azokon díjazott alkotásokat.
A kiadvány az elmúlt kilenc év alatt jelentős presztízsértékkel bíró albummá vált, a „reklámszakma kézikönyve" lett, amely hasznos munkaeszközként szolgálhat a hirdetői és a reklámkészítő szektor számára egyaránt, bemutatva a magyar ügynökségek és kreatív stúdiók vagy csoportosulások kampányait és arculati terveit, egyúttal dokumentálva egy teljes év reklámpiaci történéseit. Vissza

Tartalom

Előszó.................7
Ahol a kreativitást díjazzák.................8
Reklámügynökségek.................37
Kreatív ügynökségek.................171
BTL ügynökségek.................185
Designstúdiók.................213
Grafikai stúdiók.................225
Interaktív ügynökségek.................237
Fotóügynökségek, fotósok.................255
Rendezvény ügynökségek.................261
Alternatív médiafelületek.................265
Index.................269

Márk Szonja

Márk Szonja műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Márk Szonja könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2004 Nagy Kreatív Könyv 2004 Nagy Kreatív Könyv 2004 Nagy Kreatív Könyv 2004

A felső lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
4.490 Ft
1.680,-Ft 50 25
34 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2004
Állapot:
4.490 Ft
3.360,-Ft 25
67 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
konyv